Komisyonlar

Komisyonlar

Görev Tanimlari

Komisyon Üyeleri

 Kalite ve       Akreditasyon Komisyonu 

1. Kalite yönetim sistemi gerekliliklerini yerine getirmek, düzeltici ve önleyici faaliyetleri talep etmek, baslatmak ve takip etmek,

2. Fakülte Akreditasyon Kurulu toplantilarina katilmak, alinan kararlar dogrultusunda çalismalari organize etmek ve takip etmek,

3. Akreditasyon çalismalari hakkinda Bölüm Baskani baskanliginda toplantilar yapmak,

4. Verilen görevlerin etkinligini takip etmek,

5. Akreditasyon ile ilgili dokümanlarin zamaninda komisyon baskanligina iletilmesini saglamak,

6. Akreditasyon ile ilgili dokümanlarin güncelligini takip etmektir.

 

Prof. Dr. Ömer Utku ÇOPUR

Prof. Dr. Mihriban KORUKLUOGLU

Prof. Dr. Vildan UYLASER

Prof. Dr. Ozan GÜRBÜZ

Prof. Dr. Tülay ÖZCAN

Prof. Dr. Canan Ece TAMER

Prof. Dr. Yasemin SAHAN

Prof. Dr. Lütfiye YILMAZ ERSAN 

Prof. Dr. Nihal TÜRKMEN EROL

Prof. Dr. Bige INCEDAYI

Prof. Dr. Sine ÖZMEN TOGAY

Prof. Dr. Arzu AKPINAR BAYIZIT

Prof. Dr. Aysegül KUMRAL

Doç. Dr. Senem SUNA

Doç. Dr. Senem KAMILOGLU BESTEPE

Doç. Dr. Gülsah ÖZCAN SINIR

Doç. Dr. Perihan YOLCI ÖMEROGLU

Aras. Gör. Dr. Ertürk BEKAR

Aras. Gör. Özüm ÖZOGLU

Aras. Gör. Taha Turgut ÜNAL

Aras. Gör. Ayse Selin ÖZGÖREN

Aras Gör. Mehmet DILMENLER

 Laboratuvar   Güvenligi   ve Atik   Yönetimi   Komisyonu

1. Laboratuvar Güvenligi El Kitabini hazirlamak ve güncellenmesini saglamak,

2. Laboratuvarda çalisacak kisilere laboratuvar güvenligi egitimi verilmesini saglamak,

3.  Laboratuvarda çalisan kisilerin is güvenligini saglamak,

4.  Depo-atik sorumlusu tarafindan hazirlanan envanteri takip etmek,

5.  Bölüme alinan tüm kimyasallarin listesinin güncellenmesini takip etmek,

6.  Bakim faaliyetlerini takip etmek,

7.  Kalibrasyonu yapan firmalar tarafindan verilen kalibrasyon sertifikalarini muhafaza etmek,

8.  Bölüm alt yapi eksikliklerini belirleyerek bölüm baskanligina bildirmek,

9.  Altyapi eksikliklerine ait iyilestirmeleri önermek ve planlanan faaliyetleri takip etmek,

10.Yillik bakim planini hazirlamak ve uygulanmasini saglamak,

11.Arizalari Bölüm Baskani’na bildirerek zamaninda giderilmesini saglamak,

12.Çikan atiklarin çevreye ve kisilere zarar vermeden uzaklastirilmasini saglamak,

13.Bölümde olusan kazalarin kayitlarini tutmaktir.

Prof. Dr. Ö. Utku ÇOPUR

Prof. Dr. Bige INCEDAYI

Prof. Dr. Aysegül KUMRAL

Aras. Gör. Dr. Ertürk BEKAR

Aras. Gör. Özüm ÖZOGLU

Aras. Gör. Taha Turgut ÜNAL

Aras. Gör. Ayse Selin ÖZGÖREN

Aras Gör. Mehmet DILMENLER

  Bilgi Teknolojileri Komisyonu

1.  Bölüm web sayfasini düzenlemek ve güncelligini saglamak,

2.  Mezunlar ve ögrenciler için bölüm web sayfasinda linkler olusturmak,

3.  Ögrencilerin ve mezunlarin haberlesmeleri için web grubu olusturmak,

4.  Kalite politikasini bölüm web sayfasinda yayinlamak,

5.  Teknik gezi takvimi ve kariyer günleri programini bölüm web sayfasinda yayinlamak,

6.  Dis kaynakli dokümanlarin güncelligini takip etmektir.

Prof. Dr. Ö. Utku ÇOPUR

Prof. Dr. Ozan GÜRBÜZ 

Doç. Dr. Gülsah ÖZCAN SINIR

Aras. Gör. Taha Turgut ÜNAL

  Egitim Komisyonu

1.  Yurtiçi ve yurtdisi diger üniversitelerde okutulan ders programlarini takip etmek,

2.  Takip edilen ders programlari hakkinda Bölüm Baskani’na bilgi vermek ve gerekli düzenlemelerin yapilmasini saglamak,

3.  Ders müfredatini (anket ve öneriler dogrultusunda) düzenlenmek,

4.  Danismanlik hizmetinde çikan sorunlarin çözümünde Bölüm Baskani ile birlikte çalismak,

5.  Uluslararasi ögrenci degisim programlari konusunda ögrencileri bilgilendirmek ve yönlendirmek,

6.  Bölüme yeni kayit yaptiran ögrencilerle iletisim kurmak, ögrenci temsilcileri ile görüs alisverisinde bulunmak,

7.  Ders dosyalarini revize etmek,

8.  Ders degerlendirme anketini düzenlemek ve sonuçlari degerlendirmek,

9.  Ögrenci profili anketini düzenlemek ve sonuçlari degerlendirmek,

10.Anket sonuçlarini raporlayarak yönetimin gözden geçirmesi toplantisinda sunmak,

11.Ögrencilerin katiliminin saglanacagi sosyal aktiviteler düzenlemek,

12.Uluslararasi ögretim elemani degisim programlari hakkinda bilgilendirme yapmaktir.

Prof. Dr. Ömer Utku ÇOPUR

Prof. Dr. Mihriban KORUKLUOGLU

Prof. Dr. Vildan UYLASER

Prof. Dr. Ozan GÜRBÜZ

Prof. Dr. Tülay ÖZCAN

Prof. Dr. Canan Ece TAMER

Prof. Dr. Yasemin SAHAN

Prof. Dr. Lütfiye YILMAZ ERSAN

Prof. Dr. Nihal TÜRKMEN EROL

Prof. Dr. Bige INCEDAYI

Prof. Dr. Sine ÖZMEN TOGAY

Prof. Dr. Arzu AKPINAR BAYIZIT

Prof. Dr. Aysegül KUMRAL

Doç. Dr. Senem SUNA

Doç. Dr. Senem KAMILOGLU BESTEPE

Doç. Dr. Gülsah ÖZCAN SINIR

Doç. Dr. Perihan YOLCI ÖMEROGLU

Aras. Gör. Dr. Ertürk BEKAR

Aras. Gör. Özüm ÖZOGLU

Aras. Gör. Taha Turgut ÜNAL

Aras. Gör. Ayse Selin ÖZGÖREN

Aras Gör. Mehmet DILMENLER

Endüstri Iliskileri Komisyonu

1.  Isverenlerle iletisimi gelistirmek,

2.  Isverenlerin mezunlarimiz ve bölümümüz ders programi hakkindaki görüs ve önerilerini almak,

3.  Analiz/Görüs ve Danismanlik Hizmetleri Degerlendirme Anketini düzenlenmek, uygulamak ve degerlendirmek,

4.  Ögretim üyelerinin teknik gezi taleplerini alarak teknik gezi takvimini hazirlamak,

5.  Isveren danisma kurulu toplantilarina katilmaktir.

Prof. Dr. Ömer Utku ÇOPUR

Prof. Dr. Tülay ÖZCAN

Doç. Dr. Senem KAMILOGLU BESTEPE

Aras. Gör. Özüm ÖZOGLU

Insan Kaynaklari Komisyonu

1.  Bölüm ögrencilerine yönelik kariyer günleri düzenlemek,

2.  Çesitli seminerler düzenleyerek ögrencileri is hayati konusunda bilgilendirmek,

3.  Bölüm ögretim elemani ihtiyacina ait insan kaynagi yaratmada Bölüm Baskani’na destek vermek,

4.  Ögretim elemanlarinin özgeçmislerini olusturmak,

5.  Ögretim elemanlari tarafindan yapilan yayin ve arastirmalari takip ederek kayit altina almak ve kayitlarin güncelligini saglamak,

6.  Akademik personelin, verimli çalismasini ve sürekli gelismesini saglamak üzere uygulanacak egitim ihtiyaçlarini belirlemek, egitim faaliyetlerini programlamak, uygulamak, kayitlarini tutmak ve bunlarin degerlendirmektir.

Prof. Dr. Ömer Utku ÇOPUR

Prof. Dr. Mihriban KORUKLUOGLU

Doç. Dr. Gülsah ÖZCAN SINIR

Aras. Gör. Dr. Ertürk BEKAR

Kütüphane Komisyonu

1.  Ögretim üyesi ve ögrencilerin egitim, ögretim ve bilimsel arastirmalarinda gerekli olan dökümani; rektörlük, dekanlik veya bagis yoluyla saglamak,

2.  Ögrencilerin bölüm kütüphanesinden yararlanabilmesi için gerekli düzenlemeleri planlamak,

3.  Ögrenciyi yayim tarihi yeni, yerli ve özellikle de yabanci kaynak kullanma konusunda yönlendirmek,

4.  Üniversite kütüphanesi ile bölüm kütüphanesi arasinda esgüdümü saglamak,

5.  Kütüphaneye ait kayitlari tutmak ve takip etmek,

6.  Kütüphaneye yeni gelen yayinlar hakkinda bölüm ögretim elemanlarinin kullanimi için bilgi sahibi olmalarini saglamaktir.

Prof. Dr. Ömer Utku ÇOPUR

Doç. Dr. Senem SUNA

Aras. Gör. Özüm ÖZOGLU

Mezunlar Komisyonu

1.  Mezunlarla iletisimi artirmak ve toplantilar düzenlemek,

2.  Mezunlarimizin ders programimizla ilgili görüs ve önerilerinin toplanti ve anketler ile almak,

3.  Mezunlara is bulma konusunda destek olmak,

4.  Mezunlar Danisma Kurulu toplantilarina katilmaktir.

Prof. Dr. Ömer Utku ÇOPUR

Prof. Dr. C. Ece TAMER

Prof. Dr. Aysegül KUMRAL

Aras. Gör. Ayse Selin ÖZGÖREN

Staj Komisyonu

1.  Staj çalismasi ile ilgili ön hazirliklari yapmak ve ögrencileri bilgilendirmek,

2.  Stajlarin amacina yönelik olarak yürütülmesi için gerekli izlemeyi yapmak,

3.  Staj defterlerini ve/veya ilgili belgeleri incelemek ve staji degerlendirmek,

4.  ERASMUS+/LLP staj hareketliligini, ERASMUS+/LLP staj hareketliligi esaslarina göre Bölüm ERASMUS+/LLP koordinatörü ile birlikte düzenlemek,

5.  ERASMUS+/LLP disinda burslu yurtdisi stajlarinda ögrencilerin ön degerlendirmesini yapmak,

6.  Ögrencilere, kariyer gelisimi ve planlanmasi ile ilgili yönlendirmeler yapmaktir.

Prof. Dr. Ömer Utku ÇOPUR

Prof. Dr. Sine ÖZMEN TOGAY

Aras. Gör. Dr. Ertürk BEKAR

Aras. Gör. Özüm ÖZOGLU

  



Bilgi

Okunma Sayısı: 4331
Eklenme Tarihi: 7.10.2019 23:35:12
Güncelleme Tarihi: 30.12.2024 15:25:43

Paylaş