Duyuru

5.05.2025 14:50:25

2024–2025 Eğitim Öğretim Yılı Zorunlu Yaz Stajı Başvuruları

T.C.

BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
İNEGÖL MESLEK YÜKSEKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ

2024–2025 EĞİTİM - ÖĞRETİM YILI YÜKSEKOKULUMUZ PROGRAMLARI  ÖĞRENCİLERİNİN
ZORUNLU YAZ STAJI BAŞVURULARI

STAJ BAŞVURU EVRAKLARI

1- FR 1.2.3_ 01  Uygulamalı Eğitim Başvuru formu ( 3 adet )
2- FR 1.2.3_ 02  Uygulamalı Eğitim Sözleşmesi ( 3 adet )
3- SGK Kurumu veya E-DEVLET üzerinden alınacak MUSTAHAKLIK BELGESİ,
4- FR 1.2.3_ 08 Uygulamalı Eğitim Ücretlerine İşsizlik Fonu Katkısı Öğrenci ve İşveren Bilgi Formu (1 adet )

Staj yapacağı işyerinden ücret alacaklar ( FR 1.2.3-08 Uygulamalı Eğitim Ücretlerine İşsizlik Fonu Katkısı Öğrenci ve İşveren Bilgi Formu’nu ) işyerlerine onaylatarak ve maaş banka  dekontunun aslı ve dekont da açıklama kısmında  (staj ücreti ibaresi) olacak şekilde, staj bitim tarihinden sonra tarafımıza elden teslim edilecektir. Evraklarının imza onayları ve bilgi beyanlarını eksiksiz bir şekilde tamamlayarak staj yapacakları tarihten en az  10 gün önce Yüksekokulumuz SGK biriminde olacak şekilde elden ( arkadaş vb. )  teslim etmeleri gerekmektedir. E-posta ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.

 ZORUNLU STAJ BAŞVURU TARİHLERİ AŞAĞIDA BELİRTİLEN DÖNEMLERDE OLUP İLGİLİ TARİHLERDE BAŞVURU YAPILMASI GEREKMEKTEDİR
 
1.GRUP ÖĞRENCİNİN STAJ YAPACAĞI TARİH ARALIĞI
BAŞLAMA TARİHİ 16.06.2025
BİTİŞ TARİHİ 28.07.2025
   
2.GRUP ÖĞRENCİNİN STAJ YAPACAĞI TARİH ARALIĞI
BAŞLAMA TARİHİ 21.07.2025
BİTİŞ TARİHİ 29.08.2025
   
3.GRUP ÖĞRENCİNİN STAJ YAPACAĞI TARİH ARALIĞI
BAŞLAMA TARİHİ 04.08.2025
BİTİŞ TARİHİ 12.09.2025

NOT: YUKARIDA BELİRTİLEN GRUPLAR DIŞINDA BAŞVURU YAPACAK OLANLAR HAFTANIN İLK GÜNÜ PAZARTESİ OLACAK ŞEKİLDE STAJ BAŞLANGIÇ TARİHİNDEN 10 GÜN ÖNCESİNDE  YÜKSEKOKULUMUZ SGK BİRİMİNE EVRAKLARINI TESLİM ETMELERİ GEREKMEKTEDİR.
  • İŞ KAZASI RAPORLARI VE HASTALIK RAPORLARI AYNI GÜN İÇERİSİNDE TARAFIMIZA BİLDİRİLMESİ,AYRICA; SAĞLIK VE İŞ KAZASI RAPORLARI İLE SGK İŞLEMLERİNE AİT DİLEKÇELER  imyosgk@uludag.edu.tr  adresine gönderilmelidir.  
  •  İletişim bilgileri özellikle cep tel. kişiye ait olan numaraları doğru  bir  şekilde evraklarda beyan edilmelidir. Aksi durumda kaynaklanacak olan olumsuz durumlardan öğrenci sorumlu olacaktır. 
  • Sosyal Güvenlik Kurumu sistemi üzerinden düzenlenen işe giriş bildirgeleri düzenlendikten sonra herhangi bir tarih değişikliği sistemsel olarak yapılmayacaktır. 
  • BAŞLANGIÇ BİTİŞ TARİHLERİ 30 İŞ GÜNÜNÜ TAMAMLANMASI GEREKTİĞİNDEN RESMİ TATİLLER  HESAPLANARAK TAKVİM OLUŞTURULMALIDIR. 
  • İşe giriş bildirge örneklerini E –DEVLET üzerinden alınacaktır. 
  • CUMHURBAŞKANLIĞI KARİYER UYGULAMASINA BAŞVURU YAPANLAR YUKARIDA BELİRTİLEN STAJ TAKVİMİ KAPSAMI DIŞINDADIRLAR.

NOT: Uygulamalı Eğitim Başvuru Formu Ve Uygulamalı Eğitim Sözleşmesi Formlarını https://kalite.uludag.edu.tr/kiksis/dokuman_main.php linkini tıkladıktan sonra doküman  kısmına Uygulamalı Eğitim yazarak arama yapılması gerekmektedir. İstenen evraklar liste halinde ekrana gelmektedir. 
     KÜTÜPHANEDEN ZORUNLU STAJ ( MAVİ KAPAKLI)  STAJ DOSYASI ALINACAK VE GEREKEN STAJ BAŞVURU EVRAKLARI DOSYANIN İÇİNDE MEVCUTTUR.



Bilgi

Okunma Sayısı: 23
Eklenme Tarihi: 5.05.2025 14:50:25
Güncelleme Tarihi: 5.05.2025 14:50:29

Paylaş