Baskanligimiz 124 sayili Kanun Hükmünde Kararnamede yer alan Komptrolörlük Daire Baskanligi ile Destek Hizmetleri Daire Baskanligi'nin 190 sayili Kanun Hükmünde Kararname uyarinca birlestirilmesiyle olusmustur.
-
Üniversitemiz Rektörlük ve bagli birimlerin, hizmetlerini en iyi sekilde sunabilmesi için; mali kaynaklari etkin bir sekilde kullanarak mal ve hizmet alimina iliskin satin alma islemlerini yürütmek.
-
Destek hizmeti talep eden Rektörlük Idari Teskilati birimlerinin mal ve hizmet alimlarina iliskin islemleri yürütmek.
-
Mamul mal alimlarina iliskin yatirim ödeneklerinden Rektörlük, Fakülte, Enstitü, Yüksekokullar ve Diger Merkezler ile Daire Baskanliklarinin yatirim ihtiyaçlarinin karsilanmasina iliskin satin alma islemlerini yürütmek.
-
Kurumsal düzeydeki hizmetlerin yerine getirilmesi kapsaminda, Üniversite bünyesinde ortak hizmetlere iliskin ihale islemlerini yürütmek. ( Personel tasima hizmeti, yemek hizmeti, fotokopi çekim hizmeti, elektrik alimi, vb. )
-
Kurumsal düzeydeki hizmetlerin yerine getirilmesi kapsaminda, Üniversite bünyesinde ortak kullanilan su, dogalgaz, telefon (Cep telefonu, Internet hatti, Dogalgaz okuma cihazi, Araç takip cihazi, Telefon hatlari), vb. giderlere iliskin abonelik islemleri ile tüketim ve kullanim bedellerinin ödenmesine iliskin islemleri yürütmek.
-
Üniversitemiz tasinmazlarinin gerçek ve tüzel kisilere kiraya verilmesi veya tahsisine iliskin islemleri yürütmek.
-
Üniversitemiz Görükle Kampusü sinirlari içerisindeki ormanlarda bulunan fistik çamlari kozalak satisina iliskin islemleri yürütmek.
-
Üniversitemiz Rektörlük Idari Teskilati kadrosunda bulunan akademik ve idari personelin yolluk ödemelerine iliskin tahakkuk islemlerini yürütmek.
-
2547 sayili Yüksekögretim Kanununun 39. maddesine göre yurtiçinde ve yurtdisinda düzenlenen kongre, konferans, seminer ve benzeri bilimsel toplantilar ile bilim ve meslekleri ile ilgili diger toplantilara katilmak üzere görevlendirilen, Üniversitemiz Rektörü, Rektör Yardimcilari, Danismanlari ile akademik personellerin, kurs ve toplantilara katilma giderlerinin ödemelerine iliskin tahakkuk islemlerini yürütmek.
-
Ögretim üyelerimiz ile ögrencilerimize konferans vermek üzere kurum disindan gelen katilimcilarin yolluk giderleri ile ilgili tahakkuk islemlerini yürütmek.
-
Merkezi Maas Sistemi kapsaminda Tip Fakültesi ve SUAM hariç, kampus içinde bulunan akademik ve idari birimlerin maas ve ek ders ödemelerine iliskin tahakkuk islemleri yürütmek.
- Sözlesmeli kamu isçilerinin maas, ikramiye ve tediye ödemeleri, rapor onaylari, SGK giris ve çikis islemleri, is kazalarinin Aile, Çalisma ve Sosyal Hizmetler Bakanligi’ na bildirilmesi, SGK keseneklerinin gönderilmesine iliskin tüm özlük islemlerini yürütmek.
- Maas tahakkuku yapilan personellere ait aylik kesenek bildirimlerinin Sosyal Güvenlik Kurumuna gönderilmesine iliskin islemleri yürütmek.
-
Üniversitemiz bünyesinde emekli olan personellerimize, Sosyal Güvenlik Kurumu tarafindan ödenen emekli ikramiyesi, makam, temsil, görev tazminatlari, ölüm yardimi faturalarinin ve 5510 sayili kanunun 81. maddesinin (h) fikrasi geregince %20 ek karsiliklarin tahakkuk evraklarinin hazirlanmasi ve Sosyal Güvenlik Kurumu’na transfer edilmesine iliskin islemleri yürütmek.
-
2547 Sayili Kanunun 33. maddesine göre yurtdisinda bulunan Arastirma Görevlilerinin yurtdisi aylik ve diger giderlerine iliskin islemleri yürütmek.
-
Üniversitemiz harcama birimlerinin talepleri üzerine, tasinir islemlerine iliskin verilen destek hizmeti kapsaminda, Tasinir Kayit ve Kontrol Yetkililigi görevi ilgili birimlerin uhdesinde kalmak üzere tasinir islemlerine ait verilen sekretarya hizmetine iliskin islemleri yürütmek.
-
Üniversitemiz bünyesinde, ilgili birimler tarafindan hurdaya ayrilan mal ve malzemelerin belirli dönemlerde imha, devir ve satis islemlerini yürütmek.
-
Üniversitemiz genel temizlik hizmetine iliskin taleplerin karsilanmasi, kampus alani içinde çevre düzenlemesine iliskin islemler ile açik ve genel kullanim alanlarinin bakim ve onarimi, atiklarin toplanmasi, temizlenmesi, ilaçlanmasi, vb. islerin gerçeklestirilmesini saglamak.
-
Personel tasima hizmeti kapsaminda, verilen hizmetin geregi sekilde yerine getirilmesini saglamak amaciyla servislerin idaresi ve kontrolüne iliskin islemleri yürütmek.
-
Üniversitemiz resmi araçlarinin, ihtiyaçlar ve birimlerin talepleri dogrultusunda ilgili yerlere sevk ve görevlendirilmesi ile araçlarin bakim ve onarimlari, muayene ve sigorta islemleri, akaryakit alimlari, otoyol giselerinden geçis ücretleri, vb. islemlere ait araçlarin sevk ve idaresine iliskin islemleri yürütmek.
-
Ilgili mevzuatlar ve hesap verme sorumlulugu çerçevesinde birim faaliyet raporunu düzenleyerek, Üst Yöneticiye (Rektör) sunmak.
-
Üniversite Stratejik Planinin hazirlanmasina yönelik, Strateji Gelistirme Daire Baskanligi tarafindan yürütülen otomasyon sistemi üzerinden, Idari ve Mali Isler Daire Baskanligina ait veri girislerinin onayini yapmak.
-
Genel Sekreter tarafindan verilen diger görevleri yerine getirmek.