Hesabınızı uzun süredir kullanmıyorsanız hesabınızın pasif olmasından kaynaklı "Sınıf Ekle" butonu sizde görünmüyor olabilir. Hesabınızın tekrar aktif edilmesi için ekaynaklar@uludag.edu.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.
DANIŞMANLARIMIZIN DİKKATİNE:
Önceki yıllarda "İsteğe bağlı ayarlar" sekmesine tıklandığında açılan ekranda görünen "DEPO YOK (Gönderilen ödevleri depolama)" seçeneği, üstteki görselde (7 no'lu) görüldüğü üzere Turnitin tarafından 05 Mart 2024 tarihinde yapılan değişiklik sonrası "Gönderilen ödevleri depolama" adıyla "İsteğe bağlı ayarlar" seçeneğinin hemen üzerinde görünmektedir.
Eskiden olduğu gibi bu aşamada yine mutlaka "Gönderilen ödevleri depolama" seçilmelidir.
Bu sayede öğrencinizden ilgili ödev için düzeltme istemeniz halinde aynı ödev kendisiyle eşleşmeksizin defalarca taranabilir.
NOT: "Gönderilen ödevleri depolama" seçerek yaptığınız yüklemeler sonucunda intihal oranının enstitünüzün belirlediği oranın altında çıkması durumunda ve de tüm işlemlerin tamamlanması sonrasında baştan açtığınız aynı sınıfın içerisine yeni bir ödev ekle yaparak ve "standart ödev deposu" seçerek ödevi veri havuzuna (Turnitin ödev deposu) atınız.
Gönder tıkladıktan sonra açılan ekranda sol üstte görünen ANA SAYFA> linkinin yanındaki ÖDEV ADININ üzerine tıklayınız!
Not: Bazı enstitüler benzeşen yerlerin de görüneceği şekilde tüm sayfaların çıktısını isteyebilmektedir.
Hızlı Kullanım Kılavuzu Videosunu İzlemek İçin Tıklayınız!
Sorularınız ve Yardım İçin Bize Ulaşın
ekaynaklar@uludag.edu.tr
0 224 294 04 85