Erasmus staj hareketliliği sürecinin sonunda 1 ve 2 numaralı belgeler öğrenci tarafından PDF formatında ve tek bir e-posta ekinde hareketliliğin sona ermesinden itibaren 30 gün içinde erasmus@uludag.edu.tr adresine gönderilmelidir. Dönüş işlemlerinin tamamlanması için 4 numaralı belgenin öğrenci tarafından gönderilmesine gerek yoktur.
Erasmus staj hareketliliği için gerçekleşen hibe hesaplaması; belgelerin tesliminden itibaren belgeler Erasmus Koordinatörlüğü tarafından incelenerek hesaplanır ve gerçekleşen süre ve gerçekleşen %20 hibe tutarı planlanan süre ve hibe tutarına göre farklılık gösterebilir. Dönüş hibe ödemeleri tüm dönüş evrakları eksiksiz olarak gönderildikten ve ofis tarafından kontrolleri sağlandıktan sonra en geç 30 gün içerisinde yapılır.
Staj başlangıç ve bitiş tarihleri yazılı olan, imzalı ve kaşeli Learning Agreement After Mobility belgesi
Anket, hareketliliğin sonunda öğrencinin UKEY'de kayıtlı olan e-posta adresine sistem tarafından otomatik olarak gönderilir. Öğrenci tarafından doldurulup PDF olarak Erasmus Koordinatörlüğü'ne erasmus@uludag.edu.tr gönderilmelidir.
Gerekli durumlarda pasaportunuz Erasmus Koordinatörlüğü tarafından talep edilir. Talep edilmesi durumunda, öğrenci tarafından pasaportun aşağıdaki sayfaları taranarak erasmus@uludag.edu.tr adresine gönderilir.
a. Pasaport kimlik sayfası (fotoğrafınızın ve kimlik bilgilerinizin bulunduğu sayfa).
b. Yurtdışındaki gümrükte vurulan giriş-çıkış damgalarının olduğu sayfa(lar).
c. Türkiye'deki gümrükte vurulan giriş-çıkış damgalarının olduğu sayfa(lar).
Öğrenci tarafından doldurulup, bölüm/fakülte Koordinatörüne teslim edileektir.