(22 F) NÖROŞİRURJİ ANABİLİM DALI'NA 10 KALEM TIBBİ MALZEME ALIMI

http://www.uludag.edu.tr/dosyalar/uudsim/56-N%C5%9E.%20Teknik%20%C5%9Eartname.pdf

56

T.C.

ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ

Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

 

 

            Döner Sermaye İşletme Müdürlüğümüzce, U.Ü.Sağlık Uyg. ve Arş Mrk. Hastanesi Nöroşirürji Anabilim Dalı’na 10(On) Kalem Tıbbi Malzeme, 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 22. Maddesi (f) fıkrası uyarınca, idari ve teknik şartname düzenlenerek, teminat alınmaksızın sözleşme yapılarak idari şartlarda belirtilen hususlar göz önünde bulundurularak satın alınacaktır. İstenen malzemeler firmanızca belirtilen şartlarla karşılanabiliyorsa, hazırlanacak teklif mektuplarının “U.Ü.Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Tıp Satınalma Bürosu 16059 Görükle Nilüfer Bursa” adresine aşağıda belirtilen tarih ve saate kadar makbuz karşılığında verilmesi gerekmektedir.

Teklif Verme Tarihi ve Saati : 14/06/2016                     Saat : 09:30                  Proje No: 2016/56

Bölümü : Nöroşirürji Anabilim Dalı Tıbbi Malzemeleri

Eki: (1) Adet Sözleşme Tasarısı

Ek: 1 Sayfa Teknik Şartname

 

İhale Listesi ve Teknik Şartnameler http://uudsim.uludag.edu.tr adresinden temin edilecektir.

 

İDARİ ŞARTLAR:

Madde 1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir:

  1. Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon ve varsa faks numarası ile elektronik posta adresi,
  2. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası belgesi;
    1. Gerçek kişi olması halinde, ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
    2. Tüzel kişi olması halinde, mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,
  3. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
    1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
    2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
  4. Vekaleten ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli vekaletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi,

Madde 2. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin aranacak belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

Not: İhaleye ait istenilen her türlü belge teklif mektubu ile birlikte verilmelidir. Belge eksiği olan teklifler kesinlikle değerlendirmeye alınmayacaktır.

2.1. İhale listesinde yer alan malzemelerin Teknik şartnamelerinde istenilen tüm belgeler teklif mektubuyla birlikte verilmesi zorunludur.

2.2. FİRMALAR TEKLİF ETTİKLERİ KALEMLERE AİT NÜMUNELERİNİ TEKLİF VERME SAATİNE KADAR SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ HASTANESİ 7. KATTA BULUNAN NÜMUNE ODASINA TUTANAK KARŞILIĞINDA TESLİM EDECEKTİR. KATALOGLARINI, FOTOĞRAFLARINI TEKLİF VERME SAATİNE KADAR TEKLİF MEKTUPLARI İLE BİRLİKTE SATINALMA KOMİSYONU BAŞKANLIĞI’NA TESLİM ETMEK ZORUNDADIRLAR. NÜMUNE GETİRMEYEN FİRMALARIN TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

Teklif verilen ürünlerin setlerinde bulunan tüm implante edilebilir malzemelerin listesi, UBB kodları ve birim fiyatları tablo halinde verilecektir. Ayrıca vücut içine implante edilecek malzemeleri uygulamak için kullanılacak olan takma, çıkarma setleri içerisindeki orijinal el aletlerinin dökümü ve katalogları verilecektir.

2.3. 25.05.2007 tarih 26532 Sayılı Mükerrer Resmi Gazete’de yayınlanarak yürürlüğe giren; Sosyal Güvenlik Kurumu Sağlık Uygulama Tebliği ve Tedavi Yardımlarına İlişkin Uygulama Tebliğleri gereği ürünlerinizin onaylanmış ürün numaraları, hastane kodu (Jenerik kodu), firma

açıklaması (Marka, model, üretici firma kodu), teklif birim fiyatı ve para birimi (Türk Lirası) ile birlikte bir tablo hazırlanarak evrak ve CD halinde ihale dosyasında verilecektir. Malzemelerin ithal edildiği ülke belgelendirilmelidir.

Sözleşmenin Süresi

Madde 3. Sözleşmenin süresi 31.12.2016 tarihine kadardır.

Madde 4. Sözleşme 1 adet üzerinden ve (Türk Lirası) cinsinden imzalanacaktır.

Madde 5. Verilecek siparişlerde karar pulu (Binde 5,69) ve sözleşme pulu (Binde 9,48) Ödeme Emri (Tahakkuk Müzekkeresi) üzerinden kesilecektir.

Madde 6.

6.1. İşin Yapılma / Malın Teslim Edilme Yeri :

U.Ü.Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Hastanesi Ambarı.

6.2. İşe Başlama Tarihi: Sözleşmenin imzalanması idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama (Sipariş yazısı) talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecektir. Sipariş yazısının tebliğinden itibaren, teklif mektubunda yüklenicinin teslim süresi 5 (Beş) işgünü içerisinde mal teslim edilecektir (Sözleşmeyi takiben 5 işgünü içinde hizmet verilmeye başlanacaktır). Bu süre 5 (Beş) işgününü geçemez. İşi Bitirme Tarihi 31.12.2016 dir.

6.3. Teslim Şekli : Teslimat aşağıda detayları belirtilen şekilde olacaktır. Bu durum proforma faturada belirtilecektir.

6.4. Yüklenicinin Teslimat Programı : İhale konusu malzemelerin siparişi, sözleşmenin bağıtlanmasını takiben 31.12.2016 tarihine kadar hastanelerimiz ilgili bölümünden gelen reçeteler doğrultusunda verilecektir.

Alımı yapılan implantlarla birlikte gelen ve implantların kullanımı için elzem olan tüm enstrumantasyon setleri hastanemiz ameliyathanelerinde tam set olarak bulundurulmalıdır. Eğer sürekli bulundurmak mümkün olmaz ise; vaka için istenildiği anda enstruman setleri ile birlikte implantlar tam, eksiksiz ve istenildiği zamandan sonra enfazla planlı ameliyatlarda 12 (Oniki) saat içinde, acil olgularda 5 (Beş) saat içinde hastanede olmalıdır.

Madde 7. Teklif mektubunun şekli ve içeriği

7.1. Teklif mektubunda;

a) İhale dökümanının tamamen okunup kabul edildiğinin belirtilmesi,

b) Teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile birbirine uygun olarak açıkça yazılması,

c) Üzerinde kazıntı, silinti, düzeltme bulunmaması,

d) Teklif mektubunun ad, soyad veya ticaret ünvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olması,

e) Teklif mektubunda malzemenin teslim süresi belirtilecek, (Teslim süresi 5 işgününü geçmez)

f) Teklif mektubunda malzemenin sıra numarası belirtilmek zorundadır (Sıra numarası yazmayan ya da yanlış yazan firmalar söz konusu kalemlerde değerlendirme dışı kalacaktır).

g) Teklif mektubunda malzemenin, hastane kodu (Jen.kodu), UBB ürün kodu, ihaleye çıkılan adı, birimi ve birim fiyatı, üretici firma kodu, ambalaj şekli ve markası belirtilmelidir.

h) Birim Fiyat Teklif Cetveliyle birlikte aşağıdaki UBB/ SUT kodu çizelgesi de sunulacaktır.

 

UBB/SUT KODU ÇİZELGESİ

 

Sıra No

Malzeme Adı

UBB

SUT Kodu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Madde 8. Taahhüdün yerine getirilmemesi halinde istekli 4734 Sayılı Kanunun 10. maddesi “f” bendine istinaden (İhale tarihinden önceki beş yıl içinde, ihaleyi yapan idareye yaptığı işler sırasında iş veya meslek ahlakına aykırı faaliyetlerde bulunduğu bu idare tarafından ispat edilen) idaremizin sonraki alımlarında ihale dışı bırakılır. Ayrıca yüklenicinin bağlı olduğu Ticaret Odası ve İl Sanayi Müdürlüklerine taahhüdünü yerine getirilmediği yazı ile bildirilecektir.

Madde 9. İmalatı veya ithalatı Sağlık Bakanlığının iznine tabi malzemelerin üzerindeki etikette aşağıdaki bilgiler bulunacaktır:

  1. 25.05.2007 tarih 26532 sayılı mükerrer T.C. Resmi Gazete’de yayınlanarak yürürlüğe giren; Sosyal Güvenlik Kurumu Sağlık Uygulama Tebliği ve Tedavi Yardımlarına İlişkin Uygulama Tebliğleri gereği ürünlerinizin onaylanmış ürün numaraları teklifinizle birlikte proformada mutlaka yazılacaktır. Ürün numarası yazılmamış olan teklifler kabul edilmeyecektir.
  2. İmal ve ruhsat tarihi ile numarası,
  3. Seri k kontrol numarası ve son kullanma tarihi,
  4. Dısposable malzemelerde (a) ve (b)’ye ek olarak sterilizasyon metodu ile sterilizasyon tarihi,
  5. Sıhhi Tüketim malzemelerinin, son kullanma tarihi teslim tarihinden itibaren en az 1 (Bir) yıl olacaktır.

Madde 10. Kısmi Teklif Verilmesi

10.1. Bu tıbbi malzeme ihalesinde kısmi teklif verilebilir.

10.2 Listede belirtilen iş kalemlerinin tamamına teklif şart değildir. Ancak aşağıda belirtilen her bir grubun ameliyatını eksiksiz yapacak tüm parçalarına fiyat verilmelidir. Fiyat mukayesesi gruba verilen tekliflerin toplamı üzerinden yapılacaktır. Firmalar faturalarında alıma çıkılan grubu mutlaka yazacaklardır. Firma grup içinde teklif ettikleri malzeme haricinde malzeme kullanılması durumunda malzemeyi faturalandıramaz. Firma hangi gruba teklif verildiğini belirterek, teklif verilen grubun katalog üzerinde işaretlenerek gösterilmesi gerekmektedir. Şartnamede fiyat mukayesesi için belirtilen toplam örnek tutar ayrıca belirtilecektir. Teklif verilen ürünlerin çeşitli boy, çap ve uzunluklardaki implantları bir Excel tablosunda UBB kodları ile dökümü yapılacaktır.

Örnek :

5  mm çap        20 mm boy

5 mm çap         25 mm boy

5  mm çap        30 mm boy

6 mm çap         25 mm boy

6 mm çap         30 mm boy

Vs….

10.2.1. 10.2.1. Her bir şartnamede belirtilen fiyat mukayese usulüne göre (2 stapler, 4 vida, 2 rod, 1 transvers konektör….) fiyat mukayesesi yapılacaktır.

 

10.2.2. 10 Kalem Nöroşirürji Tıbbi Malzemeleri Listesi:

 

SNO

MLZ. KODU

BÖLÜM/BİRİM

MLZ. ADI

MİKTAR

BİRİM

1

JENS05914

 (BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.)

MIKRO VIDA, TITANYUM, KENDINDEN YIV ACAN, TUM BOYLAR (CAP 1,3 MM ± 0,1 MM) & OR5150

1

(AD.)

2

JENS05843

 (BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.)

MIKRO VIDA, TITANYUM, KENDINDEN YIV ACAN, TUM BOYLAR (CAP 1,6 MM ± 0,1 MM) & OR5160

1

(AD.)

3

JENS05844

 (BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.)

MESH PLAK, TITANYUM, KESILEBILEN (26 CM²- 125 CM²) & OR5000

1

(AD.)

4

JENS05845

 (BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.)

MESH PLAK, TITANYUM, KESILEBILEN (126 CM² VE UZERI) & OR5010

1

(AD.)

5

JENS05912

 (BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.)

MESH PLAK, TITANYUM, KESILEBILEN,  MASTOID & OR5050

1

(AD.)

6

JENS05913

 (BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.)

MESH PLAK, TITANYUM, KESILEBILEN, TEMPORAL & OR5060

1

(AD.)

7

JENS04666

 (BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.)

MIKRO PLAK  2 DELIKLI (DEGISIK EBATLARDA) & OR5290

1

(AD.)

8

JENS04667

 (BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.)

MIKRO PLAK  4 DELIKLI (DEGISIK EBATLARDA) & OR5290

1

(AD.)

9

JENS04677

 (BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.)

MIKRO PLAK BURE HOLE (DEGISIK EBATLARDA) & OR5400

1

(AD.)

10

JENS04679

 (BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.)

MIKRO PLAK ORBITAL (DEGISIK EBATLARDA) & OR5380

1

(AD.)

 

Not:Marka ve kod numaraları malzemenin tanıtımına yöneliktir.Malzemeye uygun her marka teklif edilebilir.

 

Madde 11. Ekonomik açıdan en avantajlı teklifin belirlenmesi

11.1. İhale ekonomik açıdan en avantajlı teklifi veren isteklinin üzerinde bırakılacaktır.

11.2. En düşük fiyatın ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirildiği ihalelerde, birden fazla istekli tarafından aynı fiyatın teklif edildiği ve bunların da ekonomik açıdan en avantajlı teklif olduğu anlaşıldığı takdirde, Mal Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliği hükümleri çerçevesinde şartnamenin 11.3 maddesindeki unsurlar dikkate alınmak suretiyle ekonomik açıdan en avantajlı teklif belirlenerek ihale sonuçlandırılacaktır.

11.3. En avantajlı teklifin en düşük fiyat esasına göre belirleneceği kalemlerde fiyatların eşit olması halinde fiyat dışında isteklilerde aranılacak hususlar :

11.3.1. Daha fazla kaleme teklif verilmiş olması (0,02)

11.3.2. Uluslar arası Kalite Belgelerinden birine sahip olması (0,02)

 

Madde 12. Gecikme halinde alınacak cezalar

12.1. Yüklenici sözleşmeye uygun olarak malı süresinde teslim etmediği/işi bitirmediği takdirde en az 10 gün süreli gecikme ihtarı verilecek olup gecikilen her takvim günü için teslim etmediği miktar/tutar üzerinden %02 (Bindeiki) oranında gecikme cezası uygulanır. Bu süre sonunda taahhüt gerçekleşmezse 8. madde hükümleri uygulanır.

12.2. Teknik şartnamede belirtilen bakım ve kullanım şartları yerine getirilmediği takdirde her seferinde bir tutanak ile tespit edilecektir. Birinci tutanak tutulmasında kullanılan malzemeler için firma hastaneye ihale birim fiyatı üzerinden %10 ceza ödeyecek, eğer bir ihale süresi içinde birden fazla tutanak tutulması halinde bu alım hastanenin istediği takdirde iptal edilecek ve firma yine hastanenin takdiri ile daha sonraki ihalelerden men edilecektir.

Madde 13. Ödemeler İşletmemiz gelir durumuna göre Döner Sermaye Saymanlığınca 150 (YÜZELLİ) gün içinde yapılacaktır.

Madde 14. Proje numarası zarfın üzerine yazılacaktır.

Madde 15. Sözkonusu alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, ulaşım ve sigorta giderleri istekliye aittir.

Madde 16. Malzeme listesi, Döner Sermaye İşletme Müdürlüğümüzün web sayfasındaki ilan metninden yararlanılabileceği gibi, arzu eden istekliler faks isteyebilirler. Web adresimiz : http://uudsim.uludag.edu.tr dir. Teklifi kabul edilen firmaya yazılı sipariş verilecektir.

Madde 17. Yazılı teklif isteme mektubumuza rağmen ihaleye iştirakiniz mümkün olmadığı takdirde, bu hususu Yazılı bildirmeniz rica olunur.

Madde 18. İdaremiz ihaleyi yapıp-yapmamakta, dilediği miktarlarda yapmakta ve uygun bedeli tespitte serbesttir.

 

Madde 19.

DİĞER HUSUSLAR

1-Teklif edilen ürünlerin GMDN kodlarının ürünlerin tanımlarıyla eşleşmesi, onaylı olması ve SGK’nın negatif listesinde olmaması gerekmektedir. Firmalarca ürünleri hakkında kağıt veya elektronik ortamda yapılan tüm veri bildirimlerinin, verilen bilgi ve belgelerin yanlışlığı sonucu, GMDN kodlarının ürünlerin tanımlarıyla uygun eşleşmemesi, ürünlerin onayının olmaması, SGK’nın negatif listesinde bulunması durumlarında, bu ürünler ile ilgili firmaların haksız ödeme talebinde bulunduğunun ve/veya bu durumda olan ürünlerin ödemesinin gerçekleştiğinin tespiti halinde, oluşmuş veya oluşacak kurum ve üçüncü kişilerin SGK kesintisinden dolayı oluşacak zararı teklif veren firmalar tarafından ödenecek ve bu durumdan kaynaklanan her türlü hukuki ve cezai sorumluluk teklif veren firmalara ait olacaktır. Bayiler teklif ettikleri ürünlerin satışı konusunda ana firma tarafından geçerli bayilik tarihine sahip olmalıdır ve geçerli bayilik tarihleri belgelendirilmelidir. Bayilik tarihlerinde oluşacak herhangi bir güncelleme/değişiklik idareye ibraz edilmelidir. Teklif edilen malzemenin UBB barkodunun TITUBB kayıtlarında SGK onay tarihi belirtilmelidir.

2- Belge geçerlilik süreleri dolmuş EC Sertifikalarına ait kayıtların geçerlilik süresi yenilenmiş olan sertifikalarla güncellenmesi gerekmektedir. Söz konusu güncelleme işlemi yapılıncaya kadar geçen süreçte (üretimi veya ithalatı devem etmeyecek olduğundan güncellenmeyen belgeler dahil) geçerlilik süresi dolmuş belgelere bağlı ürünlere ait kayıtların TİTUBB “Bilgi Bankası” sorgulama ekranında yer alan “Ürün Geçmiş Durumları” kısmındaki kahverengi renkle temsil edilen “EC Sertifikası Geçerlilik Süresi Bitmiş” ifadesi kayıt/bildirim sürecinin tamamlandığını ancak, ürüne ait EC Sertifikasının bir yada bir kaçının belge geçerlilik süresinin bittiğini göstermektedir.

Bu durumdaki ürünün belge geçerlilik süresi içerisinde üretilip üretilmediği kontrol edilecek olup, ürünün üretim tarihi, belge geçerlilik süresi içerisinde ise alımının yapılmasında bir sakınca bulunmamaktadır.

3- HASTA BAZLI MALZEMELERİN, TALEP EDİLDİĞİ HASTAYA KULLANILAMAMASI HALİNDE SÖZ KONUSU MALZEME ÖZELLİKLERİNE UYGUN BAŞKA BİR HASTAYA KULLANILABİLİR. ANCAK BU MALZEME 10 GÜN İÇERİSİNDE KULLANILMAMASI DURUMUNDA İLGİLİ MALZEME, TEMİN EDİLEN FİRMA TARAFINDAN İADE FATURASIYLA GERİ ALINACAKTIR.

4- SUT Kodu eşleşmelerinden doğan hataların hukuki ve cezai sorumluluğu yükleniciye ait olacaktır.
5- SUT tebliğinde yapılan kurum lehine olmayan değişikliklerde kurum sözleşmeyi tek taraflı feshedebilecektir.
6- Firma ürün teslimatını gerçekleştirmiş olsa bile UBB değişikliği ve güncellemeleri idaremize bildirmekle yükümlü olup, bildirmediği takdirde olası SGK kesintilerinin hukuki ve cezai müeyyidesi yükleniciye ait olacaktır.

7-Tarih farkı ile teslim edilen faturaların ekine malzemenin hastaya kullanıldığı tarihteki TITUBB onay durumunu gösteren belgenin imzalanarak sunulması zorunludur.

8- İHALE DOSYASI DİZİ PUSULASI OLUŞTURULARAK EVRAK SIRASINA GÖRE SEREPATÖRLE AYRILARAK HAZIRLANACAKTIR.
9- BU ŞARTNAMEDE BELİRTİLMEYEN HUSUSLARDA; TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN HUSUSLAR, 4734 VE 4735 SAYILI KANUN HÜKÜMLERİ GEÇERLİDİR.

 

 

TEKNİK ŞARTNAMELER :

Bakım ve Kullanım Şartları :

  1. Alımı yapılan implantlarla birlikte gelen ve implantların kullanımı için elzem olan tüm enstrumantasyon setleri hastanemiz ameliyathanelerinde tam set olarak bulundurulmalıdır. Eğer sürekli bulundurmak mümkün olmaz ise; vaka için istenildiği anda enstruman setleri ile birlikte implantlar tam, eksiksiz ve istenildiği zamandan sonra enfazla planlı ameliyatlarda 12 (Oniki) saat içinde, acil olgularda 5 (Beş) saat içinde hastanede olmalıdır.
  2. Vaka sırasında ihtiyaç duyulduğu zaman malzemelerin teknik kullanımında yetkin, steril olarak ameliyata dahil olabilme konusunda onaylanmış yetkili kurumlardan eğitim almış, sertifikalı firma sorumlusu hazır bulundurulmalıdır.
  3. Setlerin tamam olduğu firma sorumluları tarafından her vaka sonrası değerlendirilmeli, eksikler tamamlanmalıdır.
  4. Birbirini izleyen seriler halinde satınalınacak olan implantlar (Örneğin tüm çaplardan tüm boylar) her zaman tam olarak bulundurulmalıdır.
  5. Yukarıda listelenen şartlar yerine getirilmediği takdirde her seferinde bir tutanak ile tespit edilecektir. Bu implant grubu ile ilgili üçüncü ve daha sonraki tutanak tutulmalarında kullanılan implantlar için hastane firmaya ihale birim fiyatı üzerinden %10 ceza verecek, eğer bir ihale süresi içinde beş ve daha fazla tutanak tutulması gerekir ise bu alım hastanenin istediği takdirde iptal edilecek ve firma yine hastanenin takdiri ile daha sonraki ihalelerden men edilecektir.

 

 

SÖZLEŞME TASARISI :

 

Sözleşmenin Tarafları

Madde 1- Bu sözleşme, bir tarafta Uludağ Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü (Bundan sonra “İdare” olarak anılacaktır.) ile diğer tarafta “…………………………….” (Bundan sonra “Yüklenici” olarak anılacaktır) arasında aşağıda yazılı şartlar dahilinde akdedilmiştir.

Taraflara İlişkin Bilgiler

Madde 2.

2.1. İdarenin adresi       : T.C. Uludağ Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Görükle/BURSA olup,

Tel.No.                         : (0.224) 295 41 98 – 295 41 74

Faks No.                      : (0.224) 295 41 99

Elektronik Posta           : dsim@uludag.edu.tr

Web Sayfası                 : http://uudsim.uludag.edu.tr/  dır.

2.2. Yüklenicinin Tebligat Adresi :                                             olup,

Tel No.                         :

Faks No.                      :

E-Posta Adresi (Varsa) :

2.3. Her iki Taraf madde 2.1 ve 2.2 de belirtilen adreslerini tebligat adresleri olarak kabul etmişlerdir. Adres değişiklikleri usulüne uygun şekilde karşı tarafa tebliğ edilmedikçe en son bildirilen adrese yapılacak tebliğ ilgili tarafa yapılmış sayılır.

2.4. Taraflar yazılı tebligatı daha sonra süresi içinde yapmak kaydıyla, elden teslim, posta veya posta kuryesi,  faks veya elektronik posta gibi diğer yollarla bildirimde bulunabilir.

Sözleşmenin Konusu

Madde 3.

3.1. İdarenin ihtiyacı olan ve ekli listedeki miktar, tip, özellik ve sair detayları bulunan 10 (On) Kalem  Nöroşirürji Anabilim Dalı tıbbi malzemelerinden oluşan ihale dokümanı, şartname ve bu sözleşmede belirlenen şartlar dahilinde Yüklenici tarafından sağlanması işidir.

3.2. Bu sözleşme ile temin edilecek mal, Sözleşme ve eklerinde belirtilmiş bulunan her türlü ayrıntıya uygun ve teknik şartnamesinde belirtildiği şekilde teslim edilecektir.

Sözleşmenin Türü ve Bedeli

Madde 4. Bu sözleşme teklif birim fiyat sözleşme olup, idarece hazırlanmış cetvelde yer alan her bir iş kaleminin 1(bir) adet miktarı ile bu iş kalemleri için yüklenici tarafından teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan tutarların toplamı olan ………….. (rakam/yazıyla)  bedel üzerinden akdedilmiştir. Ancak sipariş miktarları ilgili birimin ihtiyacı olan miktar kadar verilecektir. Sözleşmenin  BİR adet üzerinden yapılmasının nedeni sözkonusu malzemelerin birim fiyatının belirlenmesi, ayrıca bu malzemelerin yıl içerisinde kullanılacağı miktarın tam olarak bilinememesidir.

Verilecek siparişlerde karar pulu (Binde 5,69) ve sözleşme pulu (Binde 9,48) Ödeme Emri (Tahakkuk Müzekkeresi) üzerinden kesilecektir.

            Alınan malların ve yapılan işlerin bedellerinin ödenmesinde, birim fiyat teklif cetvelinde yüklenicinin teklif ettiği ve sözleşme bedelinin tespitinde kullanılan birim fiyatlar esas alınır.

Madde 5. Sözleşme 1 adet üzerinden ve (Türk Lirası) cinsinden imzalanacaktır.

Madde 6. Faturalar TL. cinsinden kesilecektir.

Madde 7.

Sözleşmenin Ekleri

Madde 8.

8.1. İhale dokümanı, bu sözleşmenin eki ve ayrılmaz parçası olup İdareyi ve Yükleniciyi bağlar. Ancak, Sözleşme hükümleri ile ihale dokümanını oluşturan belgelerdeki hükümler arasından çelişki veya farklılıklar olması halinde ihale dokümanında yer alan hükümler esas alınır. İhale dokümanı arasındaki öncelik sıralaması aşağıdaki gibidir.

            1)İdari şartlar ve ihtiyaç listesi

            2)Teknik şartname

Sözleşmenin Süresi

Madde 9. Sözleşmenin süresi işe başlama tarihinden itibaren 31 / 12 /2016 tarihine kadardır.

Malın/İşin Teslim Alma Şekil ve Şartları ile Teslim Programı

Madde 10.

10.1.İşin Yapılma /Malın Teslim Edilme Yeri

Uludağ Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Hastanesi Ambarı

10.2. İşe Başlama Tarihi : Sözleşmenin imzalanması idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama (sipariş yazısı) talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecektir.

Sipariş yazısının tebliğinden itibaren, teklif mektubunda yüklenicinin belirttiği teslim süresi içinde (5) işgünü içerisinde mal teslim edilecektir (Sözleşmeyi takiben 5 işgünü içinde hizmet verilmeye başlanacaktır). Bu süre 5 iş gününü geçemez. İşi Bitirme Tarihi 31.12.2016 dir.

 

10.3. Teslim Şekli  Teslimat aşağıda detayları belirtilen şekilde olacaktır.

10.4.Yüklenicinin Teslimat Programı : İhale konusu malzemelerin siparişi, sözleşmenin bağıtlanmasını takiben 31 / 12 /2016 tarihine kadar hastanemiz ilgili bölümünden gelen reçeteler doğrultusunda verilecektir.

Alımı yapılan implantlarla birlikte gelen ve implantların kullanımı için elzem olan tüm enstrumantasyon setleri hastanemiz ameliyathanelerinde tam set olarak bulundurulmalıdır. Eğer sürekli bulundurmak mümkün olmaz ise; vaka için istenildiği anda enstruman setleri ile birlikte implantlar tam, eksiksiz ve istenildiği zamandan sonra en fazla planlı ameliyatlarda 12 (Oniki) saat içinde, acil olgularda 5 (Beş) saat içinde hastanede olmalıdır.

Madde 11. TESLİM ALMA – TESLİM ETME MUAYENE VE KABUL ŞARTLARI :

            A- Uludağ Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Hastanesi Ambarıdır.

            B-Satın alınan malların muayenesi ihale yetkilisi tarafından tayin edilen Döner Sermaye İşletmesi Muayene Komisyonunca yapılır.

            C-Malın teslim alınmasında, 4734 Sayılı Kanun uyarınca çıkarılan Muayene ve Kabul Yönetmeliği hükümleri uygulanacaktır.

Madde 12.GECİKME HALİNDE ALINACAK CEZALAR

12.1.Yüklenici sözleşmeye uygun olarak malı süresinde teslim etmediği/işi bitirmediği takdirde idarece en az 10 gün süreli gecikme ihtarı verilecek olup, gecikilen her takvim günü için teslim etmediği miktar/tutar üzerinden %02 (Bindeiki) oranında gecikme cezası uygulanır. Bu süre sonunda taahhüt gerçekleşmezse 13.madde hükümleri uygulanır.

Madde 13.SÖZLEŞMENİN FESHİ :

Taahhüdün yerine getirilmemesi halinde istekli 4734 sayılı Kanunun 10.maddesi “f” bendine istinaden (İhale tarihinden önceki beş yıl içinde, ihaleyi yapan idareye yaptığı işler sarısında iş veya meslek ahlakına aykırı faaliyetlerde bulunduğu bu idare tarafından ispat edilen) idaremizin sonraki alımlarında ihale dışı bırakılır. Ayrıca yüklenicinin bağlı olduğu Ticaret Odası ve İl Sanayi Müdürlüklerine taahhüdünü yerine getirmediği yazı ile bildirilecektir.

 

 

Madde 14.MÜCBİR SEBEPLER VE SÜRE UZATIMI VERİLEBİLME ŞARTLARI :

4734 Sayılı Sözleşme Kanununun 10.maddesi hükümleri geçerlidir.

Madde 15.VERGİ RESİM VE HARÇLARLA SÖZLEŞME GİDERLERİNİN KİMİN TARAFINDAN ÖDENECEĞİ :

KDV hariç tüm giderler Müteahhide aittir.

Madde 16.ÖDEME YERİ VE ŞARTLARI İLE AVANS VERİLİP VERİLMEYECEĞİ :

Teslim ve muayene şartlarına uygun olarak getirilen malların bedelleri, teslim tarihinden sonra düzenlenecek verile emirlerine ve İşletmemiz gelir durumuna göre Üniversitemiz Döner Sermaye Saymanlığınca 150 (YÜZELLİ) gün içinde ödenir. Avans verilmeyecektir.

Madde 17.FİYAT FARKI :

Verilmeyecektir.

Madde 18.İHTİLAFLARIN ÇÖZÜM ŞEKLİ :

4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu hükümleri uygulanacak olup, Bursa Mahkemeleri yetkilidir.

 

Madde 19: Diğer Hususlar

 

1-Teklif edilen ürünlerin GMDN kodlarının ürünlerin tanımlarıyla eşleşmesi, onaylı olması ve SGK’nın negatif listesinde olmaması gerekmektedir. Firmalarca ürünleri hakkında kağıt veya elektronik ortamda yapılan tüm veri bildirimlerinin, verilen bilgi ve belgelerin yanlışlığı sonucu, GMDN kodlarının ürünlerin tanımlarıyla uygun eşleşmemesi, ürünlerin onayının olmaması, SGK’nın negatif listesinde bulunması durumlarında, bu ürünler ile ilgili firmaların haksız ödeme talebinde bulunduğunun ve/veya bu durumda olan ürünlerin ödemesinin gerçekleştiğinin tespiti halinde, oluşmuş veya oluşacak kurum ve üçüncü kişilerin SGK kesintisinden dolayı oluşacak zararı teklif veren firmalar tarafından ödenecek ve bu durumdan kaynaklanan her türlü hukuki ve cezai sorumluluk teklif veren firmalara ait olacaktır. Bayiler teklif ettikleri ürünlerin satışı konusunda ana firma tarafından geçerli bayilik tarihine sahip olmalıdır ve geçerli bayilik tarihleri belgelendirilmelidir. Bayilik tarihlerinde oluşacak herhangi bir güncelleme/değişiklik idareye ibraz edilmelidir. Teklif edilen malzemenin UBB barkodunun TITUBB kayıtlarında SGK onay tarihi belirtilmelidir.

2- Belge geçerlilik süreleri dolmuş EC Sertifikalarına ait kayıtların geçerlilik süresi yenilenmiş olan sertifikalarla güncellenmesi gerekmektedir. Söz konusu güncelleme işlemi yapılıncaya kadar geçen süreçte (üretimi veya ithalatı devem etmeyecek olduğundan güncellenmeyen belgeler dahil) geçerlilik süresi dolmuş belgelere bağlı ürünlere ait kayıtların TİTUBB “Bilgi Bankası” sorgulama ekranında yer alan “Ürün Geçmiş Durumları” kısmındaki kahverengi renkle temsil edilen “EC Sertifikası Geçerlilik Süresi Bitmiş” ifadesi kayıt/bildirim sürecinin tamamlandığını ancak, ürüne ait EC Sertifikasının bir yada bir kaçının belge geçerlilik süresinin bittiğini göstermektedir.

Bu durumdaki ürünün belge geçerlilik süresi içerisinde üretilip üretilmediği kontrol edilecek olup, ürünün üretim tarihi, belge geçerlilik süresi içerisinde ise alımının yapılmasında bir sakınca bulunmamaktadır.

3- HASTA BAZLI MALZEMELERİN, TALEP EDİLDİĞİ HASTAYA KULLANILAMAMASI HALİNDE SÖZ KONUSU MALZEME ÖZELLİKLERİNE UYGUN BAŞKA BİR HASTAYA KULLANILABİLİR. ANCAK BU MALZEME 10 GÜN İÇERİSİNDE KULLANILMAMASI DURUMUNDA İLGİLİ MALZEME, TEMİN EDİLEN FİRMA TARAFINDAN İADE FATURASIYLA GERİ ALINACAKTIR.

4- SUT Kodu eşleşmelerinden doğan hataların hukuki ve cezai sorumluluğu yükleniciye ait olacaktır.
5- SUT tebliğinde yapılan kurum lehine olmayan değişikliklerde kurum sözleşmeyi tek taraflı feshedebilecektir.
6- Firma ürün teslimatını gerçekleştirmiş olsa bile UBB değişikliği ve güncellemeleri idaremize bildirmekle yükümlü olup, bildirmediği takdirde olası SGK kesintilerinin hukuki ve cezai müeyyidesi yükleniciye ait olacaktır.

7-Tarih farkı ile teslim edilen faturaların ekine malzemenin hastaya kullanıldığı tarihteki TITUBB onay durumunu gösteren belgenin imzalanarak sunulması zorunludur.

8- İHALE DOSYASI DİZİ PUSULASI OLUŞTURULARAK EVRAK SIRASINA GÖRE SEREPATÖRLE AYRILARAK HAZIRLANACAKTIR.
9- BU ŞARTNAMEDE BELİRTİLMEYEN HUSUSLARDA; TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN HUSUSLAR, 4734 VE 4735 SAYILI KANUN HÜKÜMLERİ GEÇERLİDİR.

 

Madde 20.Sözleşmenin İmzalanması :

İş bu sözleşme bu madde de dahil (20) maddeden ibaret olup, taraflarca birlikte ……/……/…… tarihinde düzenlenerek imzalanmıştır.

 

İDARE                                                                        Yüklenici

U.Ü.Döner Sermaye İşletme Md.adına;

 

 

 

 

10 Kalem Nöroşirürji Anabilim Dalı Tıbbi Malzemeleri Listesi:

SNO

MLZ. KODU

BÖLÜM/BİRİM

MLZ. ADI

MİKTAR

BİRİM

1

JENS05914

 (BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.)

MIKRO VIDA, TITANYUM, KENDINDEN YIV ACAN, TUM BOYLAR (CAP 1,3 MM ± 0,1 MM) & OR5150

1

(AD.)

2

JENS05843

 (BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.)

MIKRO VIDA, TITANYUM, KENDINDEN YIV ACAN, TUM BOYLAR (CAP 1,6 MM ± 0,1 MM) & OR5160

1

(AD.)

3

JENS05844

 (BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.)

MESH PLAK, TITANYUM, KESILEBILEN (26 CM²- 125 CM²) & OR5000

1

(AD.)

4

JENS05845

 (BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.)

MESH PLAK, TITANYUM, KESILEBILEN (126 CM² VE UZERI) & OR5010

1

(AD.)

5

JENS05912

 (BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.)

MESH PLAK, TITANYUM, KESILEBILEN,  MASTOID & OR5050

1

(AD.)

6

JENS05913

 (BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.)

MESH PLAK, TITANYUM, KESILEBILEN, TEMPORAL & OR5060

1

(AD.)

7

JENS04666

 (BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.)

MIKRO PLAK  2 DELIKLI (DEGISIK EBATLARDA) & OR5290

1

(AD.)

8

JENS04667

 (BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.)

MIKRO PLAK  4 DELIKLI (DEGISIK EBATLARDA) & OR5290

1

(AD.)

9

JENS04677

 (BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.)

MIKRO PLAK BURE HOLE (DEGISIK EBATLARDA) & OR5400

1

(AD.)

10

JENS04679

 (BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.)

MIKRO PLAK ORBITAL (DEGISIK EBATLARDA) & OR5380

1

(AD.)

 

 

Not:Marka ve kod numaraları malzemenin tanıtımına yöneliktir.Malzemeye uygun her marka teklif edilebilir.

 

 

BİRİM FİYAT TEKLİF MEKTUBU

 

                                ……..        İHALE KOMİSYONU BAŞKANLIĞINA

                                                                                                                        .. /.. /....

 

Proje Numarası

2016/56

 

İhalenin adı

 

 

Teklif sahibinin adı ve soyadı/ ticaret unvanı

 

 

Uyruğu

 

 

TC Kimlik Numarası1

(gerçek kişi ise)

  

   

Vergi Kimlik Numarası

 

 

Tebligat adresi

 

 

 Telefon ve faks numarası

 

 

Elektronik posta adresi (varsa)

                                        

 

       1) Yukarıda proje numarası ve adı yer alan ihaleye ilişkin ihale dokümanını oluşturan tüm belgeler tarafımızdan okunmuş, anlaşılmış ve kabul edilmiştir. Teklif fiyata dahil olduğu belirtilen tüm masraflar ihale dokümanında yer alan tüm düzenlemeleri dikkate alarak teklif verdiğimizi, dokümanda yer alan yükümlülükleri yerine getirmememiz durumunda uygulanacak yaptırımları kabul ettiğimizi beyan ediyoruz.

      2) Yukarıda yer alan [ elektronik posta adresime tebligat yapılmasını kabul ediyorum./ faks numarama tebligat yapılmasını kabul ediyorum./ elektronik posta adresime ve faks numarama tebligat yapılmasını kabul ediyorum./ elektronik posta adresime ve faks numarama tebligat yapılmasını  kabul etmiyorum.]

      3) İhale konusu işin [tamamını/ ek cetvelde yer alan kısmını/ ek cetvelde yer alan kısımlarını] her bir iş kalemi için teklif ettiğimiz birim fiyatlar üzerinden  Katma Değer Vergisi hariç [ Teklif edilen toplam bedel para birimi belirtilerek rakam ve yazı ile yazılacaktır.] bedel karşılığında yerine getireceğimizi kabul ve taahhüt ediyoruz.

                                                                                                      

                                                                                                              Adı - SOYADI/Ticaret Unvanı

                                                                                                                     Kaşe ve İmza6

 

......................................................................

EK- Birim Fiyat Teklif  Cetveli                                                                                                                                                  1/2                        

                                                                   

BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ

Proje numarası : 2016/56

Sosyal-Paylaşım

Anasayfaya Dön Güncel Duyurular

İçerik Ekleme Tarihi : [23-May-2016 21:00]

İçerik Son Değişiklik Tarihi : [(Veri Yok)]

Duyuru Görüntüleme : [1.861]

 

A1

B2

Sıra No

Mal Kaleminin Adı ve Kısa Açıklaması

Hastane Kodu

UBB Ürün Kodu

Birimi

Miktarı

Teklif Edilen  Birim   Fiyat (Para birimi belirtilerek)

Tutarı

(Para birimi belirtilerek)