Tasarım Dersi ve Bitirme Projesi final rapor teslimi;
Öğrencilerimiz final raporlarını 07.01.2026 saat 23.59'a kadar göndermeleri gerekmektedir.
Gönderemeyen öğrencilerimiz 09.01.2026 saat 23.59'a kadar cezalı olarak gönderebilirler (-5puan/gün).
Öğrenciler Turnitin'deki sınıflara tanımlanacaktır. Bu esnada otomatik olarak her öğrencinin mail adresine (ogr.uludag) bildirim gelecektir, öğrenciler bu mail ile Turnitin hesaplarını oluşturarak giriş yapabilir.
Raporlar, Turnitin'den açılan sınıflara ödev olarak öğrenciler tarafından (her gruptan sadece bir öğrenci tarafından) yüklenecektir.
Aksi halde grubun diğer üyesi tarafından ödev tekrar yüklendiğinde intihal çıkacaktır. (Ara rapor ve final raporları ayrı ödev grupları olarak tanımlanacaktır.)
Yüklenecek dosya ismi şu şekilde olmalıdır (Sadece raporu gruptan gönderen 1 öğrencinin okul numarasıyla):
"ÖğrenciNo"_"DanışmanAdı".pdf / Örnek: 031XXXXXXX_PınarKırcı.pdf
09.01.2026 tarihinden sonra gönderilen raporlar değerlendirilmeye alınmayacaktır.
**Bitirme projesi için sunum yapılması gerekecektir, bu sunum tarihi ilerleyen günlerde belirlenerek buradan paylaşılacaktır.