Lisans düzeyindeki tüm öğrenciler her dönemin başında (Ön kayıt sürecinin bitiminden Ekle- Bırak süresinin sonuna kadar) seçtikleri dersleri danışmanına onaylatmak zorundadır. Bu onay işlemi için o eğitim öğretim yılına ait ders programı çıktısı üzerinde seçilen dersler renkli olarak işaretlenip imzalanarak, danışmana elden veya @ogr.uludag.edu.tr uzantılı mail adresleriyle e-mail atılarak teslim edilecektir. Danışman sistem üzerinden öğrencinin ders seçimlerini kontrol edecektir. Teslim edilen ders programının altında aşağıdaki ifadenin yazılması gerekmektedir.
“Seçtiğim derslerin yönetmeliğe uygun olarak seçildiğini, beyan etmediğim derslerle ilgili oluşacak tüm problemlerin sorumluluğunun bana ait olduğunu beyan ederim.”
Öğrenci ders programıyla birlikte verilen formatta hazırlanacak Proje Takip Formu’nu da doldurup teslim etmek zorundadır.
Formu indirmek için tıklayınız.
Anasayfaya Dön Güncel Duyurular