Clinical Key Medical Education Veritabanı Deneme Erişimine Açılmıştır.

Deneme Erişim Bitiş Tarihi: 17 Mayıs 2018

Kampüs İçi Erişim      Kampüs Dışı Erişim

Hakkında:

Clinical Key Medical Education, Elsevier'in tıp eğitim kitaplarını ve ek eğitim-öğrenim araçlarını kapsayan, 200 + tıbbi ders kitabı, 85.000 imaj ve 850 video kaynağı içeren bir eğitim platformudur.

ClinicalKey Medical Education Erişim Basamakları

Erişim herkesin kendi kullanıcı adı ve şifresi üzerinden sağlanmaktadır. Kullanıcı adı ve şifre oluşturmak için aşağıdaki adımların izlenmesi gerekmektedir.

1. Kurum (Kampüs) internet ağından http://www.clinicalkey.com/meded adresine girin.

2. Karşınıza çıkan ekranın sağ üst köşesinde bulunan “register” yazısına tıkladıktan sonra kişisel profilinizi oluşturun.

NOT : Eğer daha önceden Clinical Key için kayıt yaptıysanız aynı şifre ile giriş yapabilirsiniz. Önceki kaydınıza ait şifrenizi hatırlamıyorsanız  https://www.clinicalkey.com/#!/forgot-password  adresinden şifrenizi sıfırlamak üzere email talep edebilir ve gelen emaildeki “Reset Password” linkine tıklayarak yeni şifre belirleyebilirsiniz.

Mobil aplikasyon:

Öğrenciler, ister çevrimiçi ister çevrimdışı ihtiyaç duydukları tüm içeriğe diledikleri her yerden erişebilmektedirler.

Study Tools içinde okumak, not almak ve çevrimdışı çalışmak için Study Tools ClinicalKey MedEd aplikasyonunu iOS ve Android mağazanızdan indirebilirsiniz.

 

Kullanım hakkında videolar :

Study Tools: http://knowledgeresources.elsevier.com/Analytics/CK_Med_Ed/CKME_MP4_How_to_launch_Study_Tools.htm

Study Tools içinde not alma : http://knowledgeresources.elsevier.com/CK_Medical_Education/How_to_make_notes_in_Study_Tools.mp4

Arama yapma (Search): http://knowledgeresources.elsevier.com/Analytics/CK_Med_Ed/CKME_MP4_How_to_Search.htm

Kitap içinde işaretleme (highlights, bookmarks): http://knowledgeresources.elsevier.com/Analytics/CK_Med_Ed/CKME_MP4_How_to_Make_Highlights_in_Study_Tools.htm

 

 

Anasayfaya Dön Güncel Duyurular

İçerik Ekleme Tarihi : [04-Nis-2018]

Duyuru Görüntüleme : [1.534]