Akademik Gelişim ve Eğitim Veritabanı (AKAGEV) Deneme Erişimi

Deneme Erişim Bitiş Tarihi: 19 Kasım 2022

Kampüs İçi Erişim   Kampüs Dışı Erişim  Kampüs Dışı Erişim Detaylı Bilgi ve Kılavuz  

 

Hakkında: 

Akademik Gelişim ve Eğitim Veritabanı (AKAGEV) üniversite öğrencilerinin, öğretim elemanlarının ve iş dünyasının eğitim ihtiyaclarını online ve interaktif bir ortamda sağlamak amacıyla kurulmuş bir veri tabanıdır.

Bilgisayar yazılımlarını, kişisel ve akademik gelişim eğitimlerini en az doktora derecesine sahip alan uzmanlarıyla ayrıntılı bir şekilde öğretmeyi amaçlamaktadır.

AKAGEV platformunda yer alan online-interaktif video dersler, ilgili derslere ait eğitici materyaller ile desteklenmektedir.

AKAGEV’de yer alan tüm eğitimler en az doktora derecesine sahip uzmanlar tarafından verilmektedir.

İçerisindeki eğitimler;

3Ds Max Eğitimi (Temel Düzey)
Arapça Eğitimi
Bebeklik Dönemi Eğitimi
Bilgisayar Ağları Eğitimi
C/C++ Programlama Dili ile Uygulama Geliştirme Eğitimi
Dış Ticaret Eğitimi (İthalat-İhracat Yönetimi Eğitimi)
Entegre Yönetim Sistemi(EYS) Eğitimi
Finansal Tablolar Analizi Eğitimi
İnternet Gazeteciliği Eğitimi
İşletmelerde Kriz Yönetimi
Labview Kullanımı Eğitimi
Lojistikte Coğrafi Bilgi Sistemleri Kullanımı
Mali Tablolar Analizi Eğitimi
MATLAB Kullanımı Eğitimi
Müzakere Teknikleri Eğitimi
NetCad Eğitimi Temel Düzey (Uygulamalı Harita Yapımı)
Optimizasyon ve MATLAB Eğitimi
Photoshop CC Eğitimi (A'dan Z'ye UygulamalıTemel ve İleri Düzey)
Programlama Dillerinin Prensipleri
Python Programlama Dili Eğitimi (Temel Düzey)
Revit Architecture ile Mimari Tasarım Başlangıç Eğitimi
SPSS ile 2 Eğitim 1 Paket(Temel SPSS ve İleri SPSS)
Temel ve ileri Düzey CORELDRAW Eğitimi
Veri Bilimine Giriş
Web ve Mobil CBS- (ArcGIS) Eğitimi
Yapay Sinir Ağları Eğitimi
Yapay Zeka Eğitimi

AKAGEV'e kampüs dışından GİRİŞ yapmak için yapılması gerekenler aşağıda belirtilmiştir.

1.  Kampüs Dışı Erişim linkine tıklayınız.

2.  Kampüs Dışı Erişim portalına kurumsal e-posta adresiniz ve otomasyon şifreniz ile giriş yapınız.

3.  Portala giriş yaptıktan sonra BÜTÜN KAYNAKLAR sekmesinden alfabetik olarak aşağı doğru gelerek AKAGEV erişim linkine tıklayınız.

4.  Açılan sayfadan kurumsal mail adresinizle (personel iseniz @uludag.edu.tr, öğrenci iseniz @ogr.uludag.edu.tr uzantılı mail adresi) bir kereliğine mahsus olmak üzere AKAGEV platformuna üyelik oluşturmanız gerekmektedir.

5.  Üyelik oluşturduktan sonra kurumsal mail adresinize aktivasyon maili gelecektir. Gelen maildeki linke tıklayarak mailinizi onaylayınız. (Önemsiz, spam vb. kalsörleri kontrol ediniz)

Bu işlemleri tamamladıktan sonra kullanıcı adı ve şifreniz ile dilediğiniz zaman giriş yaparak dersleri izleyebilirsiniz.

Anasayfaya Dön Güncel Duyurular

İçerik Ekleme Tarihi : [25-Eki-2022]

Duyuru Görüntüleme : [615]