Prof. Dr. Çagatan TASKIN

 

Bölümü

Isletme

Anabilim Dali

Üretim Yönetimi ve Pazarlama

Unvani

Prof. Dr.

E-mail adresi

ctaskin@uludag.edu.tr

Telefon

0 224 2941186

ÖGRENIM DURUMU

MEZUN OLUNAN YER

Doktora

Uludag Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
Isletme ABD

Yüksek Lisans

Uludag Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
Üretim Yönetimi ve Pazarlama ABD

Lisans

 Uludag Üniversitesi Endüstri Mühendisligi

Orta Ögrenim

 SYAL

AKADEMIK GEÇMISI

Profesör

 2018

Doçentlik

 2012

Yardimci Doçentlik

 2012

Arastirma Görevliligi

 2002-2012

Yabanci Dil

 Ingilizce

YAYINLAR

MAKALELER

Gül Gökay Emel ve Çagatan Taskin, “Genetik Algoritmalar ve Uygulama Alanlari”, Uludag Üniversitesi I.I.B.F. Dergisi, Cilt:21, Sayi:1, 2002, s. 129–152.

Gül Gökay Emel, Çagatan Taskin ve Emtullah Dinç, “Yönsüz Çinli Postaci Problemi: Polis Devriye Araçlari Için Bir Uygulama”, Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt:3, Sayi:1, 2003, s. 121–140.

Gül Gökay Emel, Çagatan Taskin ve Gökhan Deniz, “Tedarik Zinciri Yönetimi: Otomotiv Sektöründe Bir Araç Rotalama Uygulamasi”, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi, Cilt:6, Sayi:21, 2004, s. 59–70.

Gül Gökay Emel, Çagatan Taskin ve Serhat Kiliçarslan, “Sinir Aglari Veri Madenciligi Ile Çelik Üretim Sürecinde Bir Analiz”, Dokuz Eylül Üniversitesi Isletme Fakültesi Dergisi, Cilt:5, Sayi:1, 2004, s. 205–225.

Ömer Akat ve Çagatan Taskin, “Halkla Iliskiler ve Reklamcilik: Teorik Bir Karsilastirma”, Is-Güç, Endüstri Iliskileri ve Insan Kaynaklari Dergisi, Cilt:6, Sayi:2, 2004. 

Gül Gökay Emel ve Çagatan Taskin, “Araç Rotalama Problemleri: Bir Dagitim Problemine Genetik Algoritma Yaklasimi”, Gazi Üniversitesi I.I.B.F. Dergisi, Cilt:7, Sayi:1, 2005, s. 1–17.

Gül Gökay Emel, Çagatan Taskin ve Arif Tok, “Pazarlama Stratejilerinin Olusturulmasinda Bir Karar Destek Araci: Birliktelik Kurali Madenciligi”, Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Cilt:7, Sayi:3, 2005, s. 30–59.

Gül Gökay Emel ve Çagatan Taskin, “Veri Madenciliginde Karar Agaçlari ve Bir Satis Analizi Uygulamasi”, Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt:6, Sayi:2, 2005, s. 221–236.

Ömer Akat, Çagatan Taskin ve Aysun Özdemir, “Uluslararasi Alisveris Merkezi Tüketicilerinin Satin Alma Davranisi: Bursa Ilinde Bir Uygulama”, Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt: 6, Sayi: 2, 2006, s. 13–30.  

Çagatan Taskin ve Ömer Akat, “Tüketici Temelli Marka Degerinin Yapisal Esitlik Modelleme ile Ölçümü ve Dayanikli Tüketim Mallari Sektöründe Bir Arastirma”, Isletme ve Ekonomi Arastirmalari Dergisi, Vol:1, No:2, April 2010.

Ömer Akat ve Çagatan Taskin, “Elektronik Pazarlamanin Gelisimi”, Anahtar Gazetesi, Yil: 16, Sayi:182, Subat 2004, s. 18–19.

Gül Gökay Emel ve Çagatan Taskin, “A Two-Stage Approach for Improving Service Management in Retail Banking”, GOR Operations Research, Springer Verlag, Germany, 2007, s. 257-262.

Gül Gökay Emel, Çagatan Taskin ve Ömer Akat “Profiling a Domestic Tourism Market by Means of Association Rule Mining”, Anatolia: An International Journal of Tourism and Hospitality Research, Vol:18, No:2, 2007, s. 334–342.

Çagatan Taskin ve Gül Gökay Emel, “Segmentation of Online Shoppers By Means of an Integrated Data Mining Approach: A Case Study”, The Journal of Industrial Relations and Human Resources, Vol:10, No:3, 2008, Makale Doi Numarasi: 10.4026/1303-2860.2008.0079.x

 

ULUSLARARASI BILDIRILER

Gül Gökay Emel ve Çagatan Taskin, “Identifying Segments of a Domestic Tourism Market by Means of Data Mining”, International Scientific Annual Conference 2005, Bremen, Germany, 7–9 September 2005, s. 653–658.

Cem Okan Tuncel ve Çagatan Taskin, “Innovation Networks and Learning Dynamics in Economic Development: An Assessment on Turkish Automotive Industry from Sectoral Innovation System Perspective”, Technology and Economic Development 2nd International Conference on The Dynamics of Science and Technology Policies, Izmir University of Economics, Izmir, Turkey, 25–26 May 2007, s. 187–223.

Çagatan Taskin, Gül Gökay Emel ve Ömer Akat, “The Use Of Association Rule Mining For Hotel Customers Profiling: An Application In Bursa”, First International Conference on Business, Management and Economics, Yasar University, Çesme-Izmir, Turkey, 16–19 June 2005.

Çagatan Taskin ve Ömer Akat, “Measuring Consumer-based Brand Equity by Means of Structural Equation Modelling: A Proposed Model for Improving Global Business Strategies of German “White Good Brands”, International Scientific Annual Conference 2008, Augsburg, Germany, 3–5 September 2008.

Gül Gökay Emel, Çagatan Taskin ve Pinar Özkeserli, “Linking Consumer Based Brand Equity to New Product Launches: An Integrated Approach, International Scientific Annual Conference 2008, Augsburg, Germany, 3–5 September 2008.

Metin Özdemir ve Çagatan Taskin, “Forecasting Inflation Using Artificial Neural Network Approach: A Case Study of Turkey”, 6th International Conference on Business, Management and Economics (ICBME), 7-9 October 2010, Izmir, Turkey,

 

 

ULUSAL BILDIRILER

Çagatan Taskin, “Küresellesen Dünyada Türkiye Açisindan Bor Madeninin Stratejik Önemi, Pazarlama Sorunlari Ve Çözüm Önerileri Olarak Bazi Pazarlama Stratejileri”, Uludag Üniversitesi I. Ulusal Genç Bilimadamlari Sempozyumu, Degisen Dünyada Türkiye’nin Önemi, Bursa, 6–7 Mayis 2004, s. 521–537.

Ömer Akat ve Çagatan Taskin, “Bursa ve Kis Turizmi: Bazi Sorunlar ve Çözüm Önerileri”, 1. Bursa Turizm Sempozyumu, 30 Eylül – 02 Ekim 2005, s. 148–155.

Ömer Akat, Gül Gökay Emel ve Çagatan Taskin, “Rekabet Ortaminda Seyahat Acenteleri Için Pazarlama Arastirmasinin Önemi ve Bir Uygulama”, 1. Bursa Turizm Sempozyumu, 30 Eylül – 02 Ekim 2005, s. 362–370.

Ömer Akat ve Çagatan Taskin, “Bursa Ilinin Turizm Potansiyeli, Bazi Sorunlari ve Bir Çözüm Önerisi: Kongre Turizmi”, Bursa Kentine Çözümler Sempozyumu, TMMOB, Bursa, 5–7 Nisan 2007, s. 240-246.

Çagatan Taskin ve Ömer Akat, “Organik Tarim Ürünleri Pazarlamasi: Karsilasilan Bazi Pazarlama Sorunlari ve Çözüm Önerileri”, VIII. Tarim Ekonomisi Kongresi, Bursa, 25–27 Haziran 2008, s. 325-334.

Çagatan Taskin ve Ömer Akat, “Otomobil Sektöründe Sürdürülebilir Rekabetçi Üstünlügün Anahtari: Marka Kisiligi”, 4. Otomotiv Teknolojileri Kongresi, Almira Otel, Bursa, 1–4 Haziran 2008, s. 573-578.

Çagatan Taskin ve Ömer Akat, “Sürdürülebilir Rekabetçi Üstünlük Saglamada Yapisal Esitlik Modelleme Ile Tüketici Temelli Marka Degerinin Ölçümü:  Beyaz Esya Sektöründe Bir Arastirma”, 13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Nevsehir Üniversitesi, Kapadokya Dedeman Otel, 25-29 Ekim 2008, s. 41-48.

 

 

KITAPLAR

Çagatan Taskin ve Ömer Akat, Marka ve Marka Stratejileri, 1.Baski, Alfa Aktüel, Bursa, 2008.

Çagatan Taskin ve Gül Gökay Emel, Sayisal Yöntemlerde Genetik Algoritmalar, 1.Baski, Alfa Aktüel, Bursa, 2009.

Çagatan Taskin ve Gül Gökay Emel, Isletme Lojistigi: Rotalamada Sayisal Modeller ve Çözümlü Örnekler, 1. Baski, Alfa Aktüel, Bursa, 2009.

Çagatan Taskin ve Ömer Akat, Arastirma Yöntemlerinde Yapisal Esitlik Modelleme: LISREL Ile Marka Degeri Ölçümü Örnekleri, 1.Baski, Ekin Yayinevi, Bursa, 2010.

KITAP BÖLÜMLERI

Çagatan Taskin ve Ömer Akat, “Uluslararasi Pazarlama Kapsaminda Reel Tekstil Sektöründeki KOBI’lerin Pazarlama Sorunlari ve Bir Çözüm Önerisi: E-Ticaret”, Editör: Zeyyat SABUNCUOGLU, Isletmelerde Çagdas Yaklasimlar, Ezgi Kitabevi, Bursa, 2002, s. 177–191.

Çagatan Taskin, “Isletmelerde Özbilgiye Dayali Pazarlama ve Veri Madenciligi”, Editör: Ömer AKAT, Uygulamaya Yönelik Isletme Politikasi ve Stratejik Pazarlama, Dora Kitabevi, Bursa, 2009, s. 313-333.



Bilgi

Okunma Sayısı: 10571
Eklenme Tarihi: 7.10.2019 23:29:50
Güncelleme Tarihi: 31.05.2021 14:17:39

Paylaş