Yayınlar

2024
Makaleler

  1. ÖZDOĞAN, E. (2024). Structured Defense Model Against DNP3-Based Critical Infrastructure Attacks. Arabian Journal for Science and Engineering, 2024, 1–19.
  2. ÖZDOĞAN, E. (2024). A Comprehensive Analysis of the Machine Learning Algorithms in IoT IDS Systems. IEEE Access, 12, 46785–46811.
  3. ÖZDOĞAN, E., ERDEM, O. A., ÖZALP, A. N. (2024). Adaptive Hybrid Application Protocol for IoT. Acta Polytechnica Hungarica, 21(2), 271–290.
  4. UYSAL, M., CERAN, O., TANRIVERDİ, M., ÖZDOĞAN, E., ÜSTÜNDAĞ, M. T. (2024). A Web-based Decision Support System for Managing Course Timetabling in Online Education. Journal of Polytechnic–Politeknik Dergisi, 2024.
  5. SÖNMEZ, E., SEÇKİN CODAL, K. (2024). Analyzing a Dark Web Forum Page in the Context of Terrorism: A Topic Modeling Approach. Security Journal, 37(4), 1360–1381.
  6. ENGİN, M. (2024). Investigating the Relationship Between Individual Innovativeness and Programming Anxiety. Üniversite Araştırmaları Dergisi (Online), 7(2), 150–159.
  7. ÇELEBİ, M., ENGİN, M. (2024). E-Ticaret Sitelerinin Arama Motoru Optimizasyon Yöntemleri ile Arama Motorlarındaki Sıralamaları Arasındaki İlişkinin Ürün Grupları Açısından İncelenmesi. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 26(1), 34–57.
  8. TORUNLAR, S., ENGİN, M. (2024). Effects of Lifelong Learning on the Readiness for Online Learning. Kastamonu Eğitim Dergisi, 32(1), 97–112.


2023

Makaleler

  1. ÖZDOĞAN, E., DAŞ, R. (2023). Layered Management Approach to Cyber Security of IoT Solutions. International Journal of Grid and Utility Computing, 14.
  2. CODAL, K. S., SÖNMEZ, E. (2023). Detecting the Major Trends of Information Systems in the COVID-19 Research Landscape. International Journal of Information Science and Management, 21(3), 273–288.
  3. ÖZDOĞAN, E., CERAN, O., ÜSTÜNDAĞ, M. T. (2023). Systematic Analysis of Infrastructure as Code Technologies. Gazi University Journal of Science Part A: Engineering and Innovation, 10(4), 452–471.
  1. ENGİN, M. (2023). Geleceğin Dünyasında Eğitim Sanal Gerçeklik. [Dergi Adı Eksik], (113), 70–72.
Bildiriler
  1. ENGİN, M., ÇIRAKOĞLU KELLECİ, S. (2023). The Effect of Basic Occupational Health and Safety Trainings Through Interactive Distance Education on the Academic Success of Dangerous Sector Employees. 5th International Marmara Scientific Research and Innovation Congress, İstanbul, Türkiye, 17 Haziran 2023, ss.385–396. (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
  1. ÖZDOĞAN, E. (2023). Cloud, Fog, and Edge Computing for IoT-Enabled Cognitive Buildings. In: Cicirelli, F., Guerrieri, A., Vinci, A., Spezzano, G. (Eds.), IoT Edge Solutions for Cognitive Buildings, Springer Nature, ss.23–52.
  2. GÜRSES, F., ARSLAN, E., ÇELİK, İ. (2023). Citizen-Centered Public Policy Making Through Social Media in Local Governments: A Research on Twitter Accounts of Metropolitan Municipalities in Turkey. In: Karkın, N., Göçoğlu, V. (Eds.), Citizen-Centered Public Policy Making in Turkey, Springer International Publishing, ss.251–270.
 

2022

Makaleler

  1. KARKIN, N., GÜRSES, F. (2022). An Analysis of the Public Administration Curricula in Turkey: Realities, Expectations, and Attitudes Toward Novel Courses. Teaching Public Administration, 40(3), 366–387. (ESCI)
  2. SÖNMEZ, E., SEÇKİN CODAL, K. (2022). Terrorism in Cyberspace: A Critical Review of Dark Web Studies under the Terrorism Landscape. Sakarya University Journal of Computer and Information Sciences, 5, 1–21.
  3. ÇELİK, İ., SUVEYDAŞ, E., GÜRSES, F. (2022). Kamu Sendikacılığında Sosyal Medya Kullanımı: Sendika-Paydaş Etkileşimi Üzerine Bir Analiz. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (49), 175–190.
Bildiriler
 ÖZALP, A. N., ALBAYRAK, Z., ÇAKMAK, M., ÖZDOĞAN, E. (2022). Layer-Based Examination of Cyber-Attacks in IoT. 2022 International Congress on Human-Computer Interaction, Optimization and Robotic Applications (HORA), Ankara, Türkiye, 9–27 Haziran 2022. (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
  1. BAYRAM ARLI, N., GÜRSAKAL, S., ENGİN, M. (Editörler). (2022). Denetimli Makine Öğrenmesi Algoritmaları: R ve Python Uygulamaları. Nobel Yayınevi, Ankara.
  2. ENGİN, M. (2022). Naive Bayes. In: BAYRAM ARLI, N., GÜRSAKAL, S., ENGİN, M. (Eds.), Denetimli Makine Öğrenmesi Algoritmaları: R ve Python Uygulamaları, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.281–294.
  3. KARAGÜN, V., ENGİN, M. (2022). Hata ve Hile Kavramları ve Hilenin Önlenmesine Yönelik Yapılan Düzenlemeler. In: ARSLAN BARAN, H., ÇİFTÇİ, H. (Eds.), Sosyal Bilimlerde Seçme Konular 4, İKSAD Publishing House, ss.69–90.
  4. GÜRSES, F., ÇELİK, İ. (2022). Türkiye’de Devlet ve Vakıf Üniversitelerinin Sosyal Medyadaki Etkileşim Performanslarının Karşılaştırmalı Bir Analizi: Instagram Örneği. In: SEZER, N., ÇİFTÇİ, H. (Eds.), A’dan Z’ye İletişim Çalışmaları–5, Iksad Publications, Ankara, ss.755–793.
  5. GÜRSES, F. (2022). E-Pazaryerlerinin Sosyal Medyada Dijital İçerik Pazarlaması Performansları: Sosyal Metriklere Dayalı Bir Etkileşim Analizi. In: BAŞ, M., ERDOĞAN TARAKÇI, İ. (Eds.), Pazarlama: Teoriden Pratiğe, EFE Akademi Yayınları, İstanbul, ss.67–86.
  6. ÇELİK, İ., GÜRSES, F. (2022). Adoption and Success in the Digital Transformation of E-Tax Services: An Empirical Study. In: CALP, M. H., BÜTÜNER, R. (Eds.), Current Studies in Digital Transformation and Productivity, ISRES Publishing, ss.82–97.
  7. GÜRSES, F., ÇELİK, İ. (2022). Sosyal Medyada Kent Konseyleri – Paydaş Etkileşiminin Twitter Aracılığıyla Ölçülmesi. In: KARABULUT, Ş. (Ed.), Yerelden Globale Tüm Boyutlarıyla Kamu Yönetimi: Geçmişten Geleceğe Yaşanan Gelişmeler, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.245–257.


2021

Makaleler

  1. ÖZDOĞAN, E., DAŞ, R. (2021). IoT Based a Smart Home Automation System Design: Simulation Case. Balkan Journal of Electrical and Computer Engineering, 9.
  2. GÜRSES, F. (2021). Türkiye’de Lisans Düzeyinde Uluslararası Göçü Konu Edinen Derslerin Analitik İncelemesi. Uluslararası İktisadi ve İdari Akademik Araştırmalar Dergisi, 1(1), 1–8.
  3. ATEŞ, N., GÜRSES, F. (2021). Türkiye’de E-Vergileme: E-Devlet ve M-Devlet Bağlamında Bir Karşılaştırma. Vergi Raporu, 29(256), 68–88.
Kitaplar
  1. ENGİN, M. (2021). Tamsayılı Programlama. In: ERKOLLAR, A., BENZER, R. (Eds.), Yöneylem Araştırması Uygulamalar ve Algoritmalar, Palme Yayınevi, Ankara, ss.475–561.
  2. GÜRSES, F. (2021). Kamu Kurumlarında Bilişim Teknolojilerinin Benimsenmesi ve Başarısı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlilik ve Güvenilirlik. In: KARABULUT, Ş. (Ed.), Teori ve Uygulamada Kamu Yönetimi ve Siyaset Alanında Yaşanan Bilimsel Gelişmeler, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.207–226.
  3. GÜRSES, F. (2021). Kamu Yönetiminde Dijitalleşme ve E-Devlet. In: ERDOĞAN TARAKÇI, İ., GÖKTAŞ, B. (Eds.), İşletmecilikte Dijital Dönüşüm, EFE Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.111–133.
  4. GÜRSES, F. (2021). Türkiye'de Uluslararası Göç Konusundaki Lisansüstü Tezler Üzerine Bir İnceleme. In: ARSLAN, E. (Ed.), Bölgesel Gelişmeler Işığında Uluslararası Göç ve Türkiye, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.127–142.


2020

Makaleler

  1. ENGİN, M., KASAP, N., SİVRİKAYA, B. T. (2020). User Acceptance of Shuttle Bus Decision Support System Based on Smartphone Probes. SAGE Open, 10(2). (SSCI)
  1. ÖZDOĞAN, E., ERDEM, O. A. (2020). Nesnelerin İnterneti İçin Hibrit Uygulama Katmanı Protokol Tasarımı. Mühendislik Bilimleri ve Tasarım Dergisi, 8.
Kitaplar
  1. ENGİN, M., KARAGÜN, V. (2020). Model Proposal for Control Planning with Multi-Layered Artificial Neural Networks in Inspection. In: KRYSTEV, V., DINU, M. S., EFE, R., ATASOY, E. (Eds.), Advances in Social Science Research, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.372–390.
 

2019

Makaleler

  1. ENGİN, M., GÜRSES, F. (2019). Adoption of Hospital Information Systems in Public Hospitals in Turkey: An Analysis with the Unified Theory of Acceptance and Use of Technology Model. International Journal of Innovation and Technology Management, 16(6). (ESCI)
  1. KÖR, H., ERBAY, H., ENGİN, M. (2019). Activity Suggestion Decision Support System Design In Online Learning Environment. Electronic Letters on Science and Engineering, 15(3), ss.8-22.
  2. ARSLAN, E., GÜRSES, F., ÇİÇEK, A. (2019). Türkiye’de Kamu Yönetimi Lisans Eğitimi ve Öğrenci Tercihinde Etkili Olan Faktörler Üzerine Bir Değerlendirme. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 16(2), ss.507-526.
  3. DURNA DAŞTAN, S., TASLİMİ, P., GÜRSES, F., AKKAYA, R., GÜLÇİN, İ. (2019). The Effects of Wireless on Carbonic Anhydrase and Acetylcholinesterase Enzyme Activities in Some Tissues Related to Respiratory, Excretory and Reproductive Systems of Rats. Cumhuriyet Medical Journal, 41, ss.1-9.
Bildiriler
  1. GÜRSES, F., ENGİN, M. (2019). Yönetim Bilişim Sistemleri Lisans Eğitimi Tercihine Etki Eden Faktörler ve Eğitimin Kazandıracağı Yetkinlikler Üzerine Bir Araştırma. XI. IBANESS Congress, Tekirdağ, Türkiye, 9-10 Mart, ss.946-955.
  2. ÖZDOĞAN, E., ERDEM, O. A. (2019). Hybrid Application Layer Protocol Design for IoT Environments. 6th International Conference on Computer Science, Engineering and Information Technology (CSEIT-2019), Zürih, İsviçre, 22-24 Kasım, ss.267-286.
  1. ARSLAN, E., GÜRSES, F., ÇİÇEK, A. (2019). Kamu Yönetimi Lisans Eğitimi Tercihinde Öğrenci Motivasyonu. 16. Uluslararası Kamu Yönetimi Forumu, Kayseri, Türkiye, 21-23 Şubat, ss.120-121.
  2. GÜRSES, F., ARSLAN, E. (2019). Kamu Yönetimi Eğitimi: Kaçıncı Nesil?. 16. Uluslararası Kamu Yönetimi Forumu, Kayseri, Türkiye, 21-23 Şubat, ss.322-323. (Özet Bildiri)
Kitaplar
  1. GÜRSES, F., ARSLAN, E. (2019). Üniversitelerin Değişen Eğitim Yaklaşımı ve Kamu Yönetimi Eğitimine Yansımalar: Türkiye’de Kamu Yönetimi Eğitiminin Mevcut Durumu Üzerine Bir Araştırma. In: Künüçen, H., Quliyeva, X., Seçgin, Y. (Eds.), Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Yenilikçi Yaklaşımlar, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.259-279.
  2. ARSLAN, E., GÜRSES, F. (2019). Kamu Politikası Olarak Sosyal Politika ve Türkiye’de Sosyal Koruma Politikaları Üzerine Karşılaştırmalı Bir Değerlendirme. In: Seren, G. Y. (Ed.), Kamu Politikalarına “Sosyal Bakış”: Farklı Disiplinler, Ortak Anlayış, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.155-188.


2018

Makaleler

  1. KOÇYİĞİT, Ü. M., Taslimi, P., GÜRSES, F., SOYLU, S., DURNA DAŞTAN, S., GÜLÇİN, İ. (2018). The effects of wireless electromagnetic fields on the activities of carbonic anhydrase and acetylcholinesterase enzymes in various tissues of rats. Journal of Biochemical and Molecular Toxicology, 32(3). (SCI-Expanded)
  1. KÖR, H., ERBAY, H., ENGİN, M., AKSOY, H. (2018). Investigation of College Students’ Capability of Self-Leadership. International Journal on Lifelong Education and Leadership, 4(2), ss.32-39.
  1. ENGİN, M. (2018). Hiyerarşik Kümeleme Analizi ile OECD Ülkelerinin Bilgi Ekonomisi İndekslerine Göre Sınıflandırılması. Paradoks Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi, 14, ss.73-86.
  2. ENGİN, M., GÜRSES, F. (2018). E-Devletin Benimsenmesi: Sağlık Alanında Bir Uygulama. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 20(3), ss.211-223.
  3. ÇINAR, M., PARLAK, B., GÜRSES, F. (2018). E-Devletin Benimsenmesi: Teorik Modeller Üzerine Kavramsal Bir Çerçeve. Akademik Bakış Dergisi, 65, ss.334-353.
  4. GÜRSES, F. (2018). Vatandaşların E-Devleti Benimsemesi Üzerine Etki Eden Faktörler: Güven ve Risk Algısı Değişkenleri Bağlamında Bir Araştırma. Sosyal Bilimler Dergisi, 5(19), ss.144-158.
Bildiriler
  1. PEKTAŞ, A. N., KOÇYİĞİT, Ü. M., DAŞTAN, T., DURNA DAŞTAN, S., Taslimi, P., GÜRSES, F., vd. (2018). The Activities of Carbonic Anhydrase and Acetylcholinesterase Enzymes in Different Tissues Related to Respiratory, Excretory and Reproductive Systems of Rats Under the Wireless Electromagnetic Fields Exposure. International Conference on Science and Technology (ICONST 2018), Prizren, Sırbistan, 5–9 Eylül. (Özet Bildiri)
  2. BARAL, İ., KOÇYİĞİT, Ü. M., Taslimi, P., GÜRSES, F., SOYLU, S., DAŞTAN, T., vd. (2018). Wireless Electromagnetic Field Exposure on Carbonic Anhydrase and Acetylcholinesterase Activities in Different Rat Tissues. 4th International Congress on Veterinary and Animal Sciences, 12–15 Temmuz.
  3. GÜRSES, F. (2018). Kurum Kültürü Bağlamında E-Devlet: Yerel Yönetimler Üzerine Bir Araştırma. VIII. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Plovdiv, Bulgaristan, 21–22 Nisan, ss.477. (Özet Bildiri)
  1. GÜRSES, F. (2018). Türkiye’de Lisans Düzeyinde Uluslararası Göçü Konu Edinen Derslerin İncelenmesi: İçerik Analizi. 4. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3–5 Mayıs, ss.379.
  2. GÜRSES, F. (2018). Kamuda Web 2.0 Uygulamalarının Benimsenmesinde İnternete Güven ve Risk Algısı Değişkenlerinin Yeri: Sosyal Ağlar Üzerine Bir Araştırma. 4. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3–5 Mayıs, ss.196. (Özet Bildiri)
Kitaplar
  1. ENGİN, M. (2018). Üniversitelerde Teknoloji Yoğun Uzaktan Eğitim Sistemlerinin Üretim, Uygulama ve Yönetim Süreçleri, Dora Yayıncılık, Bursa.
  1. ENGİN, M. (2018). Applications of Data Mining in E-Commerce. In: Rusev, M., Straus, E., Avcıkurt, C., Soykan, A., Parlak, B. (Eds.), Social Sciences Researches in the Globalizing World, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.778-791.
  2. GÜRSES, F., ÜNLÜ, E., BAY, Ş. (2018). Türkiye’de Kamuda Sosyal Medyanın Benimsenmesi: Uludağ Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Ampirik Bir Analiz. In: Akman, E., Negiz, N., Akman, Ç., Kiriş, H. M. (Eds.), Dijital Çağın Etkisinde Yönetim - Siyaset - Kent, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.169-186.


2017

Makaleler

  1. KÖR, H., ERBAY, H., ENGİN, M., DÜNDER, E. (2017). An Examination of the Correlation Between Science and Technology Attitudes Scale, Frequency of Smartphone Usage Scale and Lifelong Learning Scale Scores Using the Structural Equation Model. Journal of Baltic Science Education, 16(1), ss.86–99. (SSCI)
  2. AKSOY, H., ERBAY, H., KÖR, H., ENGİN, M. (2017). Investigation of the Lifelong Learning Tendency of College Students. Universal Journal of Educational Research, 5, ss.19–25. (Scopus)
  3. ENGİN, M. (2017). Analysis of Students’ Online Learning Readiness Based on Their Emotional Intelligence Level. Universal Journal of Educational Research, 5, ss.32–40. (Scopus)
  1. ENGİN, M., KÖR, H., ERBAY, H. (2017). Yaşam Boyu Öğrenme Ölçeği Türkçe Uyarlama Çalışması. Kastamonu Eğitim Dergisi, 25(4), ss.1561–1572.
  2. ENGİN, M., GÜRSES, F. (2017). Mesleki ve Teknik Liselerde Bilişim Teknolojileri Öğrencilerinin Dal Seçimini Etkileyen Faktörler: Ampirik Bir İnceleme. The Journal of Academic Social Sciences, 5(43), ss.363–380.
  3. GÜRSES, F., ÇINAR, M. (2017). Türkiye’de Vatandaşların E-Devleti Benimsemesi: Ampirik Bir Analiz. The Journal of Academic Social Sciences, 5(53), ss.460–473.
  4. GÜRSES, F. (2017). Türkiye’de Yerel Yönetimlerde Yöneticilerin E-Devleti Benimsemesi: Ampirik Bir Analiz. Bilgi Ekonomisi ve Yönetimi Dergisi, 10(2), ss.51–62.
Bildiriler
  1. ENGİN, M., DEMİRCİ, F., ARSLAN, A. (2017). Game, Game Based Learning and Gamification. 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11–13 Ekim, ss.127–134.
  2. UYSAL, Ö., DEMİRCİ, F., ENGİN, M. (2017). Validity and Reliability of Social Media Disorder Scale for High School Students: An Adaptation Study. 11th International Computer Instructional Technologies Symposium, 24–26 Mayıs.
  3. KÖR, H., ERBAY, H., AKSOY, H., ENGİN, M. (2017). Investigation of the Capability of Self-Leadership of College Students. 3rd International Conference on Lifelong Education and Leadership for All, Porto, Portekiz, 12–14 Eylül, ss.97.
  4. ENGİN, M. (2017). Analysis of Students’ Online Learning Readiness Based on Their Emotional Intelligence Level. 3rd International Conference on Lifelong Education and Leadership for All, Porto, Portekiz, 12–14 Eylül, ss.154.
  5. AKSOY, H., ERBAY, H., KÖR, H., ENGİN, M. (2017). Investigation of the Lifelong Learning Tendency of College Students. 3rd International Conference on Lifelong Education and Leadership for All, Porto, Portekiz, 12–14 Eylül, ss.97.
  6. GÜRSES, F. (2017). City Managers’ Adoption of E-Government in Local Government in Turkey: An Empirical Analysis. 13th International Conference on Knowledge Economy and Management, Bakü, Azerbaycan, 18–21 Mayıs, ss.411–422.
  1. VARÇIN, F., ERBAY, H., KÖR, H., ENGİN, M. (2017). Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Çevrimiçi Öğrenme Hazır Bulunuşlukları ile Demografik Bilgileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. International Conference on Quality in Higher Education (ICQH), Sakarya, 7–8 Aralık. (Özet Bildiri)
  2. KÖR, H., ERBAY, H., ENGİN, M. (2017). Investigate for Application of Industry 4.0 With Data Mining: Literature Review. 4th International Management Information Systems Conference, İstanbul, 17–20 Ekim.
  3. KÖR, H., ERBAY, H., ENGİN, M. (2017). Activity Suggestion Decision Support System Design in the Online Learning Environment. International Conference on Mathematics and Engineering, İstanbul, 10–12 Mayıs, ss.76. (Özet Bildiri)
  4. GÜRSES, F. (2017). Türkiye’de Kamu Yönetimi Eğitiminde Uluslararası Göçü Konu Edinen Derslerin İncelenmesi. 11. Uluslararası Kamu Yönetimi Sempozyumu, Elazığ, 28–30 Eylül, ss.25–40.
  5. GÜRSES, F., ÜNLÜ, E., BAY, Ş. (2017). Türkiye’de Kamuda Sosyal Medyanın Benimsenmesi: Uludağ Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Ampirik Bir Analiz. 15. Kamu Yönetimi Forumu (KAYFOR), Isparta, 1–4 Kasım, ss.208–210. (Özet Bildiri)
  6. GÜRSES, F. (2017). Vatandaşların E-Devlete Yönelik Algısı: Kaygı, Güven ve Risk Algısı Değişkenleri Bağlamında Bir Araştırma. 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Kahramanmaraş, 26–28 Ekim, ss.306. (Özet Bildiri)
  7. KOZAK ÇAKIR, M. A. (2017). Sosyoloji Öğretiminde Teknoloji Kullanımı: Potansiyeller ve Zorluklar. 5th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, İzmir, 11–13 Ekim. (Özet Bildiri)
Kitaplar
  1. ENGİN, M. (2017). Veri Madenciliğine Giriş. In: Çelik, U., Akçetin, E., Gök, E., Murat (Eds.), RapidMiner ile Veri Madenciliği, İstanbul: Pusula Yayıncılık, ss.17–28.
  2. ENGİN, M. (2017). Veri Madenciliği ve Korelasyon. In: Çelik, U., Akçetin, E., Gök, E., Murat (Eds.), RapidMiner ile Veri Madenciliği, İstanbul: Pusula Yayıncılık, ss.67–80.


2016

Makaleler

  1. KÖR, H., ERBAY, H., ENGİN, M. (2016). Technology Leadership of Education Administers and Innovative Technologies in Education: A Case Study of Çorum City. Universal Journal of Educational Research, 4, ss.140–150. (Scopus)
  2. GÜRSES, F., ENGİN, M. (2016). Türkiye’de Yerel Yönetimlerde Mobil Devlet Uygulamaları: Büyükşehir Belediyeleri Üzerine Ampirik Bir Araştırma. Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 21(1), ss.223–234.
  3. ENGİN, M., GÜRSES, F., İĞDELİ, F. (2016). The Use of Web 2.0 Tools in Local Government: An Empirical Study in Turkish Municipalities. The Journal of Academic Social Science Studies, 3, ss.213–232.
Bildiriler
  1. KÖR, H., ERBAY, H., ENGİN, M. (2016). Technology Leadership of Education Administers and Innovative Technologies in Education: A Case Study of Çorum City. 2nd International Conference on Lifelong Education and Leadership for All (ICLEL), Liepaja, Letonya, 21–23 Temmuz.
  2. KÖR, H., ERBAY, H., ENGİN, M., DÜNDER, E. (2016). Analysis of the Relationship Between Lifelong Learning Scores and Technology Attitude, Smartphone Usage Frequency of Distance Education Students with Structural Equation Modeling. 2nd International Conference on Lifelong Education and Leadership for All (ICLEL), Liepaja, Letonya, 21–23 Temmuz. (Özet Bildiri)
  3. KÖR, H., ERBAY, H., ENGİN, M. (2016). Comparison of Features According to Specific Mass of Open Online Courses Software. 6th International Conference on Innovations in Learning for the Future: Next Generation, İstanbul, 24–26 Ekim. (Özet Bildiri)
  1. ENGİN, M., UYSAL, Ö., DEMİRCİ, F. (2016). Çevrimiçi Oyun Bozukluğu Ölçeği Kısa Formu (Internet Gaming Disorder Short Form – IGDSSF9) nun Türkçeye Uyarlanması. 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), 16–18 Mayıs, ss.573–587. (Tam Metin Bildiri)
  2. KÖR, H., ERBAY, H., ENGİN, M. (2016). Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Öğrencilerin Ders Takip Durumlarının Akademik Başarılarına Etkisi. 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, 16–18 Mayıs, ss.347–353. (Tam Metin Bildiri)


2015

Makaleler

  1. KOZAK ÇAKIR, M. A., IŞIK, G. (2015). Welfare State and Gender: New Directions in Reshaping a Welfare Policy of Post-Soviet Republics of Azerbaijan and Kazakhstan. Toronto Studies in Central and Inner Asia, 7, ss.235–246.
  1. GÜRSES, F. (2015). Yerel Demokrasi ve Siyasal Katılım: Kent Konseyleri Üzerine Ampirik Bir Araştırma. Paradoks Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi, 11(2), ss.49–68.
Bildiriler
  1. ACAR, Ç., ENGİN, M. (2015). Anne ve Babaların Kendilerine İlişkin Dijital Okuryazarlık Değerlendirmelerinin Belli Değişkenler Açısından İncelenmesi. 2nd International Eurasian Educational Research Congress, 8–10 Haziran, (Özet Bildiri).
  2. ÖMÜR, U., ENGİN, M. (2015). Sayısal Bölünüyor muyuz? III. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, 9–11 Eylül, (Özet Bildiri).
  3. ENGİN, M., ÖMÜR, U. (2015). Öğrencilerin Sosyallikleri ile Çevrimiçi Öğrenme Hazırbulunuşluk Alt Boyutları Arasındaki İlişki. III. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, 9–11 Eylül.
  1. ÇELİK, U., HERAND, D., ENGİN, M., AKÇETİN, E., YALDIR, A., ÖZDEMİR, Ş. (2015). Yönetim Bilişim Sistemleri Alanında Metin Madenciliği ile Bilgi Haritalama. Bilişim 2015 CITEX – TBD 32. Ulusal Bilişim Kurultayı, Ankara, 3–5 Aralık. (Tam Metin Bildiri)
  2. ENGİN, M., İĞDELİ, F., GÜRSES, F. (2015). Türkiye’de ve Dünya’da Sayısal Uçurum. 2. Ulusal Yönetim Bilişim Sistemleri Kongresi, Erzurum, 8–10 Ekim, cilt.1, ss.1470–1480. (Tam Metin Bildiri)
  3. ENGİN, M., İĞDELİ, F., GÜRSES, F. (2015). Türkiye’de Mobil Belediyecilik: Büyükşehir Belediyeleri İncelemesi. 2. Ulusal Yönetim Bilişim Sistemleri Kongresi, Erzurum, 8–10 Ekim, cilt.1, ss.940–945.
  4. ARSLAN, E., GÜRSES, F. (2015). Geleneksel Teftiş Anlayışından İç Denetime: Kamuda Değişen Denetim Anlayışı Üzerine Bir Değerlendirme. 13. Kamu Yönetimi Forumu, Konya, 15–17 Ekim. (Tam Metin Bildiri)
  5. GÜRSES, F. (2015). Yerel Demokrasi ve Siyasal Katılım: Kent Konseyleri Üzerine Ampirik Bir Araştırma. 2. Ulusal Kent Konseyleri Sempozyumu, Bursa, 10–11 Nisan, ss.240–255.
  6. ARSLAN, E., GÜRSES, F., BAYKAL, Ö. N. (2015). Cumhuriyetten Günümüze Hükümet Programlarında Yerelleşme Vurgusu: Vaatler ve Gerçekleşenler. 9. Kamu Yönetimi Sempozyumu, Malatya, 7–9 Mayıs.


2014

Bildiriler
  1. ENGİN, M., UYSAL, Ö. (2014). Bulut Bilişim Servislerini Kullanarak Hazırlanan Öğrenme Ortamında Öğrenci Etkileşimi ve Etkinliklere Katılımlarının İncelenmesi. 8th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Edirne, Türkiye, 18–20 Eylül.
  2. ENGİN, M., ÇALIŞKAN, E. (2014). MySQL Workbench ile Veri Modeli Oluşturma ve Veri Tabanı Yönetimi. 8th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Edirne, Türkiye, 18–20 Eylül. (Özet Bildiri)
  1. ENGİN, M., GÜRSES, F. (2014). Türkiye’de Büyükşehir Belediyelerinin E-Demokrasi Gelişim Modelleri Açısından İncelenmesi. 12. Kamu Yönetimi Forumu (KAYFOR XII), Kuşadası, Aydın, Türkiye, 12–14 Eylül, ss.550–569. (Tam Metin Bildiri)


2013

Makaleler

  1. ENGİN, M. (2013). Üniversitelerin Teknoloji Temelli Uzaktan Eğitim Sistemlerinin Karakteristik Özellikleri Açısından İncelenmesi. Eğitim Bilimleri ve Uygulama, 12(23), ss.1–22.
  2. ENGİN, M., UYSAL, Ö., ÇALIŞKAN, E. (2013). Anadolu Teknik ve Teknik Liselerdeki Bilişim Teknolojileri Alanı Öğrencilerinin Staj Yaptıkları İşyerlerinde Mesleki Beklentilerinin Karşılanma Düzeyi. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 21(2), ss.601–618.
  1. ŞİMŞEK, N., ENGİN, M. (2013). Türkiye’deki Üniversitelerin Teknoloji Yoğun Uzaktan Eğitim Uygulamalarında Temel Yönelimler. 1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 26–28 Haziran, ss.235.
  2. ENGİN, M., ŞİMŞEK, N. (2013). Uzaktan Yükseköğretimde Uygulanan Öğrenme-Öğretme Süreçlerinin Temel Karakteristikleri ve Sorunları. 1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26–28 Haziran.


2011

Bildiriler
  1. ÖZALP, A. N., ÖZDOĞAN, E., ÖZEREN, A. (2011). Milli Eğitim Bakanlığı Cisco Netacad Eğitimlerinin İncelenmesi. Akademik Bilişim ’11, Malatya, Türkiye, 2 Şubat. (Tam Metin Bildiri)


2010

Makaleler
  1. ENGİN, M. (2010). Geleceğin Dünyasında Eğitim: Sanal Gerçeklik. 2023, sayı 113, ss. 70–72.

 

 



Bilgi

Okunma Sayısı: 39
Eklenme Tarihi: 5.05.2025 11:52:53
Güncelleme Tarihi: 5.05.2025 13:56:26

Paylaş