Prof. Dr. Erkan ÖZDEMIR
Prof. Dr. Erkan ÖZDEMIR
BURSA ULUDAG ÜNIVERSITESI
ISLETME BÖLÜMÜ
ÜRETIM YÖNETIMI VE PAZARLAMA ANABILIM DALI
ISLETME BÖLÜM BASKAN YARDIMCISI
E-posta adresi: eozdemir@uludag.edu.tr
Telefon: 0224 294 11 53
EGITIM
Lisans: Uludag Üniversitesi IIBF Isletme Bölümü, 1998
Yüksek Lisans: Uludag Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2001
Doktora: Uludag Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2005
AKADEMIK GEÇMIS
Profesör: Ocak 2020
Doçent: Haziran 2012- Ocak 2020
Yrd. Doç.: Subat 2011- Haziran 2012
Aras. Gör. Dr.: Aralik 2005- Subat 2011
Aras. Gör.: Temmuz 1999– Aralik 2005
ÇALISMA ALANLARI
Pazarlama, Satis Yönetimi, Teknolojik Ürün Ve Hizmet Pazarlamasi, Girisimcilik, Pazarlama Etigi, Pazarlamada Cinsiyet Farkliliklari
VERDIGI DERSLER
- Pazarlama yönetimi
- Teknolojik Ürünlerin Pazarlamasi
- Satis Yönetimi
- Satis Gücü Yönetimi
- Müsteri Iliskileri Yönetimi
- Reklamcilik
- Pazarlama Arastirmasi
- Girisimcilik
- Isletme
- Isletme Politikasi
AKADEMIK YAYINLAR
MAKALELER
Özdemir, E., Kiliç, S., Çakirer, M., A. (2019). Satis Promosyonlari Ve Kredi Karti Kullaniminin Tüketicilerin Plansiz Satin Alma Ve Satin Alma Sonrasi Pismanlik Davranisi Üzerindeki Etkileri, Isletme Arastirmalari Dergisi, 11 (4), DOI Number: https://doi.org/10.20491/isarder.2019.756
Bilici, F. & Özdemir, E. (2019), Tüketicilerin Artirilmis Gerçeklik Teknolojilerini Kullanmaya Yönelik Tutum Ve Niyeti Üzerine Bir Arastirma, BMIJ, (2019), 7(5): 2012-2034 DOI Number: http://dx.doi.org/10.15295/bmij.v7i5.1252
AKÇAY, Gamze; ÖZDEMIR, Erkan (2019) “Demografik Özellikler Açisindan Tüketicilerin Plansiz Satin Alma Davranis Farkliliklarini Incelemeye Yönelik Bir Arastirma”, OPUS - Uluslararasi Toplum Arastirmalari Dergisi, 14(20), DOI Number: 10.26466/opus.596873
KÖSE, Hasan Hüseyin; ÖZDEMIR, Erkan (2019). “Sakin Sehirde Yasayanlarin Misafirperverlik Anlayislarinin Yerli Turistlerin Tatmini, Tekrar Ziyaret Niyeti ve Sadakati Üzerindeki Etkisi: Seferihisar Örnegi”, Türk Turizm Arastirmalari Dergisi, 3(4), ss.1371-1389, DOI: 10.26677/TR1010.2019.247
ÖZDEMIR, Erkan; AKÇAY, Gamze (2019 Ekim), “The Effect of Gender Identity on Consumers’ Impulse Buying Behavior and the Moderating Role of Biological Sex”, Business and Economics Research Journal, 10(5), pp. 1109-1125, DOI Number: 10.20409/berj.2019.218
ÖZDEMIR, Erkan; KÖSE, Hasan Hüseyin, (2019), “The Effects of Cittaslow Residents’ Environmental Perspectives and Community Awareness on Their Attitudes Towards Sustainable Tourism Development: Does This Attitude Affect the Sustainable Competitiveness of Cittaslow Cities?”, Is-Guc, The Journal of Industrial Relations & Human Resources, 21(3), pp. DOI: 10.4026/isguc.618937
AKÇAY, Gamze; ÖZDEMIR, Erkan, (2018), Satis Elemanlarinin Cinsiyet Kimliginin Satis Performansi Üzerindeki Etkisi Ve Biyolojik Cinsiyetin Düzenleyici Rolü: Perakendecilik Sektöründe Bir Arastirma”, Social Sciences Studies Journal (SSSJournal), 4(27), pp. 5983-6001, Doi: http://dx.doi.org/10.26449/sssj.1049
ÖZDEK, Berk; ÖZDEMIR, Erkan (2018), “Suriye Göçünün Isletmelerin Pazarlama Uygulamalari Üzerindeki Etkileri: Gaziantep Örnegi”, Uludag Üniversitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Fakültesi Dergisi, 37(2), 65-88.
AKHAN, Can Efecan; ÖZDEMIR, Erkan; SENOL, Gökhan, (2017) “Consumers’ In -Game Purchases In Online Games: Exploring Antecedents and Motivating Factors”, Social Sciences Studies Journal (SSSJournal) Vol. 3, No. 12, pp. 2117-2125
ÖZDEMIR, Erkan; ALTINTAS, M. Hakan; KILIC, Serkan, (2017), “The Effects of the Degree of Internationalization on Export Performance: A Research on Exporters in Turkey”, Business and Economics Research Journal, Vol. 8, No. 3, pp. 611-626. DOI Number: 10.20409/berj.2017.69
KILIÇ, S., & ÖZDEMIR, E. (2017) “Exploring Gender Differences in Perceived Web Site Quality”, Gümüshane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Vol. 8, No 21, pp. 197-220.
OMAROV, Zaur; ÖZDEMIR, Erkan, (2017), “Decision-Making Styles of Consumers in Turkey And Azerbaijan: A Consumer Styles Inventory Approach”, PARADOKS Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi, Vol: 13, No. 1, pp. 59-79.
KILIÇ, S., & ÖZDEMIR, E. (2016). Marketing Managers' Attitudes Toward The Marketing Approaches in Turkey. Is, Güc: Endüstri Iliskileri ve Insan Kaynaklari Dergisi, 18(2), ss. 99-122. DOI Number: 10.4026/2148-9874.2016.0317.X
ATTOUF, Z.; ÖZDEMIR, E. (2016). Politik Pazarlama Iletisimi: 2015 Genel Seçimleri Öncesinde Türkiye’deki Siyasi Partilerin Web Sitelerinin Içerik Analizi Yöntemiyle Incelenmesi. Paradoks Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi, 12(1), ss. 87-106.
KILIÇ Serkan; ÖZDEMIR Erkan; KILIÇ ARIKAN Hande, (2016) “Consumers’ Online Information And Opinion Search Behaviors: A Research on the X and Y Generation of Consumers”, Isletme Arastirmalari Dergisi, 8(4), ss. 296-323, DOI Number: 10.20491/isarder.2016.220
SEN, A. B., & ÖZDEMIR, E. (2015), “Tüketicilerin Renk Algisi Ve Cinsiyet: Pazarlama Bakis Açisindan Bir Arastirma”, International Journal of Social Inquiry, 8(1), 183-221.
ÖZDEMIR, Erkan; KILIÇ, Serkan; “2008 Küresel Ekonomik Krizi ve Insaat Sektörü: Pazarlama Açisindan Bir Alan Arastirmasi”, Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt 11, Sayi 2, 2011, ss. 43–68.
ÖZDEMIR, Erkan; KILIÇ, Serkan; “Young Consumers’ Perspectives of Website Visualization: A Gender Perspective”, Business and Economics Research Journal, Volume 2, Number 2, 2011, pp. 41–60.
ÖZDEMIR, Erkan; KILIÇ, Serkan; “2008 Küresel Ekonomik Krizi ve Pazarlama: Farkli Sektörlerdeki Isletmelerin Çalisanlari Üzerinde Bir Alan Arastirmasi”, Süleyman Demirel Üniversitesi, Iktisadi ve Idari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt 16, Sayi 1, 2011 ss. 419–444.
ÖZDEMIR, Erkan, “Rekabet Istihbarati Toplama ve Etik: Bir Alan Arastirmasi” Istanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, Sayi 43, Yayin No 47, 2010, ss. 67–95.
SOBACI, Mehmet Zahid; NARGELEÇEKENLER, Mehmet; ÖZDEMIR, Erkan; “How Can Independency Level of an Independent Regulatory Agency in Alcohol Market Affect Alcohol Marketing? The Turkish Case”, Akdeniz Üniversitesi, Iktisadi ve Idari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt 10, Sayi 20, 2010, pp. 141-166.
ÖZDEMIR, Erkan; KILIÇ, Serkan; AYDIN, Z. Berna; Sosyal Güvenlik Reformu Sonrasi Tüketici Olarak Hastalarin Hastane Seçimi: Pazarlama Açisindan Bir Alan Arastirmasi”, Uludag Üniversitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt 29, Sayi 1, 2010, ss. 1–27.
ÖZDEMIR, Erkan; KAYGUSUZ, Sait, “Müsteri Karlilik Analizi: Faaliyet Tabanli Maliyetleme ile Ölçümü ve Pazarlama Kararlarinda Kullanimi” Is Güç Endüstri Iliskileri ve Insan Kaynaklari Dergisi, Cilt 11, Sayi 3, Sira 5, No. 366, 2009, ss. 87–112.
ÖZDEMIR, Erkan; EROGLU, Umut “Gizli Müsteri Arastirmasi: Mobilya Sektöründe Bir Uygulama”, Süleyman Demirel Üniversitesi, Iktisadi ve Idari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt 14, Sayi 3, 2009, ss. 357–381.
ALTINTAS, Hakan; ÖZDEMIR, Erkan, “Ihracat Isletmelerinin Uluslararasilasmasi: Türkiye’de Faaliyet Gösteren Kobi’lere Yönelik Bir Arastirma”, Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt 6, No 1, 2006, ss. 183–204.
ÖZDEMIR, Erkan, “Küresel Isinmanin Etkilerine Karsi Bir Önlem: Hava Türevleri ve Pazarlama Stratejilerinde Yardimci Olarak Kullanimi” Gazi Üniversitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt 10, Sayi 1, 2008, ss. 141–162.
KILIÇ, Serkan ve ÖZDEMIR, Erkan; “KOBI’ler ve Küresel Ekonomik Kriz (2008 – ?) : Pazarlama Açisindan Bursa Ilinde Bir Alan Arastirmasi”, Muhasebe ve Finansman Dergisi, Sayi 50, Nisan, 2011, ss. 181–202.
ÖZDEMIR, Erkan, Pazarlama Arastirmasinda Etik Karar Alma”, Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, Sayi 64, No. 2, 2009, ss. 119–144.
KILIÇ, Serkan ve ÖZDEMIR, Erkan; Senol, Gökhan; “Küresel Ekonomik Kriz ve Ev Tekstili Sektörü: Pazarlama Bakis Açindan Yöneticilerin Degerlendirmeleri”, Paradoks-Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi, Cilt 7, Sayi 1, 2011, ss. 67–80.
ÖZDEMIR, Erkan; TOKOL, Tuncer “Examining Marketing Mix from an Ethical View: A Field Research on Marketing Executives”, Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, Vol. 64, No. 2, 2009, pp. 163–184.
ÖZDEMIR, Erkan, Cinsiyet Bazli Farkliliklar ve Erkek Tüketicilere Yönelik Pazarlama Stratejileri”, Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt 8, Sayi 29, 2009, ss. 259–281.
ÖZDEMIR, Erkan; TOKOL, Tuncer “Kadin Tüketicilere Yönelik Pazarlama Stratejileri” Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt 8, Sayi 2, Aralik 2008, ss. 57–80.
ÖZDEMIR, Erkan “Liderlik ve Etik”, Uludag Üniversitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt XXII, Sayi 2, 2003, ss. 151–168.
ÖZDEMIR, Erkan “Hedeflere Göre Performans Degerleme Yöntemi”, Is Güç Endüstri Iliskileri ve Insan Kaynaklari Dergisi, Cilt 4, Sayi 2, Sira 3, No 50, 2002. (HAKEMSIZ)
KITAPLAR
ÖZDEMIR, Erkan; Teknolojik Ürün ve Hizmet Pazarlamasi, Ekin Yayinevi, 2. Baski, Bursa, Kasim 2016, ISBN: 978-605-327-419-3.
ÖZDEMIR, Erkan; Pazarlama Etigi ve Örnek Olaylar, Ekin Yayinevi, Bursa, Ocak 2011, (ISBN: 978–605–4301-89-8).
ÖZDEMIR, Erkan; Tokol, Tuncer, Kadin Tüketicilere Yönelik Pazarlama Stratejileri, Dora Yayinevi, Bursa, 2009, (ISBN: 978–605–4118-46-5).
KITAP BÖLÜMLERI
ÖZDEMIR, Erkan; SÖZEN, Müslime (2019), “Katilim Bankalari Müsterilerinin Hizmet Kalite Algilarinin Müsteri Tatmini ve Sadakati Üzerindeki Etkisi: Katilim Bankalari Müsterileri Üzerinde Bir Arastirma”, Katilim Finansmaninda Yeni Yaklasimlar II, Türkiye Katilim Bankalari Birligi (TKBB) Yayinlari, Erkam Yayin Sanayi ve Tic. AS., Istanbul, ss. 91-133.
AKÇAY, Gamze; ÖZDEMIR, Erkan, “Bazen Aldatilmis Hissine Kapiliyor Muyuz? Tüketici Sinizmi ve Sinik Tüketici Davranislari”, Tüketimin 1001 Hali- Duygu ve Mantigin Çekismesinde Dagilan Amaçlar, Ed. Remzi Altunisik, Beta Yayinlari, Istanbul 2019, ss. 221-237.
ÖZDEMIR, Erkan; YILMAZ, Mine, “Omni-channel Retailing: The Risks, Challenges and Opportunities” (Chapter 6), Editors: Kumar, A., & Saurav, S. (2018). Supply Chain Management Strategies and Risk Assessment in Retail Environments (pp. 1-308). Hershey, PA: IGI Global. doi:10.4018/978-1-5225-3056-5
ÖZDEMIR, Erkan; KILIÇ, Serkan; “Augmented Reality: Applications and Implications for Tourism”, (Chapter 3), Editors: Rodrigues, J. M., Ramos, C. M., Cardoso, P. J., & Henriques, C. (2018). Handbook of Research on Technological Developments for Cultural Heritage and eTourism Applications (pp. 1-506). Hershey, PA: IGI Global. doi:10.4018/978-1-5225-2927-9
KILIÇ, Serkan; ÖZDEMIR, Erkan; “Green Marketing Strategies and Marketing Performance: The Case of Turkey”, (Chapter 8), Editors: Quoquab, F., Thurasamy, R., & Mohammad, J. (2018). Driving Green Consumerism Through Strategic Sustainability Marketing (pp. 1-316). Hershey, PA: IGI Global. doi:10.4018/978-1-5225-2912-5
ÖZDEMIR, Erkan; “Isletme Kavrami ve Hizmet Isletmeleri”, Editor: Elif KARAKURT TOSUN, Emlak Komisyonculugu Teknikleri, 1. Bölüm, Atatürk Üniversitesi, Açik Ögretim Fakültesi Yayinlari, Erzurum, 2016, ISBN: 978-975-442-816-2
ÖZDEMIR, Erkan; “Bir Hizmet Isletmesi Olarak Emlak Isletmeleri”, Editor: Elif KARAKURT TOSUN, Emlak Komisyonculugu Teknikleri, 2. Bölüm, Atatürk Üniversitesi, Açik Ögretim Fakültesi Yayinlari, Erzurum, 2016, ISBN: 978-975-442-816-2
ÖZDEMIR, Erkan; “Hizmet Tasarimi ve Yeni Hizmetler”, Hizmet Pazarlamasi ve Stratejileri, Ed. Remzi Altunisik, Beta Yayinlari, Istanbul 2015, ss. 139-178.
ÖZDEMIR, Erkan; “City Branding and The Role of The City Websites in Building City Brands”, City Competitiveness and Information Science: Technologies for Synchronizing Urban Subsystems, Editor: Melih BULU, Publisher: IGI Global. Information Science Reference, 2012, Hardcover, Language: English, DOI: 10.4018/978-1-61350-174-0, ISBN13: 978-1-61350-174-0, ISBN10: 1-61350-174-9, EISBN13: 978-1-61350-175-7.
ÖZDEMIR, Erkan; “Gender and E-Marketing: The Role of Gender Differences in Online Purchasing Behaviors”, Gender and Social Computing: Interactions, Differences, and Relationships, Editor: Celia Romm Livermore, Publisher: IGI Global. Book Chapter, Information Science Reference, 2012, Hardcover, Language: English, DOI: 10.4018/978-1-60960-759-3, ISBN13: 978-1-60960-759-3, ISBN10: 1-60960-759-7, EISBN13: 978-1-60960-760-9.
ÖZDEMIR, Erkan, Ethics in E-Marketing: A Marketing Mix Perspective. In I. Management Association, USA (Ed.), Global Business: Concepts, Methodologies, Tools and Applications (4 Volumes), 2011, pp. 2019-2033, doi:10.4018/978-1-60960-587-2.ch711 (This work was previously published in Ethical Issues in E-Business: Models and Frameworks, edited by Daniel E. Palmer, pp. 105-119, copyright 2010 by Business Science Reference (an imprint of IGI Global)
ÖZDEMIR, Erkan; “Ethics in E-Marketing: A Marketing Mix Perspective”, Ethical Issues in E-Business: Models and Frameworks, Editor: Daniel E. Palmer, Publisher: IGI Global. Chapter 8 of the book, Pages: 105-119, Business Science Reference (April 2010), Hardcover: 362 pages, Language: English, ISBN-10: 1615206159, ISBN-13: 978-1615206155. DOI: 10.4018/978-1-61520-615-5.ch008.
ÖZDEMIR, Erkan; “Yüksek Teknoloji Ürün Ve Hizmetlerinin Pazarlanmasi”, Teknoloji Yönetimi (Editörler: Feray O. Çelikçapa ve Sait Y. Kaygusuz), Dora Yayinevi, Bursa, 2010 (ISBN: 978–605–4118-20-5), 247–285 sayfalari arasinda kitap bölümü (39 sayfa).
ÖZDEMIR, Erkan; “Pazarlama Planlamasi”, Isletmelerde Stratejik Planlama ve Bütçeleme (Yazarlar: Sait Y. Kaygusuz ve Sükrü Dokur), Dora Yayinevi, Bursa, 2009, (ISBN: 978-605-4118-21-2) 287–323 sayfalari arasinda kitap bölümü (37 sayfa).
KONFERANS VE SEMPOZYUM BILDIRILERI
ÖZDEMIR, Erkan; AKSANYAR, Yasar Numan, KILIÇ, Serkan (2019), “Tüketicilerin Mobil Bankacilik Yapay Zekâ Uygulamalarini Kullanma Niyetini Etkileyen Faktörler ”, Taras Shevchenko 4 th International Congress on Social Sciences December 14-15, 2019, Izmir/TURKEY (Tam Metin)
ÖZDEMIR, Erkan; SAGLAM, Melek (2019), “Satin Alma Kararlarinda Algilanan Riskler Ve Risk Azaltma Stratejileri: Otomotiv Yan Sanayisinde Bir Arastirma”, 3rd International Regional Development and The Role of Universities Symposium - IRDARUS’19, November 21st-22nd, 2019 / Bandirma – Balikesir / TURKEY (Tam Metin)
ÖZDEMIR, Erkan; SEVEN, Ebru (2019), “Türkiye’nin Yerli Araç Üretim Projesi Ve Tüketicilerin Yerli Araç Satin Alma Motivasyonlarini Etkileyen Faktörler”, 3rd International Regional Development and The Role of Universities Symposium - IRDARUS’19, November 21st-22nd, 2019 / Bandirma – Balikesir / TURKEY (Tam Metin)
ÖZDEMIR, Erkan; CEBECI, Mustafa (2019), “Tüketicilerin Yeni Otomobil Satin Alma Tercihlerini Etkileyen Faktörler Üzerine Bir Arastirma”, XI. International Congress on Social Sciences, China to Adriatic, November 08-10, 2019, Bursa. (Tam Metin)
CEBECI, Mustafa; ÖZDEMIR, Erkan (2019), “Tüketicilerin Kullanilmis (Ikinci El) Otomobil Satin Alma Tercihlerini Etkileyen Faktörler”, XI. International Congress on Social Sciences, China to Adriatic, November 08-10, 2019, Bursa. (Tam Metin)
ÖZDEMIR, Erkan; Sözen, Müslime (2019), “Katilim Bankalari Müsterilerinin Hizmet Kalite Algilari: Demografik Özellikler Açisindan Bir Arastirma”, International Congress of Economics & Business (ICEB 2019), Bursa, pp. 171-184. (Tam Metin)
KILIÇ, Serkan; ÖZDEMIR, Erkan; AKSANYAR, Yasar Numan (2019), “The Impact of Consumers' Mobile Banking Service Experience on Commitment: A Research on Young Consumers”, V. International Symposium on Accounting and Finance ISAF 2019, 1-4 May, Bursa/TURKEY, pp. 78-87. (Tam Metin)
ÖZDEMIR Erkan; KILIÇ Serkan, (2019), “Tüketicilerin Helal Ürünler Hakkindaki Bilgi ve Farkindaliklarinin Tutum ve Satin Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri”, International Congress of Islamic Economy, Finance and Ethics, Istanbul, April 2019. (Tam Metin)
ÖZDEMIR Erkan; BILICI, Fatih, (2019), “Kadin Tüketicilerin Tesettür Giyim Ürünleri Satin Alma Davranislarinda Reklamin Etkisi”, International Congress of Islamic Economy, Finance and Ethics, Istanbul, April 2019. (Tam Metin)
PEKAR, Eda; ÖZDEMIR, Erkan, (2018), “Ses Ve Müzige Iliskin Olarak Isitme Algisinin Otel Müsterilerinin Tatmini Üzerindeki Etkisi: Yapisal Esitlik Modellemesi Analizi”, 4. Uluslararasi Ekonomi Yönetimi Ve Pazar Arastirmalari Kongresi, 27-28 Aralik 2018, ANKARA, pp. 115-124 (Tam Metin)
PEKAR, Eda; ÖZDEMIR, Erkan, (2018),” Görme Algisinin Müsteri Tatmini Üzerindeki Etkisi: Otel Hizmeti Alan Tüketiciler Üzerinde Bir Arastirma”, 4. Uluslararasi Ekonomi Yönetimi Ve Pazar Arastirmalari Kongresi, 27-28 Aralik 2018, ANKARA, pp. 162-172 (Tam Metin)
ÖZDEMIR, Erkan; BILICI, Fatih (2018), Tüketicilerin Artirilmis Gerçeklik Teknolojilerini Kullanmaya Yönelik Davranissal Niyetlerini Kesfetme”, Uluslararasi Yönetim, Ekonomi ve Politika Kongresi, (ICOMEP, Spring 2018), Istanbul/TÜRKIYE, 28-29 Nisan, 2018, pp. 225 (Özet).
BILICI, Fatih; ÖZDEMIR, Erkan (2018), “Pazarlamada Artirilmis Gerçeklik Teknolojisi: Farkli Sektörlerdeki Kullanim Örnekleri”, Uluslararasi Yönetim, Ekonomi ve Politika Kongresi, (ICOMEP, Spring 2018), Istanbul/TÜRKIYE, 28-29 Nisan, 2018, pp. 221 (Özet).
ÖZDEMIR, Erkan; AKHAN, Can Efecan (2017), “Attitudes of Young Consumers’ Towards in-Game Advertising”, 2nd Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLSS 2017b), Antalya, Turkey, September 29 – October 1, 2017, p. 81 (Özet).
AKHAN, Can Efecan; ÖZDEMIR, Erkan (2017) “Exploring Consumers’ In-Game Purchases in Online Games: Antecedents and Motivating Factors”, 2nd Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLSS 2017b), Antalya, Turkey, September 29 – October 1, 2017, p. 82 (Özet).
ÖZDEMIR, Erkan; “Isletmeler Için Yeni Pazarlama Iletisim Ortami: Mobil Arttirilmis Gerçeklik Aplikasyonlari”, The International Center of Social Science and Education Research (ICSER), September 8-10, 2017, Ankara, Turkey, pp. 141 (Özet).
ALKAÇ ÖZDEMIR, Gülsen; ÖZDEMIR, Erkan; “Teknoloji Bazli Spin-Off Isletmelerin Pazarlama Sorunlari: Analitik Hiyerarsi Süreci Yöntemi Kullanilarak Pazarlama Sorunlarinin Öncelikleri Üzerine Bir Arastirma”, The International Center of Social Science and Education Research (ICSER), September 8-10, 2017, Ankara, Turkey, pp. 116 (Özet).
ÖZDEMIR, Erkan; “An Investigation of Decision-Making Styles of Generation Y Female and Male Consumers in Turkey”, IJAS International Academic Conference, June 20-23, 2017- Venice, Italy, pp. 357-361 (Tam Metin).
ALKAÇ ÖZDEMIR, Gülsen; ÖZDEMIR, Erkan; “Marketing-Accounting Interface: A Field Research on Marketing And Accounting Managers”, IJAS International Academic Conference, June 20-23, 2017- Venice, Italy, pp. 351-356 (Tam Metin).
ÖZDEMIR, Erkan; ÖZDEMIR, Gülsen; “Yazilim Sirketlerinin Pazarlama Problemleri: AHP Yöntemiyle Pazarlama Sorunlarinin Önceliklerine Iliskin Bir Arastirma”, International Congress of Management Economy And Policy Abstract Book, May 20-21, 2017 / Istanbul – TURKEY, pp. 160-161 (Özet).
ÖZDEMIR, Erkan; “Nesnelerin Interneti (IoT): Tüketici Davranislari Ve Pazarlama Üzerindeki Potansiyel Etkileri”, International Congress of Management Economy And Policy Abstract Book, May 20-21, 2017 / Istanbul – TURKEY, pp. 151 (Özet).
KILIÇ Serkan; ÖZDEMIR Erkan, “Kentlerin Markalasmasinda Kent Web Sitelerinin Rolü: Bursa Mustafakemalpasa Belediyesi Örnegi”, Bursa-Mustafakemalpasa Uluslararasi ???. Mustafakemalpasa Sempozyumu, 13-14-15 Mayis 2016, s.49-61 (Tam Metin).
KILIÇ Serkan; ÖZDEMIR Erkan, “The Dimensions of Perceived Website Quality By Young Consumers: The Case of Turkey”, International Journal of Arts and Sciences (IJAS) International Conference for Business and Economics, Italy-Rome, 15-18 November 2016, pp.197-202 (Tam Metin).
AKHAN, Can Efecan; ÖZDEMIR, Erkan; “Tüketicilerin Teknolojik Yenilikleri Benimsemesi: Bulut Teknolojisinin Benimsenmesinin UTAUT Modeliyle Arastirilmasi”, International Science and Technology Conference, July 13-15, 2016, Vienna, Austria, pp.1121-1127 (Tam Metin).
BÜMEN, Hatice; ÖZDEMIR, Erkan; “Egitim Hizmetleri Pazarlamasi Ve Yabanci Ögrencilerin Yurt Disi Üniversite Tercihleri Üzerine Bir Alan Arastirmasi”, International Conference on New Horizons in Education, July 13-15, 2016, Vienna, Austria, pp. 278-292 (Tam Metin).
ÖZDEMIR, Erkan ve ERYILMAZ, Mehmet, “Contributions of Marketing Department to Corporate Level Strategic Planning Process”, International Strategic Management Conference, Çanakkale, June 23 – 25, 2005, pp. 581–586.
ÖZDEMIR, Erkan; “Kentler Arasi Rekabette Önemli Bir Unsur: Marka Kent ve Kentlerin Markalanmasi” IV. Kamu Yönetimi Sempozyumu (KAYSEM), Uludag Üniversitesi, Bursa, 07–08 Mayis 2009, ss. 187–205.
ÖZDEMIR Erkan ve SENOL, Gökhan, “KOBI’LER için Üretim Pazarlama Arayüzünde Ürün Gelistirme”, Üretim Arastirmalari Sempozyumu, Selçuk Üniversitesi, Konya, 8 – 10 Ekim 2004, ss. 711–716.
ÖZDEMIR, Erkan, “Cumhuriyetin 100. Yilina Dogru Sosyo-Ekonomik Açidan Türkiye’nin Durumu ve Izleyebilecegi Stratejiler”, Uludag Üniversitesi 1. Genç Bilim Adamlari Sempozyumu, Cilt 1, 6–7 Mayis 2004, ss. 385–404.
PROJELER
TÜBITAK 1513 Teknoloji Transfer Ofislerini Destekleme Programi, Uludag Üniversitesi UU-TTO Projesi, Yardimci Arastirmaci (2014-2015).
KILIÇ Serkan; ÖZDEMIR Erkan, Türkiye'deki Isletmelerin Pazarlamaya Bakis Açisinin Analizi, Uludag Üniversitesi Bilimsel Arastirma Projesi Komisyon Baskanliginca Desteklenen Hizli Destek Projesi, Arastirmaci, (Tamamlanma Tarihi: 2015).
KILIÇ Serkan; ÖZDEMIR Erkan; KILIÇ ARIKAN Hande, Tüketicilerin Online Bilgi Arastirma Davranislari: X ve Y Kusagi Tüketicileri Üzerinde Bir Arastirma, Uludag Üniversitesi Bilimsel Arastirma Projesi Komisyon Baskanliginca Desteklenen Küçük Ölçekli Arastirma Projesi, Arastirmaci (Tamamlanma Tarihi: 23.12.2016).
ÖZDEMIR Erkan; ALTINTAS M. Hakan; KILIÇ Serkan, Ihracat Isletmelerinde Uluslararasilasma Sürecinin Analizi, Uludag Üniversitesi Bilimsel Arastirma Projesi Komisyon Baskanliginca Desteklenen Küçük Ölçekli Arastirma Projesi, Yürütücü, (Tamamlanma Tarihi: Eylül 2017).
AKSANYAR, Yasar Numan; ÖZDEMIR, Erkan; SALMAN Aybike, “Paralel Ithalat Teknolojik Ürünlerine Karsi Son Tüketicilerin Tutum ve Satin Alma Niyetlerini Etkileyen Faktörler Üzerine Bir Arastirma”, Bursa Uludag Üniversitesi Bilimsel Arastirma Projesi Komisyon Baskanliginca Desteklenen Küçük Ölçekli Arastirma Projesi, Arastirmaci, (Baslangiç Tarihi: Eylül 2019).
DANISMANLIGINDA TAMAMLANAN TEZLER
Danismanliginda Tamamlanan Doktora Tezleri
Erkan BIL, “Isletmelerin Yenilik Ve Pazarlama Performanslari Üzerinde Teknolojik Yenilik Yeteneklerinin Etkisi: Türkiye'deki Teknopark Isletmeleri Üzerinde Bir Arastirma”, Uludag Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Isletme ABD, 2018
Hande ARIKAN KILIÇ, “Kusaklara Göre Tüketicilerin Satin Alma Karar Stillerinin Tekrar Satin Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri: Giyim Sektöründe Bir Arastirma”, Uludag Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Isletme ABD, 2018
Danismanliginda Tamamlanan Yüksek Lisans Tezleri
Ebru SEVEN, “Duygusal Zekâ Ve Duygusal Zekânin Tüketicilerin Hedonik Satin Alma Davranisina Etkisi”, Bursa Uludag Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Isletme ABD, Ekim 2019.
Mustafa SÖNMEZAY, “E-Ticarette Tüketici Güvenini Etkileyen Faktörler Ve Tüketicilerin Online Satin Alma Niyeti Üzerinde Güvenin Etkisi: Tüketiciler Üzerinde Bir Arastirma”, Bursa Uludag Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Isletme ABD, 2019.
Erdi MERTOGLU, “Yönlendirilebilir Ses Teknolojisi: Tüketicilerin Yönlendirilebilir Ses Teknolojisini Benimsemesi Ve Kullanma Davranisi Üzerine Bir Arastirma”, Bahçesehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Isletme ABD, 2019.
Hasan Hüseyin KÖSE, “Sakin Sehirde (Cittaslow) Yasayanlarin Misafirperverlik Anlayislarinin Yerli Turistlerin Sehri Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerindeki Etkisi: Seferihisar Örnegi”, Bursa Uludag Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Isletme ABD, 2019
Fatma Yasemin GÜLEÇ, “Yalin Düsüncenin Isletmelerin Satis Sürecine Uygulanmasi: Bir Tekstil Isletmesi Üzerinde Simülasyon Analizi ”, Uludag Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Isletme ABD, 2018.
Berk ÖZDEK, “Göç ve Pazarlama Iliskisi: Suriye Göçünün Isletmelerin Pazarlama Uygulamalari Üzerindeki Etkilerinin Gaziantepli Isletmeler Üzerinde Arastirilmasi”, Bahçesehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Isletme ABD, 2017.
Eda PEKAR, “Duyusal Markalama Ve Tüketicilerin Marka Algisinda Duyusal Markalamanin (Bes Duyunun) Rolü ”, Uludag Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Isletme ABD, 2017
Zaur OMEROV, “Tüketici Karar Alma Stilleri: Türkiye Ve Azerbaycan Arasinda Bir Karsilastirma ”, Uludag Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Isletme ABD, 2016
Zouhair ATTOUF, “Politik Pazarlama Iletisimi: 2015 Genel Seçimleri Öncesinde Türkiye’deki Siyasi Partilerin Websitelerinin Içerik Analizi Yöntemiyle Incelenmesi”, Uludag Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Isletme ABD, 2015.
Ayse SEN, “Pazarlamada Renk Unsuru Ve Bir Arastirma”, Okan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Isletme ABD, 2015.
Fatih BILICI, “Pazarlamada Artirilmis Gerçeklik Ve Karekod Teknolojileri: Tüketicilerin Artirilmis Gerçeklik Teknoloji Algilamalari Üzerine Bir Alan Arastirmasi ”, Uludag Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Isletme ABD, 2015
Hatice BÜMEN, “Egitim Hizmetleri Pazarlamasi: Uludag Üniversitesi’nde Ögrenim Gören Yabanci Uyruklu Ögrenciler Üzerinde Bir Alan Arastirmasi”, Uludag Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Isletme ABD, 2015
IDARI GÖREVLER
Bursa Uludag Üniversitesi, IIBF, Isletme Bölüm Baskan Yardimciligi: 2015 – Devam Ediyor
Bursa Uludag Üniversitesi Bilimsel Arastirma Projeleri Komisyon Üyeligi: 2019 – Devam Ediyor
Bursa Uludag Üniversitesi, IIBF, Isletme Bölümü, Mevlana Bölüm Koordinatörü: 2014 – Devam Ediyor
Fakülte Kurulu Üyeligi: 2015-2018
Bursa Uludag Üniversitesi Bologna Uzmani: 2016 – 2019
Bursa Uludag Üniversitesi Teknoloji Transfer Ofisi, Girisimcilik ve Sirketlesme Modül Sorumlusu 2014-2015.
Bursa Uludag Üniversitesi UKEY Girisimcilik Ders Koordinatörü, 2014-2015
ÖDÜLLER
Türkiye Katilim Bankalari Birligi (TKBB) 2019 Yili Ödüllü Makale Yarismasi: 3.lük Ödülü, Makale Basligi: “ÖZDEMIR, Erkan; SÖZEN, Müslime (2019), “Katilim Bankalari Müsterilerinin Hizmet Kalite Algilarinin Müsteri Tatmini ve Sadakati Üzerindeki Etkisi: Katilim Bankalari Müsterileri Üzerinde Bir Arastirma”