Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı

Çağrı Merkezi Hizmetleri, hızla büyüyen sektördeki en son teknoloji ve mesleki gelişimlere paralel olarak, alanında uzmanlaşmış insan kaynağı ihtiyacını bilimsel yöntemlerle karşılamayı amaçlayan bir önlisans programıdır. Bankacılık ve telekomünikasyon sektörleri başta olmak üzere hemen hemen tüm iş kollarında vazgeçilmez bir yapılanma olarak önem kazanan çağrı merkezleri, müşteriye erişme ve müşterinin çok farklı sorunlarına etkin çözüm önerileri getirme amaçlı iletişim hizmetlerini ileri teknolojiler aracılığıyla gerçekleştirmekte; bu iletişim hizmetlerinin koordineli ve kesintisiz olarak yürütülmesinde gerekli bilgi ve beceri donanımına sahip personele duyulan ihtiyaç da sektörün talepleri doğrultusunda artmaktadır. Çağrı Merkezi Hizmetleri Önlisans Programı, sektörün gereksinim duyduğu personelin yetiştirilmesine katkıda bulunmak üzere tasarlanmış olup; iki yıllık eğitim sürecinde, bireylerin, sözlü ve sözsüz iletişim becerilerinin geliştirilmesi, sosyal, pratik ve çözüm üretici yönlerinin ortaya çıkarılması, güncel pazarlama teknikleri ve tüketici davranışlarının temel unsurları konularında uzmanlaşmaları, müşteri odaklı bakış açısı kazanmaları ve ikna yeteneklerinin geliştirilmesi planlanırken, aynı zamanda eğitim sürecinde dahil olanların insan ilişkilerinde başarılı, ekip çalışmalarında uyumlu ve bu tür çalışmaları dinamik bir ortamda koordine edecek yetkinliğe ve iletişim becerisine sahip bireyler olarak mezun olmaları amaçlanmaktadır.
Programın Kazanımları     Programı başarı ile tamamlayan öğrenciler, sektörel beklentileri karşılayacak pratikleri edinecek, alanın terminolojisine hakim olacak ve alanda önlisans seviyesinde bilgi sahibi olacaklardır.
Programın İstihdam Alanları     

Çağrı Merkezi Hizmetleri Önlisans Programı’nın temel amacı, alanında yetkinlik kazanmış bireyler yetiştirmektir. Bu bağlamda, programdan mezun olan öğrenciler, sektörel hacmi giderek artan ‘çağrı merkezi’ sektöründe kalifiye eleman ihtiyacının karşılanması hususunda öncelik kazanmaktadırlar. Çağrı Merkezi Hizmetleri Önlisans Programı’ndan mezun öğrencilerin en büyük istihdam alanları programın özelliğinden dolayı ağırlıklı olarak çağrı merkezleridir. Aynı zamanda öğrenciler isterlerse "Meslek Yüksekokulları ve Açıköğretim Önlisans Programları Mezunlarının Lisans Öğrenimine Devamları Hakkında Yönetmelik" hükümleri uyarınca kendi alanlarında örgün öğretim veren programlara dikey geçiş yapabileceklerdir. Ayrıca bu programdan mezun olacak öğrenciler, kamu kurum ve kuruluşlarında istihdam edilebileceklerdir.

Öğrenciler, bu programı başarı ile tamamlayarak mezun olmaları halinde isterlerse ÖSYM tarafından yapılacak olan Dikey Geçiş Sınavına (DGS) girerek aşağıdaki lisans programlarında lisans öğrenimlerine devam edebilirler;

    Halkla İlişkiler
    Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
    Halkla İlişkiler ve Tanıtım
    İletişim
    İletişim Bilimleri
    İletişim Sanatları
    İnsan Kaynakları Yönetimi
    İşletme
    İşletme Bilgi Yönetimi
    Lojistik Yönetimi
    Medya ve İletişim
    Medya ve İletişim Sistemleri
    Reklamcılık ve Halkla İlişkiler
    Yeni Medya
    Yeni Medya ve Gazetecilik
    Teknoloji ve Bilgi Yönetimi
    Yönetim Bilişim Sistemleri

Ösym Bilgileri

Üniversite sınavında yeterli puan alan ve programımızı tercih eden öğrenciler, Çağrı Merkezi Hizmetleri önlisans programına kayıt yaptırmaya hak kazanırlar. Eğitim-öğretim 4 yarıyıl ve 2 sene devam etmektedir. Eğitim dili Türkçedir.

Anasayfaya Dön

İçerik Oluşturma Tarihi : [07-Eki-2019 20:29]

İçerik Son Değişiklik Tarihi : [27-Ağu-2021 18:51]

İçerik Görüntüleme : [10.518]