YAZAR | KONU | SORUMLU ÖĞRETİM ÜYESİ |
MASUME TURAN |
Bir Tıp Fakültesi Birinci Sınıf Öğrencilerinde Kişilik Tipleri ile Siberkondri Düzeyleri Arasındaki İlişki |
PROF. DR. ALİS ÖZÇAKIR |
AFRA KANTAR |
Ekolojik Zeka ve Sağlıklı Yaşam Farkındalığı İlişkisinin Değerlendirilmesi |
PROF. DR. ALİS ÖZÇAKIR |
BEYZANUR ABDULKADER |
Bursa İlinde Yaşayan Geçici Koruma Altındaki Mülteciler ile İkamet İzni Bulunan Göçmenlerin Son 5 Yıldaki Anti-HCV Prevalansının Saptanması:Retrospektif Çalışma |
PROF. DR. ZÜLEYHA ALPER |
YILDIRIM ESEN |
Bursa Uludağ Üniversitesi Aile Hekimliği Anabilim Dalı Websitesinin Değerlendirilmesi ve iyileştirilmesi |
PROF. DR. ZÜLEYHA ALPER |
YAKUB UÇAR |
Tip 2 Diabetes Mellitus Tanılı Hastalardaki Eğitim Müdahalesiyle Hastaların Metabolik ve Antropometrik Ölçümlerindeki Değişimin İncelenmesi |
PROF. DR. ALİS ÖZÇAKIR |
AYCAN TAŞKIN |
Bursa İlinde AH Üstün Yetenekli Çocuklar ile İlgili Bilgi Düzeyleri ve Mesleki Doyumlarının İncelenmesi |
PROF. DR. YEŞİM UNCU |
SEDANUR PALABIYIK |
Bursa’da 40-69 Yaş Kadınların Meme Kanseri Bilgi Düzeyleri İle Meme Kanseri Korkularının Erken Tanı Davranışlarına Etkisi |
PROF. DR. YEŞİM UNCU |
FEYZA BULUT |
Bursa Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Aile Hekimliği Uzmanlık Eğitiminde Simülasyon Temelli Eğitimlerin Kullanılması:Sanal Hasta Örneği |
PROF. DR. ZÜLEYHA ALPER |
ÜMMÜGÜLSÜM ŞAHİN |
Antenatal Eğitim Müdahalesinin Prenatal Patrenal Bağlanma Ve Baba Kaygı Düzeyi Üzerine Etkisi |
PROF. DR. ALİS ÖZÇAKIR |
OĞUZ ALP KÖROĞLU |
Adölesanlarda Dijital Oyun Ve Sosyal Medya Kullanımı Ve Etkileri |
PROF. DR. YEŞİM UNCU |
BÜŞRA KURDAL |
Aşı Tereddütü |
PROF. DR. ALİS ÖZÇAKIR |
TÜLAY GÜNDÜZCÜ |
Bursa Nilüfer 34 Nolu 23 Nisan Aile Sağlığı Merkezi’ne bağlı Prediyabet Tanılı Hastaların İnsülin Direnci, Yaşam Tarzı, Bilgi, Tutum ve Davranış Düzeyinin Değerlendirilmesi |
PROF. DR. YEŞİM UNCU |
HASİBE ŞAHİN |
Bursa’da Çalışan Bir Grup Aile Hekiminin Çocuk İhmali ve İstismarı Hakkında Bilgi ve Farkındalık Düzeyleri ile Adli Bildirim Yapma Konusundaki Yaklaşımları |
PROF. DR. ALİS ÖZÇAKIR |