Haber

27.03.2024 08:04:14

BUÜ Egitim Fakülteli Ögrencilerin Projelerine TÜBITAK destegi

TÜBITAK 2209-A Üniversite Ögrencileri Arastirma Projeleri Destekleme Programi 2023/2 Dönemi Bilimsel Degerlendirme Sonuçlari açiklandi. Programa toplam 158 proje basvurusu yapan Bursa Uludag Üniversitesi (BUÜ) ögrencilerinin 103’ü destek almayi basardi.

TÜBITAK 2209-A Üniversite Ögrencileri Arastirma Projeleri Destekleme Programi 2023/2 Dönemi Bilimsel Degerlendirme Sonuçlarina göre en fazla basvuru yapan ve destek alan üniversiteler belli oldu. Basvuru yapan 197 üniversite içerisinde 27. sirada bulunan BUÜ, arastirma üniversiteleri arasinda ise 11. sirada yer aldi. 2209-A kategorisinde toplam 158 basvuru yapan BUÜ’lü ögrencilerin 103 projesi kabul aldi.

2209-A kategorisinde destek kazanan projelerin 38’i Mühendislik Fakültesi’nden, 12’si Ziraat Fakültesi’nden, 9’u Egitim Fakültesi’nden, 8’i Iktisadi ve Idari Bilimler Fakültesi’nden, 8’i Veteriner Fakültesi’nden, 4’ü Fen-Edebiyat Fakültesi’nden, 4’ü Tip Fakültesi’nden, 1’i Saglik Bilimleri Fakültesi’nden, 1’i de Spor Bilimleri Fakültesi’nden geldi.

Egitim Fakültesinden kabul alan 9 projenin anabilim dallari, proje adlari ve projeye katki saglayan ögretmen adaylarinin isimleri su sekildedir:

Ana Bilim Dali

Katki Saglayan Ögretmen Adaylari

Proje Adi

Fen Bilgisi Egitimi ABD

Fatma Sevval HANEY (Yürütücü)
Irem CEYLAN
Beyza Nur YILMANKAYA

Üniversite Ögrencilerinin Çevre Kirliligi Hakkindaki Görüsleri

Fen Bilgisi Egitimi ABD

Dicle YENI (Yürütücü)
Betül Seza TAN
Gözde TOPAL

Fen Bilgisi Ögretmenlerinin Mesleki Adanmisliklari Ve Bagliliklarinin Incelenmesi

IÖ Matematik Egitimi ABD.

Mürvet BABAHASAN (Yürütücü)

Kavram Yanilgilarini Gidermeye Yönelik Ögretmen Adaylari Tarafindan Hazirlanan Matematik Okuryazarligi Etkinliklerinin Incelenmesi

Okul Öncesi Egitimi ABD

Pinar MANDZIÇ (Yürütücü)

Aysegül ERDEN

Okul Öncesi Dönem Çocuklarinin Dijital Oyun Bagimlilik Egilimleri Ile 21. Yüzyil Becerileri Arasindaki Iliskinin Incelenmesi

Okul Öncesi Egitimi ABD

Hasret KILIÇ (Yürütücü)
Sümeyra CAN
Fatma Nur YILMAZ

Okul Öncesi Ögretmen Adaylarinin Aile Içi Siddete Yönelik Farkindaliklari Ve Toplumsal Cinsiyet Algilari Arasindaki Iliskinin Incelenmesi: Bursa Ili Örnegi

Okul Öncesi Egitimi ABD

Elif SÖYLER (Yürütücü)
Tuba ERBEYAZTAS
Gül Fatma SAKA

Okul Öncesi Dönem Çocuklarinda Fiziksel Istismar Ve Ihmal Belirtilerine Iliskin Ebeveyn Ve Ögretmen Bilgi Düzeylerinin Incelenmesi

Okul Öncesi Egitimi ABD

Çiçek GÜN (Yürütücü)
Rojda ÇAGLAYAN
Sahra KARDAS

Okul Öncesi Ögretmen Adaylarinin Ekolojik Ve Dijital Ayak Izine Iliskin Kavramsal Anlama Düzeylerinin Belirlenmesi

Okul Öncesi Egitimi ABD

Sabahat ÇEKICI (Yürütücü)

Okul Öncesi Ögretmen Adaylarinin, Sosyobilimsel Konulara Yönelik Tutumlari Ile Elestirel Düsünme Egilimleri Arasindaki Iliskinin Incelenmesi

Okul Öncesi Egitimi ABD

Özlem SEN (Yürütücü)
Elif ÖZDEMIR
Selime Ikbal TOK

Okul Öncesi Egitime Yönelik Gelistirilen Geri Dönüsüm Temali Dijital Hikâyeye Iliskin Ögretmen Ve Ögrenci Görüslerinin Incelenmesi

 

Projelerde akademik danismanlik yapan hocalarimizi ve ögretmen adaylarimizi tebrik ediyor, çalismalarinda basarilar diliyoruz.



Bilgi

Okunma Sayısı: 1210
Eklenme Tarihi: 27.03.2024 08:04:14
Güncelleme Tarihi: 27.03.2024 08:05:36

Paylaş