Doç. Dr. Serkan KILIÇ

 

 

Bölümü: Isletme Bölümü

Anabilim Dali: Üretim Yönetimi ve Pazarlama

Kadro Ünvani: Doç. Dr.

E-mail adresi: skilic@uludag.edu.tr

Telefon: 0 224 294 11 11

Kisisel Web Sayfasi: -

ÖGRENIM DURUMU-MEZUN OLUNAN YER

Doktora:  Uludag Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü- 2013

Yüksek Lisans: Uludag Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü-2006

Lisans: Uludag Üniversitesi I.I.B.F. Isletme Bölümü-2003

Orta Ögrenim: Sedat Karan Anadolu Lisesi- 1999

AKADEMIK GEÇMISI

Arastirma Görevliligi: 2006

Ögretim Görevliligi: 2015

Yardimci Doçentlik: 2016

Doçentlik: Ekim 2018

Profesörlük: -

YABANCI DIL

Ingilizce

YAYINLAR

  • KITAPLAR

KILIÇ Serkan, ALTINTAS M. Hakan, Özel Markali Ürünlerin Pazarlama Stratejileri, Sistem Yayinlari, Istanbul, Ekim 2010, (ISBN: 978-975-32- 2605-9), (176 sayfa).

KILIÇ Serkan, Inovasyon ve Inovasyon Yönetimi, Seçkin Yayinlari, Ankara, Kasim 2013, (ISBN: 978-975-02-2645-8), (2. Baski Tarihi: 2016, 261 sayfa).

KILIÇ Serkan, Yeni Ürün Gelistirmede Inovasyon (Yeni Ürün Inovasyonu), Seçkin Yayinlari, Ankara, Kasim 2013, (ISBN: 978-975-02-2646-5), (2. Baski Tarihi: 2016, 204 sayfa).

SATI Mine;  KILIÇ Serkan, Lüks Markalarin Tüketimi, Dora Yayinlari,  Bursa, Temmuz 2019, (ISBN: 978-605-247-105-0), (110 sayfa). (Doçentlik Sonrasi Yayin).

  • MAKALELER

KILIÇ Serkan; ALTINTAS M. Hakan, “Strategic Using of Private Labels from Retailers’ Perspective in Turkey”, Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, Cilt: 64, Sayi: 4, Aralik 2009, s. 153-174.

KILIÇ Serkan, “Özel Markali Ürünlerin Pazarlama Stratejileri ve Bursa Ilindeki Perakende Gida Isletmeleri Üzerinde Bir Alan Arastirmasi”, Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt: 9, Sayi: 2, Aralik 2009, s. 49-82.

ÖZDEMIR Erkan; KILIÇ Serkan; AYDIN Z. Berna, “Sosyal Güvenlik Reformu Sonrasi Tüketici Olarak Hastalarin Hastane Seçimi: Pazarlama Açisindan Bir Alan Arastirmasi”, Uludag Üniversitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt: 29, Sayi: 1, Ocak 2010, s. 1-27.

KILIÇ Serkan; SENOL Gökhan, “Gida Perakendeciliginin Gelisimi ve Gida Perakendeciliginde Rekabeti Etkileyen Unsurlar”, Isletme ve Ekonomi Arastirmalari Dergisi/Business and Economics Research Journal, Cilt: 1, Sayi: 2, Nisan 2010, s. 45-62.

ALTINTAS M. Hakan; KILIÇ Serkan; SENOL Gökhan; ISIN Feride Bahar, “Strategic Objectives and Competitive Advantages of Private Label Products: Manufacturers’ Perspective”, International Journal of Retail & Distribution Management, Vol: 38, No: 10, 2010, pp. 773-788.

KILIÇ Serkan; ÖZDEMIR Erkan; SENOL Gökhan, “Küresel Ekonomik Kriz ve Ev Tekstil Sektörü: Pazarlama Bakis Açisindan Yöneticilerin Degerlendirmeleri”, PARADOKS Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi, Cilt: 7, Sayi: 1, Ocak 2011, s. 67-80.

KILIÇ Serkan, “Gida Perakendecilerinin Özel Markali Ürünleri Gelistirme Amaçlari ve Özel Markali Ürünlere Bakis Açilari”, Isletme ve Ekonomi Arastirmalari Dergisi/Business and Economics Research Journal, Cilt: 2, Sayi: 1, Ocak 2011, s. 173-188.

ÖZDEMIR Erkan; KILIÇ Serkan, “2008 Küresel Ekonomik Krizi ve Pazarlama: Farkli Sektörlerdeki Isletmelerin Çalisanlari Üzerinde Bir Alan Arastirmasi”, Süleyman Demirel Üniversitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt: 16, Sayi: 1, 2011, s. 419-444.

ÖZDEMIR Erkan; KILIÇ Serkan, “Young Consumers’ Perspectives of Website Visualization - A Gender Perspective”, Business and Economics Research Journal/Isletme ve Ekonomi Arastirmalari Dergisi, Vol: 2, No: 2, April 2011, pp. 41-60.

KILIÇ Serkan; ÖZDEMIR Erkan, “KOBI’ler ve Küresel Ekonomik Kriz (2008 - ?) : Bursa Ilinde Pazarlama Açisindan Bir Alan Arastirmasi”, Muhasebe ve Finansman Dergisi/Journal of Accounting and Finance, Sayi: 50, Nisan 2011, s. 181-202.

ALTINTAS M. Hakan; ISIN Feride Bahar; KILIÇ Serkan; KAUFMANN Hans Ruediger, “Mall Equity Measurement based on Brand Equity Conceptualization”, Journal of Business and Retail Management Research, Vol: 5, No: 2, April 2011, pp. 55-71.

ÖZDEMIR Erkan; KILIÇ Serkan, “2008 Küresel Ekonomik Krizi ve Insaat Sektörü: Pazarlama Açisindan Bir Alan Arastirmasi”, Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt: 11, Sayi: 2, Mayis 2011, s. 43-68.

ALTINTAS M. Hakan; ISIN Feride Bahar; KAUFMANN Hans Ruediger; KILIÇ Serkan; HARCAR Talha, “Consumer Boycotts of Foreign Products: A Metric Model”, Amfiteatru Economics, Vol: 34, 2013, pp. 485-504. (Q2 indeks yayin)

KILIÇ Serkan; DUMAN Orhan; BEKTAS Emir, “Organik Ürünlerin Pazarlama Stratejileri ve Üreticiler Üzerinde Bir Alan Arastirmasi”, Business and Economics Research Journal/Isletme ve Ekonomi Arastirmalari Dergisi, Cilt: 5, No: 1, Ocak 2014, s. 39-65.

KILIÇ Serkan, “The Effects of Responsive and Proactive Market Orientations, Product Innovation Capabilities and Innovativeness on New Product and Business Performance”, Is, Güç Endüstri Iliskileri ve Insan Kaynaklari Dergisi, Vol:17, No:2, 2015, s. 130-155.

KILIÇ Serkan; ÖZDEMIR Erkan, “Marketing Managers' Attitudes toward the Marketing Approaches in Turkey”, Is, Güç Endüstri Iliskileri ve Insan Kaynaklari Dergisi, Vol:18, No:2, 2016, s. 99-122.

KILIÇ Serkan; ÖZDEMIR Erkan, ARIKAN KILIÇ Hande, “Consumers’ Online Information and Opinion Search Behaviors: A Research on the X And Y Generation of Consumers”, Isletme Arastirmalari Dergisi, Vol:8, No: 4, 2016, s. 296-323.

ÖZDEMIR Erkan; ALTINTAS M. Hakan; KILIÇ Serkan, “The Effects of the Degree of Internationalization on Export Performance: A Research on Exporters in Turkey”, Business and Economics Research Journal/Isletme ve Ekonomi Arastirmalari Dergisi, Vol: 8, No: 3, Temmuz 2017, s. 611-626.

KILIÇ Serkan; ÖZDEMIR Erkan, “Exploring Gender Differences in Perceived Web Site Quality”, Gümüshane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi, Vol:8, No: 21, Eylül 2017, s. 197-220.

ARIKAN KILIÇ Hande; KILIÇ Serkan, “Y Kusagi Tüketicilerinin Alisveris Stilleri: Cinsiyete Göre Bir Arastirma”, Kirklareli Üniversitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Fakültesi Dergisi, Özel Sayi: Türk Dünyasinda Afro-Avrasya Çalismalari Kongresi, Aralik 2017, s.61-72.

ZENGIN Baris; KILIÇ Serkan, “Magaza Imajinin Alisverisçi Hareketliligi Üzerindeki Etkisi: Bursa Ilinde Bir Uygulama”, Balikesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,  Cilt: 21 Aralik 2018, s. 497-520. (Doçentlik Sonrasi Yayin).

KILIÇ Serkan; MUTI TABANLI Seda, “Tüketicilerin Nanoteknolojik Ürün Tercihleri ve Satin Alma Niyetleri”, International Journal of Social Inquiry, Cilt: 12, Sayi:2, Aralik 2019, s. 615-655. (Doçentlik Sonrasi Yayin).

KILIÇ Serkan; SATI Mine, “Genç tüketicilerin Lüks Giyim Marka Tercihleri ve Satin Alma Niyetleri”, Is-Güç Endüstri Iliskileri ve Insan Kaynaklari Dergisi, Vol: 21, No:4, Aralik 2019, s.17-46. (Doçentlik Sonrasi Yayin).

ÖZDEMIR Erkan; KILIÇ Serkan; ÇAKIRER Mehmet Akif, “Satis Promosyonlari ve Kredi Karti Kullaniminin Tüketicilerin Plansiz Satin Alma ve Satin Alma Sonrasi Pismanlik Davranisi Üzerindeki Etkileri”, Isletme Arastirmalari Dergisi, Vol:11, No:4, Aralik 2019, s. 2528-2545. (Doçentlik Sonrasi Yayin).

KILIÇ Serkan, “Tüketicilerin Ikinci El (Kullanilmis) Ürünlere Yönelik Alisveris Güdüleri ve Satin Alma Niyetleri”, Turkish Studies- Economics, Finance, Politics, Vol:14, No: 4, Aralik 2019, s.1383-1402. (Doçentlik Sonrasi Yayin).

ALTINTAS M. Hakan; KILIÇ Serkan; AKHAN Can Efecan, “The Transformation of the E-tailing Field: A Bibliometric Analysis”, International Journal of Retail & Distribution Management, Vol: 48, No: 2, February 2020, pp. 152-168. (Q2 indeks yayin). (Doçentlik Sonrasi Yayin).

KILIÇ Serkan, “Pazarlama Karmasi Stratejileri (4 P) Açisindan Ikinci El Giyim Ürünleri Satan Web Sitelerinin Içerik Analizi Yöntemiyle Incelenmesi”, Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt: 19, Sayi:74, Nisan 2020. (Doçentlik Sonrasi Yayin).

  • KITAP BÖLÜMLERI

ÖZDEMIR Erkan; KILIÇ Serkan, Augmented Reality: Applications and Implications for Tourism (Chapter 3), In Handbook of Research on Technological Developments for Cultural Heritage and eTourism Applications, Editors: João M. F. Rodrigues, Célia M. Q. Ramos, Pedro J. S. Cardoso, and Cláudia Henriques Augmented Reality: Applications and Implications for Tourism, ISBN13: 9781522529279, DOI: 10.4018/978-1-5225-2927-9, 2017, Copyright: © 2018.

KILIÇ Serkan; ÖZDEMIR Erkan, Green Marketing Strategies and Marketing Performance: The Case of Turkey (Chapter 8),  In Driving Green Consumerism Through Strategic Sustainability Marketing, Editors: Farzana Quoquab, Ramayah Thurasamy and Jihad Mohammad, ISBN13: 9781522529125, DOI: 10.4018/978-1-5225-2912-5, 2017, Copyright: © 2018.

  • TEBLIGLER/BILDIRILER

KILIÇ Serkan; ÖZDEMIR Erkan, “Kentlerin Markalasmasinda Kent Web Sitelerinin Rolü: Bursa Mustafakemalpasa Belediyesi Örnegi”, Bursa-Mustafakemalpasa Uluslararasi ???. Mustafakemalpasa Sempozyumu, 13-15 Mayis 2016. (Tam Metin).

KILIÇ Serkan; ÖZDEMIR Erkan, “The Dimensions of Perceived Website Quality By Young Consumers: The Case of Turkey”, International Journal of Arts and Sciences (IJAS) International Conference for Business and Economics, Italy-Rome, 15-18 November 2016. (Özet Metin).

ARIKAN KILIÇ Hande; KILIÇ Serkan, “Using Lean Six Sigma Approach in Logistics Sector”, International Journal of Arts and Sciences (IJAS) International Conference for Business and Economics, Italy-Venice, 21-25 June 2017. (Özet Metin).

KILIÇ Serkan; ARIKAN KILIÇ Hande, “Üretici Isletmelerin Özel Markali Ürün Üretimine ve Pazarlamasina Yönelik Görüslerinin Içerik Analizi Yöntemiyle Incelenmesi”, 8th International Congress on Entepreneurship, Balikesir/Türkiye, 14-16 July 2017. (Tam Metin).

ARIKAN KILIÇ Hande; KILIÇ Serkan, “Y Kusagi Tüketicilerinin Alisveris Stilleri: Cinsiyete Göre Bir Arastirma”, International Congress On Afro - Eurasian Research III, Istanbul, 19-21 October 2017. (Tam Metin).

ÖZDEMIR Erkan; KILIÇ Serkan; Aksanyar Yasar Numan, “”The Impact of Consumers' Mobile Banking Service Experience On Commitment: A Research on Young Counsumers”,  V. International Symposium on Accounting and Finance, Bursa, 1-4 May 2019. (Tam Metin). (Doçentlik Sonrasi Bildiri).

KILIÇ Serkan; Sati Mine, “Lüks Giyim Marka Tercihlerini Etkileyen Faktörler: Cinsiyete Göre Bir Arastirma”, International Congress of Management, Economy and Policy, Istanbul, 20-21 April 2019. (Tam Metin). (Doçentlik Sonrasi Bildiri).

ÖZDEMIR Erkan; KILIÇ Serkan, “Tüketicilerin Helal Ürünler Hakkindaki Bilgi ve Farkindaliklarinin Tutum ve Satin Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri”, International Congress of Islamic Economy, Finance and Ethics,  Istanbul, 27-28 April 2019. (Tam Metin). (Doçentlik Sonrasi Bildiri).

KILIÇ Serkan, “Tüketicilerin Ikinci El Ürün Satin Alma Niyetleri: Bir Alan Arastirmasi”, Taras Shevchenko 4th International Congress on Social Sciences,  Izmir, 14-15 December 2019. (Tam Metin). (Doçentlik Sonrasi Bildiri).

ÖZDEMIR Erkan; Aksanyar Yasar Numan; KILIÇ Serkan, “Tüketicilerin Mobil Bankacilik Yapay Zekâ Uygulamalarini Kullanma Niyetini Etkileyen Faktörler”, Taras Shevchenko 4th International Congress on Social Sciences,  Izmir, 14-15 December 2019. (Tam Metin). (Doçentlik Sonrasi Bildiri).

  • PROJELER

KILIÇ Serkan; ÖZDEMIR Erkan, Türkiye'deki Isletmelerin Pazarlamaya Bakis Açisinin Analizi, Uludag Üniversitesi Bilimsel Arastirma Projesi Komisyon Baskanliginca Desteklenen Hizli Destek Projesi, (Proje Yürütücüsü, Tamamlanma Tarihi: 2015).

KILIÇ Serkan; ÖZDEMIR Erkan; ARIKAN KILIÇ Hande, Tüketicilerin Online Bilgi Arastirma Davranislari: X ve Y Kusagi Tüketicileri Üzerinde Bir Arastirma, Uludag Üniversitesi Bilimsel Arastirma Projesi Komisyon Baskanliginca Desteklenen Küçük Ölçekli Arastirma Projesi, (Proje Yürütücüsü, Tamamlanma Tarihi: 2016).

ÖZDEMIR Erkan; ALTINTAS M. Hakan; KILIÇ Serkan, Ihracat Isletmelerinde Uluslararasilasma Sürecinin Analizi, Uludag Üniversitesi Bilimsel Arastirma Projesi Komisyon Baskanliginca Desteklenen Küçük Ölçekli Arastirma Projesi, (Arastirmaci, Tamamlanma Tarihi: 2017).

KILIÇ Serkan; ARIKAN KILIÇ Hande, Isletmelerin Özel Markali Ürün Gelistirmelerine Yönelik Motivasyonlari ve Karsilastiklari Sorunlar, Uludag Üniversitesi Bilimsel Arastirma Projesi Komisyon Baskanliginca Desteklenen Hizli Destek Projesi, (Proje Yürütücüsü, Tamamlanma Tarihi: 2017).

  • LISANSÜSTÜ EGITIM FAALIYETLERI (TEZ DANISMANLIKLARI)

ZENGIN Baris,  “Magaza imajinin Alisverisçi Hareketliligi Üzerindeki Etkisi: Bursa Ilinde Bir Uygulama”, Bursa Uludag Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dali, Yüksek Lisans Tezi,18 Nisan 2018.

SATI Mine, “Genç Tüketicilerin Lüks Giyim Marka Tercihleri: Bursa Ilinde Bir Alan Arastirmasi”, Bursa Uludag Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dali, Yüksek Lisans Tezi, 24 Ekim 2018. (Doçentlik Sonrasi YL Tez Danismanligi).

MUTI TABANLI Seda, “Genç Tüketicilerin Nanoteknolojik Ürünleri Satinalma Niyetlerini Etkileyen Faktörler ve Bursa Ilinde Bir Arastirma”, Bursa Uludag Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dali, Yüksek Lisans Tezi,27 Mart 2019. (Doçentlik Sonrasi YL Tez Danismanligi).

YÖRÜKOGLU Özkan, “Pazar ve Inovasyon Yönelimliligin Ihracat Isletmelerinin Inovasyon, Ihracat ve Isletme Performansina Etkileri”, Bursa Uludag Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dali, Yüksek Lisans Tezi,15 Ekim 2019. (Doçentlik Sonrasi YL Tez Danismanligi).

  • VERILEN DERSLER

Inovasyon Yönetimi (Lisans)

Pazarlama Yönetimi (Lisans)

Perakendecilik Yönetimi (Lisans)

Pazarlama Arastirmasi (Lisans)

Pazarlamada Inovasyon Yönetimi (Yüksek Lisans)

Pazarlama Arastirmasi Teknikleri (Yüksek Lisans)

  • DIGER YAYINLAR

KILIÇ Serkan, “Private Label Marka Savasi”, Retail News Türkiye, Temmuz 2011, s. 48-53.

KILIÇ Serkan, “Yeni Ürün Inovasyon Süreci”, Uludag Üniversitesi TTO Bülten, Vol: 4, No:4, Ekim-Kasim-Aralik 2013, s. 4-6.

KILIÇ Serkan, “Türkiye Inovasyonda 2. Ligde Yer Aliyor”, Ticaret Gazetesi, 12 Aralik 2013.



Bilgi

Okunma Sayısı: 9975
Eklenme Tarihi: 7.10.2019 23:29:50
Güncelleme Tarihi: 31.05.2021 14:22:13

Paylaş