2020-2021 GÜZ YARIYILI DERS SEÇİMİ VE KAYIT YENİLEME İŞLEMLERİ HAKKINDA (LÜTFEN DİKKATLİCE OKUYUNUZ!!!!)

 LÜTFEN DERS SEÇMEDEN ÖNCE BÜTÜN AÇIKLAMAYI SONUNA DİKKATLİCE OKUYUNUZ...

Yeni kayıt olan öğrencilerimiz de dahil olmak üzere bütün öğrencilerimizin ders seçimi işlemleri 02.10.2020 (Saat 10:00) - 04.10.2020 (Saat: 23:59) tarihleri arasındadır. Harç ödemesi HALK BANKASI'na yapılacaktır. Harç bilgisi görünmeyen öğrencilerimiz Enstitümüzle iletişime geçebilirler. Harç yatırması gereken öğrencilerimizin HARÇ YATIRMA İŞLEMİ İÇİN 24 Eylül -  01 Ekim 2020 MESAİ BİTİMİNE KADARDIR.

1- Ders seçimleri sadece sistem üzerinden yapılacaktır. Alan dışı ders almak isteyen öğrencilerimizin Alan Dışı Ders Seçim Formu'nu doldurup danışman öğretim üyesine onaylattırdıktan sonra Merkezi Otomasyon Birimine (ensmob@uludag.edu.tr) mail adresine göndermeleri gerekmektedir. Alan dışı ders almak zorunlu değildir.  

2- Ders seçimleri web sayfamızın Öğrenci menüsünde bulunan öğretim yıllarına göre ders planlarına göre ve ders planlarındaki ders sayısı kadar yapılmalıdır. Her öğrenci kayıt olduğu dönemin planına tabidir.

3- Öğrenci derslerini önce danışmanının bilgisi dahilinde otomasyon üzerinden seçer. Daha sonra danışman öğretim üyesi tarafından onaylandıktan sonra ilgili ders, kesin kayıt haline gelir ve sonra dersi veren öğretim üyelerinin listesinde görünecektir. Danışman öğretim üyesi tarafından onaylanmayan (ön kayıtta görünen) dersler için öğrenci danışmanı ile irtibata geçmelidir.

4- Farklı Anabilim Dallarından başvuran ve Bilimsel Hazırlık Programı kapsamında ders alacak öğrenciler bölüm sekreterliklerinden alınacak Bilimsel Hazırlık Programı Ders Seçim Formunu danışman öğretim üyesi ile birlikte anılan formu doldurarak yine bölüm sekreterliklerine teslim etmelidir. 

5- 28.06.2020 tarihli yönetmeliğimize göre Yüksek lisans öğrencilerimiz de doktora programında ders alamayacaklardır.

5- 2017-2018 Eğitim-Öğretim Yılından itibaren başlayan öğrencilerimizin Seminer notları danışman öğretim üyeleri tarafından girileceğinden seminerini güz yarıyılında sunan öğrencilerimiz Seminer derslerini bahar döneminde seçmeli ve danışman öğretim üyelerine bahar döneminde not girmeleri konusunda uyarmalıdır. Ayrıca geçtiğimiz dönemlerinde Uzmanlık Alan ve Tez Danışmanlığı dersleri eksik olan öğrencilerimiz danışman öğretim üyelerini uyarmalı, Merkezi Otomasyon Birimi ile irtibata geçerek tamamlanmasını sağlamalıdırlar.  

6- Öğrenci daha önce alıp başarısız olduğu dersin yerine yine aynı dönemde olmak şartıyla başka bir seçmeli ders deçebilir.  

7- Harç ödeme işlemleri örgün tezli yüksek lisans öğrencileri için 5. yarıyıl, doktora için 9. yarıyıldan itibaren başlamaktadır.

8- Otomasyon üzerinden ders seçimi işlemlerinde göremediğiniz dersler olabilir.  Bu durumdaki öğrencilerimiz Merkezi Otomasyon Birimi ile irtibata geçmelidirler. 

9- Ders seçimi işlemi sırasında ders saatleri çakışmaması gerekir. Çakışan dersler kesinlikle seçilemez.

10- Her öğrencimiz tez aşamasında dahi olsa sistem üzerinden Tez Danışmanlığı ve Uzmanlık Alan Derslerini seçmelidir. Ders seçmeyen öğrencilerimiz YOKSİS üzerinde pasif durumda olacaklarından E-Devlet üzerinden öğrenci belgesi alamazlar. 

Sosyal-Paylaşım

Anasayfaya Dön Güncel Duyurular

İçerik Ekleme Tarihi : [22-Eyl-2020 07:46]

İçerik Son Değişiklik Tarihi : [23-Eyl-2020 08:17]

Duyuru Görüntüleme : [8.626]