-
TAVŞANLI ÖMER FARUK, SADİOĞLU ÖMÜR, ONUR SEZER GÖNÜL, KALDIRIM ABDULLAH (2020). An Investigation into How Parental Literacy Experiences are Reflected in Literacy Tendencies and Experiences of Preservice Teachers. International Journal of Progressive Education, 16(5), 138- 159., Doi: https://doi.org/10.29329/ijpe.2020.277.9
-
ONUR SEZER GÖNÜL, İYİSON GÖZDE (2020). İlkokul Öğrencilerinin Sınıf İçi Etkinlik Düzeyleri İle Duygusal Zekâ Puanları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 33(1), 293-310.
-
BAĞÇELİ KAHRAMAN PINAR, ONUR SEZER GÖNÜL (2020). Theory and Research in Educational Sciences, Bölüm adı:(CHILD RIGHTS FROM THE PERSPECTIVE OF ELEMENTARYEDUCATION TEACHER CANDIDATES) Gece Kitaplığı / Gece Publishing, Editör:Assoc. Prof. Dr. Onur ZahalAssist. Prof. Dr. Nesip Demirbilek, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 218, ISBN:978- 625-7243-73-5, İngilizce(Bilimsel Kitap).
-
ONUR SEZER GÖNÜL, KOZAN DUYGU, EMEKSEVER AYÇİN (2020). İlkokul Öğrencilerinin Hayat Bilgisi Dersi Sağlıklı Hayat Ünitesi Kavramlarına İlişkin Bilişsel Yapıları:Kelime İlişkilendirme Testi Uygulaması. VIIth International EurasianEducational Research Congress, 1369-1371. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum).
- Söyüt, H. (2020). İnsan Serum Paraoksonaz-1 (hPON1) Üzerine Bendamustin İnhibisyon Etkisi. Journal of the Institute of Science and Technolog.
- Söyüt, H. (2020). İnsan Serum Paraoksonaz-1 (PON1) Enzim Aktivitesi Üzerine Zoledronik Asit’in İn Vitro İnhibisyon Etkisinin Araştırılması. Journal of the Institute of Science and Technology.
- Soyuçok, M., Yalçıntaş, E. ve Sadioğlu, Ö. (2020). Primary School Teachers’ Metophors on Grammar. International Online Journal of Educational Sciences/iojes, 12(3), p. 194-211.
- Yalçıntaş, E. ve Duran, E. (2020). Etkinliklerle Türkçe Öğretimi (Ed. Kolaç, E. ve Dal, S.), Okumanın Amaçları, Türleri ve Kuralları (5.Bölüm). Ankara: Nobel Yayıncılık.
-