Department: Business Administration
Division: Production Management and Marketing
Title: Research Assistant
Email: onurozturk@uludag.edu.tr
Telephone: +90 224 294 70 31
Personal Web Site: -
Educational Background
PhD: 2015- Uludağ University
Master of Science: 2012- 2015- Uludağ University
Bachelor: 2004- 2009- Ege University
Academic Background
Research Assistant: 2011-
Assistant Professor:
Associate Professor:
Professor:
Language: Turkish and English
Publications:
Taskin, Ç., Emel, G., Öztürk, O., & Petriçli, G. (2016). MARKA YAYMA BASARISININ ÖNCÜLLERI: GÜZELLIK BAKIM ÜRÜNLERI SEKTÖRÜNDE BIR ARASTIRMA/ANTECEDENTS OF BRAND EXTENSION SUCCESS: A RESEARCH IN BEAUTY CARE INDUSTRY. Is, Güc: Endüstri Iliskileri ve Insan Kaynaklari Dergisi, 18(1), 101.
Taşkın, Ç., Emel, G. G., Öztürk, O., & Petriçli, G. (2016). EXPLORING THE ANTECEDENTS OF BRAND EXTENSION SUCCESS: A RESEARCH ON AN ATHLETIC FOOTWEAR BRAND. IJASOS-International E-journal of Advances in Social Sciences, 2(5), 339-347.
TAŞKIN, Ç., & ÖZTÜRK, O. (2016). The Antecedents of Brand Extension Success and Research on an Apparel Brand. Paradoks Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi, 12(1).
TAŞKIN, Ç., ÖZTÜRK, O., SÜRMELİ, E., & TUNÇAY, S. (2016). ONLINE HİZMET KALİTESİNİN ÖNCÜLLERİNİN YAPISAL EŞİTLİK MODELLEME İLE BELİRLENMESİ. Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 21(3).
TAŞKIN, Ç., KARADAMAR, A. A., & ÖZTÜRK, O. "Perakende Marka Değerinin Öncülleri: IKEA Markası Üzerinde Bir Araştırma." İşletme Araştırmaları Dergisi 8 4 (2016): 522-544.
TAŞKIN, Ç., ÖZTÜRK O., & KARADAMAR, A. A. (2017). Müşteri Temeli Marka Değeri: İnegöl Destinasyonu Üzerine Bir Araştırma. Is, Güc: Endüstri Iliskileri ve Insan Kaynaklari Dergisi, 19(1), 175-195.
Conferences:
Projects:
Marka Yayma Yatırımı Stratejilerinin Veri Madenciliği ve Reel Opsiyon Analizi Yardımı ile Geliştirilmesi
Türkiye’nin Yeni Sloganı “Gücünü ve Potansiyelini Keşfet- Discover the Potential” Işığında Destinasyonların Markalaşması: Hedef Pazarlarda Markalaşmak İçin “İnegöl Mobilyası” Algısal Marka Değerinin Ölçümü ve Bir “İnegöl Mobilyası” Modeli Önerisi
Books:
Chapters:
Other Publications:
BURSASPOR’UN MARKA YAYMA STRATEJİSİNE TARAFTARLARIN BAKIŞ AÇISI
Scientific Awards:
Research Interests: Brand Management, Services Marketing, Tourism, Destination Branding
Master and PhD Thesis Supervised: