Mendeley Referans Yönetim Sistemi Eğitim Semineri (20 Ekim 2016 Perşembe)

Akademisyen ve öğrencilerimizin kitap, tez, makale vb. bilimsel yayın hazırlarken kaynakça yönetimi ve araştırmacıların verimliliğini, araştırmacı işbirliklerini artırmak için kullanılan Mendeley Referans Yönetim Sistemi, Daire Başkanlığımız tarafından hizmete sunulmuştur.

Mendeley Referans Yönetim Sisteminin etkin ve verimli bir şekilde kullanımına yönelik olarak 20 Ekim 2016 Perşembe günü Rektörlük Binası A Salonu saat 10.00-11.30 saatleri arasında akademisyen ve öğrencilerimize yönelik eğitim semineri düzenlenmiştir.

Söz konusu sabah oturumunu kaçıranlar için aynı gün Merkez Kütüphane binası Seminer Salonu saat 13.30-15.00 saatleri arasında eğitim tekrarlanacaktır.

Tüm akademisyen ve öğrencilerimizi eğitime bekliyoruz.

 

Mendeley Referans Yönetim Sistemi Eğitim Semineri

20 Ekim 2016 Perşembe

Saat: 10.00-11.30 (Rektörlük A Salonu)

Saat: 13.30-15.00 (Kütüphane Seminer Salonu)

 

Kampüs İçi-Dışı Erişim  Başlangıç Rehberi

 

Kitap, Tez, Makale vb. Hazırlarken Araştırmalarınızı Yönetin

Not:

Mendeley Kurumsal Sürüm’den ve yükseltilmiş haklardan yararlanabilmek için kurumsal e-mail adresinizi (@uludag.edu.tr ya da @ogr.uludag.edu.tr) kullanarak bir Mendeley hesabı oluşturmanız gerekmektedir. Hesabınız oluşturulduktan sonra 24 saat içerisinde otomatik olarak kurumsal grubumuza dahil edilerek yükseltilmiş haklardan yararlanabileceksiniz.

Alternatif olarak kişisel e-mail adresi ile önceden oluşturulmuş bir Mendeley hesabınız varsa Mendeley’de kurumsal grup (Uludag University) sayfamıza giderek sağ üstte yer alan “Join this group” linkini tıklamanız ve onay e-malini almak için kurumsal e-mail adresinizi girmeniz gerekmektedir.

 

Detaylı Bilgi İçin Bize Ulaşın!

0 224 294 04 85

ekaynaklar@uludag.edu.tr

 

Anasayfaya Dön Güncel Duyurular

İçerik Ekleme Tarihi : [12-Eki-2016]

Duyuru Görüntüleme : [1.756]