2020-2021 BAHAR YARIYILI MEZUNİYET İŞLEMLERİ (ÖNEMLİ)

Kayıtlı olduğu Bölüm/Programdan mezun olmak için gerekli olan tüm dersleri alarak başarıyla geçen ve 240 AKTS ders yükünü tamamlayan öğrencilerimiz mezuniyet işlemlerini başlatabilmek için;
1. Kütüphane borçlarını kapatmaları gerekmektedir. Gelemeyecek durumda olan borçlu öğrenciler kütüphane ile iletişime geçerek borçlarını yatıracakları IBAN numarasını temin edebilirler. Borcu olmayan öğrencilerin işlemleri birim öğrenci işleri tarafından otomasyon sistemi üzerinden yapılacağından, ayrıca kütüphaneden ilişik kesme belgesi almayacaklardır.
2. Kütüphaneye borcundan dolayı ilişkisi kesilmeyen ve bölüm sekreterlerine mezuniyet başvurusu göndermeyen öğrencilerin mezuniyetleri yapılmayacaktır.
3. Mezuniyet işlemlerini başlatabilmek için “Mezuniyet Başvuru Formu”nun çıktısını alarak gerekli alanları doldurmalı ve imzalı formu taratarak, aşağıda adresleri belirtilen ilgili Bölüm sekreterlikleri mail adresine mail atmalıdırlar.

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi : nevinkaya@uludag.edu.tr

Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi :   nevinkaya@uludag.edu.tr

Eğitim Bilimleri - Özel Eğitim        :   yildizsenay@uludag.edu.tr

Bilgisayar - Temel Eğitim              :   ssaygin@uludag.edu.tr

Yabancı Diller Eğitimi                   :   fatmakara@uludag.edu.tr

Güzel Sanatlar Eğitimi                 :   syildirim@uludag.edu.tr

KÜTÜPHANEYE BORCU OLAN ÖĞRENCİLERİN İLİŞİK KESME İŞLEMLERİ İÇİN
Kütüphane ile ilgili işlemler için Kütüphane web sayfasından ve mkutuphane@uludag.edu.tr mail
adresinden bilgi alınabilir.
Kütüphaneye Borcu Olan Öğrenciler Tutarın yatırıldığına dair dekontu
 odunc@uludag.edu.tr adresine göndermesi gerekmektedir.  
Banka Adı: Halk Bankası
Şube: Uludağ Üniversitesi Şubesi / BURSA
IBAN: TR260001200132900006000002

 

 

Sosyal-Paylaşım

Anasayfaya Dön Güncel Duyurular

İçerik Ekleme Tarihi : [15-Haz-2021 08:37]

İçerik Son Değişiklik Tarihi : [15-Haz-2021 10:04]

Duyuru Görüntüleme : [5.167]