KULLANICI ADI (ÖGRENCI NUMARASI) ÖGRENME
VE
KURUMSAL E-POSTA ADRESININ AÇILMASI
Üniversitemize yerlesen ve kesin kayit islemini tamamlayan ögrenciler, ögrenci numaralarini ögrenmek için https://parola.uludag.edu.tr adresi üzerinden e-Devlet ile giris islemi yaptiktan sonra kullanici adi (ögrenci numarasi) ve sifrelerini aktiflestirerek; Ögrenci Otomasyon Sistemine giris yapmalari gerekmektedir.
Giris sonrasi https://parola.uludag.edu.tr adresine e-devlet kullanici adi ve sifresi ile girerek e-posta hesabini olusturabilir. Bu kullanici bilgileri; Ögrenci Otomasyonu,Ögrenci E-Posta Hesabi ve UKEY sistemlerinde de geçerli olacaktir.
Üniversitemizde daha önce kaydi olan ögrenciler https://parola.uludag.edu.tr adresine e-devlet kullanici adi ve sifresi ile girdiklerinde aktif hesap bilgisi varsa görebilir, dilerse sifresini degistirerek hesabini kullanabilir.
DERS KAYIT ISLEMLERI
Üniversitemize yerlesen ve kesin kayit islemini tamamlayan tüm ögrenciler ders seçim islemlerini http://uludag.edu.tr/oidb sayfasinda ilan edilen; Akademik Takvimde belirtilen tarihlerde Ögrenci Otomasyon Sistemi üzerinden yapmalari gerekmektedir.
Ikinci ögretim ögrencileri ögrenim ücretlerini yatirdiktan sonra ders seçim islemi yapacaklardir.
Birim bazinda olan ders kayitlarina iliskin takvim ise ayrica duyurulmaktadir.