İNEGÖL MESLEK YÜKSEKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
2023–2024 EĞİTİM - ÖĞRETİM YILI YÜKSEKOKULUMUZ PROGRAMLARI ÖĞRENCİLERİNİN
ZORUNLU YAZ STAJI BAŞVURULARI
STAJ BAŞVURU EVRAKLARI
1- FR 1.2.3_ 01 Uygulamalı Eğitim Başvuru formu ( 3 adet )
2- FR 1.2.3_ 02 Uygulamalı Eğitim Sözleşmesi ( 3 adet )
3- SGK Kurumu veya E-DEVLET üzerinden alınacak MUSTAHAKLIK BELGESİ,
4- FR 1.2.3_ 08 Uygulamalı Eğitim Ücretlerine İşsizlik Fonu Katkısı Öğrenci ve İşveren Bilgi Formu (1 adet )
Staj yapacağı işyerinden ücret alacaklar ( FR 1.2.3-08 Uygulamalı Eğitim Ücretlerine İşsizlik Fonu Katkısı Öğrenci ve İşveren Bilgi Formu’nu ) işyerlerine onaylatarak ve maaş banka dekontunun aslı ve dekont da açıklama kısmında (staj ücreti ibaresi) olacak şekilde, staj bitim tarihinden sonra tarafımıza elden teslim edilecektir.
Evraklarının imza onayları ve bilgi beyanlarını eksiksiz bir şekilde tamamlayarak staj yapacakları tarihten en az 10 gün önce Yüksekokulumuz SGK biriminde olacak şekilde elden ( arkadaş vb. ) teslim etmeleri gerekmektedir. E-posta ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.
ZORUNLU STAJ BAŞVURU TARİHLERİ AŞAĞIDA BELİRTİLEN DÖNEMLERDE OLUP İLGİLİ TARİHLERDE BAŞVURU YAPILMASI GEREKMEKTEDİR
1.GRUP |
ÖĞRENCİNİN STAJ YAPACAĞI TARİH ARALIĞI |
||||
BAŞALAMA TARİHİ |
24.06.2024 |
||||
BİTİŞ TARİHİ |
05.08.2024 |
||||
2.GRUP |
ÖĞRENCİNİN STAJ YAPACAĞI TARİH ARALIĞI |
||||
BAŞALAMA TARİHİ |
01.07.2024 |
||||
BİTİŞ TARİHİ |
12.08.2024 |
NOT: YUKARIDA BELİRTİLEN GRUPLAR DIŞINDA BAŞVURU YAPACAK OLANLAR HAFTANIN İLK GÜNÜ PAZARTESİ OLACAK ŞEKİLDE STAJ BAŞLANGIÇ TARİHİNDEN 10 GÜN ÖNCESİNDE YÜKSEKOKULUMUZ SGK BİRİMİNE EVRAKLARINI TESLİM ETMELERİ GEREKMEKTEDİR.
NOT: Uygulamalı Eğitim Başvuru Formu Ve Uygulamalı Eğitim Sözleşmesi Formlarını https://unikys.uludag.edu.tr/tr/document_categories Linkini tıkladıktan sonra doküman kısmına Uygulamalı Eğitim yazarak arama yapılması gerekmektedir. İstenen evraklar liste halinde ekrana gelmektedir.