Duyuru

1.02.2024 16:12:37

TEK DERS SINAVI (31.MADDE EK SINAV HAKKI) BASVURU VE BILGILENDIRME

TEK DERS SINAVI (31.MADDE EK SINAV HAKKI) BASVURU VE BILGILENDIRME

31.MADDE EK SINAV BASVURU TARIHI:   28.06.2024- 05.07.2024 

31.MADDE EK SINAV TARIHI:   10 TEMMUZ 2024

 

BASVURU  KOSULLARI
Ek sinav MADDE 31 – (1) Lisans veya önlisans programindaki tüm dersleri alan, devam kosulunu yerine getirerek yariyil/yil sonu sinavlarina giren ögrenciye, asagidaki kosullarda ek sinav hakki verilir: a) Not ortalamasina katilan en çok iki dersten (FF) veya (FD) notu alan veya bir dersten çok olmamak sartiyla, kredisiz dersinden (K) alan ögrenciye bir sonraki yariyilin/yilin basina kadar ek sinav hakki verilir. Zorunlu staj uygulamasi olan birimlerde ek sinav hakkindan yararlanilabilmesi için ögrencinin staj uygulamasina baslamis olmasi gerekli ve yeterlidir. b) Mezun olmalari için gerekli 2.00 GANO ’yu saglayamayan ögrencilere, GANO’sunu yükseltebilmeleri için en çok iki dersten ek sinav hakki verilir. (2) Ek sinava giren ögrencinin ek sinav notu, ara sinav notlari göz önüne alinmadan, o derse ait bir önceki sinavin not cetvelindeki harf notu araliklari dikkate alinarak harf notuna çevrilir. (3) Bu maddede belirtilen kosullari saglayan ögrenci, ek sinav hakkindan yararlanmak için, bütünleme sinavlari veya yaz ögretimi sinav sonuçlarinin açiklanmasini izleyen 2 is günü içinde, dersin verildigi bölüm veya program baskanligina bir dilekçe ile basvurur. Sinava katilmalari uygun görülen ögrenciler ilgili kurul tarafindan belirlenir. (4) Ögrenci bu maddede düzenlenen ek sinav hakkindan azami ögrenim süresi içinde sadece bir defa yararlanabilir.

Bu madde de belirtilen ek sinav hakki her ögrenciye sadece bir defa taninir.

Ek sinav basvurusu için sagida bulunan basvuru formunun belirtilen tarihler arasinda doldurulmasi gerekmektedir.

Basvuru formu için lütfen TIKLAYINIZ 

NOT: Formun ögrenci isleri danisma bürosuna elden teslim edilmesi gerekmektedir.

E-Mail yoluyla basvuru yapacak ögrencilerin asagida belirtilen gönderim kosullarina dikkat etmesi gerekmektedir.

1-Formun Bilgisayar ortaminda doldurulmasi ve çikti alinmasi.

2-Formun imzalanmasi ve PDF formatinda iibfogis@uludag.edu.tr e-mail adresine gönderilmesi.

ÖNEMLI: RESIM FORMATINDA GÖNDERILEN BASVURULAR DIKKATE ALINMAYACAKTIR.



Bilgi

Okunma Sayısı: 12055
Eklenme Tarihi: 1.02.2024 16:12:37
Güncelleme Tarihi: 26.06.2024 15:43:49

Paylaş