Duyuru

21.05.2020 16:12:10

Ögrencilerimizin Dikkatine

ÖGRENCILERIMIZIN DIKKATINE

 

  1. Ögrenci Otomasyon Sistemine giris yaparken kullandiginiz kullanici adi ve sifrenizi SINAVLARDAN ÖNCE kontrol etmeniz, girislerde sorun yasiyorsaniz hrmnogis@uludag.edu.tr adresine mail atamaniz veya Ögrenci Islerinden 0224 881 3211-294 26 92 (Dahili: 63106-63107) no’lu telefon numaralarindan destek almaniz gerekmektedir.
  2. Sinavlar ve diger konularda sizlerle internet üzerinden iletisim kurulabilmesi adina uludag.edu.tr uzantili mail adreslerinizi kontrol etmeniz gerekmektedir. uludag.edu.tr uzantili mail adresiniz ör:36191000@ogr.uludag.edu.tr seklinde olup sifreniz ise ögrenci otomasyon sifrenizdir. Eger ögrenci otomasyon sifrenizi hatirlamiyor iseniz sisteme giris yapmis oldugunuz sayfada kullanici adi altinda yer alan "ögrenci sifrenizi hatirlamiyor iseniz tiklayiniz" butonu yer almakta buradan giris yaparak da sifrenizi güncelleyebilirsiniz. Ayrica yapilacak olan E-Sinavlarin baslama zamanina 7 gün kala her gün hatirlatma e-postasi gönderilecektir. Bu anlamda maillerinizi kontrol etmeniz sizler için önem arz etmektedir.
  3. Web Sitemizden yayinlanan Sinav Programinin Belirli araliklarla TARIH ve SAAT kisimlarini kontrol etmeniz önemlidir.  
  4. E-Sinava katilacak Ögrencinin, sinavin baslama saatinden en az 10 dakika önce sisteme girmesi ve hazir bulunmasi gerekmektedir.
  5. Ögrenciler, sinav baslamadan önce sistemin açiklama bölümündeki yönergede belirtilen kurallari/sartlari okuduklarina ve onayladiklarina iliskin butonu isaretlemelidir.

 

  1. Web Sitemizden yayinlanan E-Sinav Cevaplama Kilavuzu ve E-Sinav Duyurusunu dikkatli bir sekilde MUTLAKA okumanizi tavsiye ederiz.
  2. Sinav esnasinda yasanan teknik aksakliklar nedeniyle sinavina devam edemeyen ve mazeret sinav hakki talebinde bulunacak olan ögrenciler, sinav bitis süresini izleyen 5 dakika içerisinde mazeret sinav hakki basvurusunda kullanmak üzere mutlaka bu durumu kanitlayacak bir ekran görüntüsü almali ve Meslek Yüksekokulumuz Ögrenci Isleri hrmnogis@uludag.edu.tr e-posta adreslerine, ogr.uludag.edu.tr uzantili e-posta adreslerinden ögrenci numaralarindan olusan mazeret sinav dilekçesi ile birlikte göndermelidir.

 

  1. Mazeret sinavlari 17-19 Haziran 2020 tarihleri arasina yine e-sinav sistemi ile yapilacak olup, sinav takvimi web sayfamizdan yayinlanacaktir.

 

  1. Sinav süresi dolmadan “Sinav’i Sonlandir” butonuna bastiginiz takdirde, sonlandirilmis sinavin tekrar baslatilmasi mümkün degildir.
  2. Ögrencilerimizin gerek ögrenci otomasyon gerek ise mail adreslerini kullanabilecekleri "Ögrenci-Hizli Erisim Sitesi" adi altinda Web sayfamizda hizli erisim linki olarak yer almaktadir.


Bilgi

Okunma Sayısı: 1699
Eklenme Tarihi: 21.05.2020 16:12:10
Güncelleme Tarihi: 21.05.2020 16:12:10

Paylaş