TÜBITAK 2209-A Üniversite Ögrencileri Arastirma Projeleri Destekleme Programi 2023/2 Dönemi Bilimsel Degerlendirme Sonuçlari açiklandi. Programa toplam 158 proje basvurusu yapan Bursa Uludag Üniversitesi (BUÜ) ögrencilerinin 103’ü destek almayi basardi.
TÜBITAK 2209-A Üniversite Ögrencileri Arastirma Projeleri Destekleme Programi 2023/2 Dönemi Bilimsel Degerlendirme Sonuçlarina göre en fazla basvuru yapan ve destek alan üniversiteler belli oldu. Basvuru yapan 197 üniversite içerisinde 27. sirada bulunan BUÜ, arastirma üniversiteleri arasinda ise 11. sirada yer aldi. 2209-A kategorisinde toplam 158 basvuru yapan BUÜ’lü ögrencilerin 103 projesi kabul aldi.
2209-A kategorisinde destek kazanan projelerin 38’i Mühendislik Fakültesi’nden, 12’si Ziraat Fakültesi’nden, 9’u Egitim Fakültesi’nden, 8’i Iktisadi ve Idari Bilimler Fakültesi’nden, 8’i Veteriner Fakültesi’nden, 4’ü Fen-Edebiyat Fakültesi’nden, 4’ü Tip Fakültesi’nden, 1’i Saglik Bilimleri Fakültesi’nden, 1’i de Spor Bilimleri Fakültesi’nden geldi.
Egitim Fakültesinden kabul alan 9 projenin anabilim dallari, proje adlari ve projeye katki saglayan ögretmen adaylarinin isimleri su sekildedir:
Ana Bilim Dali
|
Katki Saglayan Ögretmen Adaylari
|
Proje Adi
|
Fen Bilgisi Egitimi ABD
|
Fatma Sevval HANEY (Yürütücü)
Irem CEYLAN
Beyza Nur YILMANKAYA
|
Üniversite Ögrencilerinin Çevre Kirliligi Hakkindaki Görüsleri
|
Fen Bilgisi Egitimi ABD
|
Dicle YENI (Yürütücü)
Betül Seza TAN
Gözde TOPAL
|
Fen Bilgisi Ögretmenlerinin Mesleki Adanmisliklari Ve Bagliliklarinin Incelenmesi
|
IÖ Matematik Egitimi ABD.
|
Mürvet BABAHASAN (Yürütücü)
|
Kavram Yanilgilarini Gidermeye Yönelik Ögretmen Adaylari Tarafindan Hazirlanan Matematik Okuryazarligi Etkinliklerinin Incelenmesi
|
Okul Öncesi Egitimi ABD
|
Pinar MANDZIÇ (Yürütücü)
Aysegül ERDEN
|
Okul Öncesi Dönem Çocuklarinin Dijital Oyun Bagimlilik Egilimleri Ile 21. Yüzyil Becerileri Arasindaki Iliskinin Incelenmesi
|
Okul Öncesi Egitimi ABD
|
Hasret KILIÇ (Yürütücü)
Sümeyra CAN
Fatma Nur YILMAZ
|
Okul Öncesi Ögretmen Adaylarinin Aile Içi Siddete Yönelik Farkindaliklari Ve Toplumsal Cinsiyet Algilari Arasindaki Iliskinin Incelenmesi: Bursa Ili Örnegi
|
Okul Öncesi Egitimi ABD
|
Elif SÖYLER (Yürütücü)
Tuba ERBEYAZTAS
Gül Fatma SAKA
|
Okul Öncesi Dönem Çocuklarinda Fiziksel Istismar Ve Ihmal Belirtilerine Iliskin Ebeveyn Ve Ögretmen Bilgi Düzeylerinin Incelenmesi
|
Okul Öncesi Egitimi ABD
|
Çiçek GÜN (Yürütücü)
Rojda ÇAGLAYAN
Sahra KARDAS
|
Okul Öncesi Ögretmen Adaylarinin Ekolojik Ve Dijital Ayak Izine Iliskin Kavramsal Anlama Düzeylerinin Belirlenmesi
|
Okul Öncesi Egitimi ABD
|
Sabahat ÇEKICI (Yürütücü)
|
Okul Öncesi Ögretmen Adaylarinin, Sosyobilimsel Konulara Yönelik Tutumlari Ile Elestirel Düsünme Egilimleri Arasindaki Iliskinin Incelenmesi
|
Okul Öncesi Egitimi ABD
|
Özlem SEN (Yürütücü)
Elif ÖZDEMIR
Selime Ikbal TOK
|
Okul Öncesi Egitime Yönelik Gelistirilen Geri Dönüsüm Temali Dijital Hikâyeye Iliskin Ögretmen Ve Ögrenci Görüslerinin Incelenmesi
|
Projelerde akademik danismanlik yapan hocalarimizi ve ögretmen adaylarimizi tebrik ediyor, çalismalarinda basarilar diliyoruz.