Mezuniyet İşlemleri

MEZUNİYET İŞLEM SÜRECİ
1- Öğrencinin bütün derslerinden ve Staj sınavından başarılı olup; 2020 ve önceki yıllarda girişi olan
öğrencilerimizin 120 ACTS’yi 2021 ve sonraki yıllarda girişi olan öğrencilerimizin 121 ACTS’yi
tamamlaması gerekmektedir.
2- Mezun durumda olan her öğrenci Üniversitemiz Merkez Kütüphanesinden mutlaka İlişik Kesme
işlemini yaptırmalı ve İlişik Kesme Belgesi’ni alması gerekmektedir.
3- Mezuniyet işlemlerini başlatabilmek için Mezuniyet Başvuru Dilekçesinde yer alan gerekli bilgileri
doldurup Merkez Kütüphane’den almış olduğu İlişik Kesme Belgesi ile birlikte Teknik Bilimler MYO
A Blok Öğrenci İşleri bürosuna teslim edilmesi gerekmektedir.
4- Yüksekokulumuza gelemeyecek durumda olan öğrencilerimiz;
a) Teknik Bilimler MYO web sayfamızdaki Öğrenci linkinin altında yer alan bilgi, dilekçe ve formlar
sekmesi altında çıkan Doküman Adı kısmına Mezun Başvuru Formu yazılarak indirilen dilekçedeki
gerekli bilgileri doldurduktan sonra tarayıp, tbmyomezuntalep@uludag.edu.tr mail adresine
yollayınız.
b) Merkez Kütüphane İlişik Kesme işlemlerinizi
mkutuphane@uludag.edu.tr mail adresinden yada online olarak ilişik kesme işleminizi de
yaptırabilirsiniz.
Online ilişik kesmek için tıklayınız.!

NOT : Merkez Kütüphaneden İlişik Kesme işlemi yapmayan, ve Mezuniyet dilekçesi vermeyen hiçbir
öğrencinin Mezuniyet işlemi yapılamamaktadır.

DİLEKÇE TESLİM TARİHİNDEN İTİBAREN
1- 20 iş gününde Mezuniyetiniz normal şartlarda onaylanıp e-devlet’e düşer.
2- E-devlet’ten
a) Diplomanız çıkıncaya kadar ihtiyaç halinde Geçici Mezuniyet Belgesi alabilirsiniz.
b) İhtiyaç halinde Transkript alabilirsiniz.

DİPLOMA BASIM VE TESLİM SÜRECİ
a) Mezuniyetinizin e-devlet’e düştüğü tarihten itibaren 2 ay (60 gün) içerisinde olumsuz bir durum
olmadıkça diplomanız hazır olur.
NOT : Diploma almaya gelmeden önce hazır olup, olmadığını teyit ettirmek için;
(0224) 294 23 23 / (0224) 294 23 13 No’lu telefonumuzu arayınız.

Uygun mesai saatleri içerisinde;
Öğleden önce Öğleden sonra
08.30-11.30 13.30-16.30 arası diplomanızı alabilirsiniz.

3- İlgili kişi diplomayı alamaz ise bir yakınınız veya tanıdığınıza diplomanızı ve diğer evraklarınızı
aldırabilmeniz için Noter tasdikli Vekil tayin ettirebilirsiniz.
4- Görevli tarafından teslim edilen her evrağınızı önlü arkalı mutlaka kontrol edip, teslim alınız.
5- Teslim aldığınız her türlü evrağın, ikinci kez tekrarı yoktur. İhtiyaç halinde Noter’den
çoğaltmanız yararınıza olacaktır.


Bilgi

Okunma Sayısı: 11
Eklenme Tarihi: 11.11.2025 14:48:09
Güncelleme Tarihi: 11.11.2025 14:48:13

Paylaş