Haber - Başarı Hikayesi

15.04.2025 00:35:29

BÖLÜMÜMÜZ ÖĞRENCİLERİNİN TÜBİTAK 2209-A BAŞVURULARI DESTEĞE HAK KAZANDI


TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı'nın 2024/1 dönemi kapsamında yapılan başvuruların sonuçları açıklandı. Bölümümüz öğrencilerinin yürütücü  ve proje ortağı olduğu 14 proje, desteğe hak kazandı. Öğrencilerimizi ve danışman öğretim elemanlarımızı tebrik ediyoruz.

 
DESTEĞE HAK KAZANAN TÜBİTAK 2209-A PROJELERİ
Proje Adı Proje Yürütücüsü (alfabetik sıra) Proje Ortakları Proje Danışmanı
Çok Oyunculu Çevrim İçi Rol Yapma Oyunu Oynayan Ortaokul Öğrencilerinin Çevrim İçi Oyun Arkadaşlığı ve Ebeveyn Arabuluculuğu Arasındaki İlişki
 
Ayşenur Ayvaz Gizem Özveren, Pınar Karadeniz ve Çağla Kılınç Araş. Gör. Fatma Adalet Şahin Kırık
Uyaran Türünün Bellek Performansı Üzerindeki Etkisi
 
Ceyda Koçak Dicle Naz, Elif Matuğan ve Esra Kaya Araş. Gör. Fatma Adalet Şahin Kırık
Twitter (X)'Da Bulunan Muhafazakar Yankı Odalarındaki Uyaranlara Maruz Kalmanın Genç Yetişkin Erkeklerin Cinsiyetçilik Tutumlarına Etkisi
 
Ebru Hocaoğlu Ceylin Almira Akbıyık, Sultan Tanaydın ve Meltem Özkol Doç. Dr. Hayriye Güleç
Ergenlerin Beden Memnuniyeti ve Beden Algısında Fotoğraf Düzenleme Davranışıyla İlişkili Değişkenlerin Rolü
 
Eslem Turan Özlem Çelikkeser ve Berivan Zenğin Doç. Dr. Hayriye Güleç
Türkiye'de 18-24 Yaş Lezbiyen, Gey, Biseksüel (LGB) Bireylerde Gerçek Hayatta Algılanan Sosyal Destek ile Sosyal Medya Kullanımı, Sosyal Medyada Sosyal Destek Arama ve Sunma Davranışı İlişkisi
 
Fatma Kılınç Eylül Burcu Arıcı, Fazlı Sefa Günay ve Samet Can Doç. Dr. Hayriye Güleç
Lise Öğrencilerinde Sosyal Medya Kullanımı ve Sosyal Görünüş Kaygısının Kompulsif Satın Alma Üzerine Etkilerinin İncelenmesi
 
Hayrunisa Güleç Edibe Civan Araş. Gör. Fatma Adalet Şahin Kırık
65 Yaş Üstü Bireylerin Sosyodemografik Özelliklerinin Depresyon Düzeyi, Yaşam Kalitesi ve Yaşam Doyumuyla İlişkisi
 
İrem Çalışkan Gizem Topuz, Esmanur Kaya ve Gizem Çetinkaya Öğr. Gör. Dr. Banu Dikeç
Seslerin Ardındaki Mizofoni Gizemi: Kişilik, Kaygı, Obsesif-Kompulsif Bozukluk ve Depresyon ile İlişkisi
 
Mehtap Yıldırım Bükra Aktürk Dr. Öğr. Üyesi Didem Acar
İç Mekân Tasarımındaki Doğal İmgelerin Çağrı Merkezi Çalışanlarının Duygusal Süreçlerine Etkilerine İlişkin Bir Alan Deneyi Önerisi
 
Melissa Zeynullov Kaçakov Ilgar Yeşilbaş Araş. Gör. Dr. Deniz Bilger
Ergenlik Öncesi Çocuklarda Algılanan Aile İçi İletişimin Rolü: Şiddet İçerikli Çevrimiçi Video Oyunlarının Saldırganlık Üzerindeki Etkisi
 
Rozerin Berna Özer Zeynep Rana Bozkurt, Fatmatüz Zehra Güzeler ve Gül Okudan Araş. Gör. Fatma Adalet Şahin Kırık
Hangisinin Ayrımcılığına Daha Fazla Öfkeleniyoruz: Yapay Zekanın Mı, İnsanın Mı?
 
Sema Yıldız Nurefşan Çakır, Gülsüm Şenyılmaz ve Aslıhan Düzgün Prof. Dr. Leman Pınar Tosun
Instagram Reels Kaygı Videolarına Maruziyetin Kendi Kendine Tanı Koyma Davranışı Üzerindeki Etkisi: Güven ve Teyit Bağlamında Bir İnceleme
 
Şimal Doğan Eda Zeynep Saraç, İkra Canki ve Melisa Bozkaya Doç. Dr. Hayriye Güleç
Deprem Bağlamında Ayrıştırıcı ve Birleştirici Medya Haberlerinin Suriyeli Göçmenlere Yönelik Kaynak Aktarımı Tercihlerine Etkileri: Kendini Sınıflandırma Kuramı Çerçevesinde Bir Anket Deneyi
 
Yasemin Türkmenli Kübra Avlukyarı ve Altay Burak Özyapıcı Prof. Dr. M. Ersin Kuşdil
Çokkültürlü Eğitime Öğretmenlerin Bakış Açısı: Bursa Örneği
 
Zehra Nur Tabak - Araş. Gör. Çağdaş Kızgut


Bilgi

Okunma Sayısı: 239
Eklenme Tarihi: 15.04.2025 00:35:29
Güncelleme Tarihi: 19.04.2025 10:55:45

Paylaş