Maas Isleri Sube Müdürlügü

       Idari ve Mali Isler Daire Baskanligimiz bünyesinde kurulan Merkezi Maas ve Ekders  Sube Müdürlügümüz Üniversitemiz kampüsü içerisinde bulunan  birimlerin  Akademik ve Idari personel ile kadrolu isçilerle ilgili asagida belirtilen is ve islemleri yürütmektedir.

  • Üniversitemiz Kampüs içerisinde bulunan daire baskanliklarindan: Genel Sekreterlik ve 4/b sözlesmeli personel, Personel Daire Baskanligi, Idari ve Mali isler Daire Baskanligi, Güvenlik Müdürlügü, Saglik Kültür ve Spor Daire Baskanligi ve Öz Gelir, Yapi Isleri ve Teknik Daire Baskanligi, Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Baskanligi, Strateji Gelistirme Daire Baskanligi, Bilgi Islem Daire Baskanligi, Ögrenci Isleri Daire Baskanligi, Iç Denetim Baskanligi, Hukuk Müsavirligi ile Fakülte Yüksekokul ve Enstitülerden: Spor Bilimleri Fakültesi, Saglik Bilimleri Fakültesi, Dis Hekimligi Fakültesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Devlet Konservatuvari, Fen Bilimleri Enstitüsü, Rektörlüge Bagli Bölümler, Mimarlik Fakültesi, Mühendislik Fakültesi, Iktisadi ve Idari Bilimler Fakültesi, Egitim Bilimleri Enstitüsü, Saglik Bilimleri Enstitüsü, Egitim Fakültesi, Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu, Mennan Pasinli Meslek Yüksekokulu’nun Akademik ve idari personelinin maas ek ders, ikinci ögretim ve yaz okulu islemlerini yürütmek, tahakkuk ve ödemelerini takip etmek, zamaninda ödenmesini saglamak.
  • Birimlerden vekalet ücreti alan personele iliskin tahakkuk islerini yürütmek ve ödeme islemlerini saglamak.
  • 31.madde kapsaminda görevlendirilen ögretim görevlilerinin ek ders islemlerini yapmak, ödemelerini gerçeklestirmek ve SGK kesenekleri bildirgelerini hazirlayarak ilgili kuruma elektronik ortamda (SGDB ve SGK) göndermek.
  • Eksik yapilan islemlerde fark, fazla ve yersiz ödemeler içinde tahsilat islemlerini yapmak.
  • Sinav dönemleri sonrasinda yapilan sinavlara iliskin islemleri hazirlamak ve ücret ödemelerini yapmak.
  • Idari personele yilda iki defa giyim yardimi islemlerini ve ödemelerini yapmak.
  • Akademik tesvik ödemelerini bordro sistemlerine girislerini yapmak, ödemelerini saglamak.
  • Maas ödemesi sonrasi emekli keseneklerine iliskin ödemelerini yapmak, bildirgelerinin hazirlanarak elektronik ortamda ilgili birim ve kurumlara (SGDB ve SGK) göndermek.
  • Bireysel Emeklilik Sistemine giris ve çikislari takip etmek. Tahsilat dosyasi göndermek.
  • Birimlerde fiili hizmeti olan personele ait aylik ve yillik yapilmasi gereken isleri yürütmek, fiili hizmet ödemelerini yapmak.
  • Emekliye ayrilan personelin ek karsiliklar ve faturali alacaklarinin SGK’ya ödeme islemlerini yapmak.
  • Her ay memur sendikalarina gönderilmesi gereken sendikali personel listelerini hazirlayip göndermek.
  • Kadroya alinan isçiler ile isçi güvenlik personelinin maas, ikramiye, tediye ve kidem tazminatlari islemlerinin hazirlanarak ödemelerinin yapilmasi. Rapor onaylari, SGK ise giris ve çikis islemleri, eksik kalan hastalik yardimlarinin ödenmesi islemleri, is kazalarinin ÇSGB’ye bildirilmesi, SGK keseneklerinin hazirlanip gönderilmesi islemlerinin yürütülmesi.
  • Isçi sendikasi ile ilgili islemlerin ve yazismalarin yürütülmesi.
  • Isçilerle ilgili hukuki durumlarda istenen bilgi ve belgelerin hazirlanarak Hukuk Müsavirligine gönderilmesi.


Bilgi

Okunma Sayısı: 2194
Eklenme Tarihi: 31.03.2021 15:07:21
Güncelleme Tarihi: 31.03.2021 15:07:21

Paylaş