Program Degerlendirme ve Gelistirme Kurulu

PROGRAM DEĞERLENDİRME VE GELİŞTİRME KURULU
S.No Adı Soyadı Görevi
1. Doç. Dr. Gonca DESTE GÖKAY Eğitimden Sorumlu Dekan Yardımcısı
Dönem III Koordinatör Yardımcısı
Başkan
2. Doç. Dr. Ezgi DOĞANAY YILDIZ Seçmeli Dersler Koordinatörü Üye
3. Doç. Dr. Gülçin TEZCAN Dönem I Koordinatör Yardımcısı Üye
4.  Dr. Öğr. Üyesi Seda ÜSTÜN ALADAĞ Dönem II Koordinatör Yardımcısı Üye
5. Dr. Öğr. Üyesi Baturalp AYHAN Dönem III Koordinatör Yardımcısı Üye
6. Dr. Öğr. Üyesi Dilek BİNGÖL Dönem IV Koordinatör Yardımcısı Üye
7. Dr. Öğr. Üyesi Hatice BİLTEKİN Dönem V Koordinatör Yardımcısı Üye
8 Öğr. Gör. Mevlüt Okan AYDİN Tıp Fakültesi Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Öğretim Görevlisi Üye


Program Degerlendirme ve Gelistirme Kurulu

Dekan Yardimcisi, Seçmeli Dersler Koordinatörü, Dönem Koordinatör Yardimcilari ve Tip Fakültesi Tip Egitimi Anabilim Dalindan bir ögretim üyesi olusur. Üyeler Dekanlik tarafindan atanir. Her egitim-ögretim döneminde en az 4 kez olmak üzere Dekanligin çagrisi üzerine Dekan Yardimcisi baskanliginda toplanir. Birim ögrenci isleri bürosunun bir çalisani sekreter olarak görevlendirilir.

Program Degerlendirme ve Gelistirme Kurulunun görev ve sorumluluklari sunlardir:

a)  Ögretim üyeleri ve yürütücülerden dönem koordinatörlerine gelen geri bildirimlerinden olusturulan “Yil Sonu Egitimi Degerlendirme Raporlarini” incelemek ve egitimle ilgili tüm verileri kullanarak hazirlayacagi “Program Degerlendirme Raporunu” Egitim Komisyonuna sunarak önerilerde bulunmak,

b)  Tip Fakültesi Tip Egitimi Anabilim Dalinin egitimle ilgili önerilerini ve egitim ögretim programlarinda yer alan ders ve stajlar için olusturdugu anketlerin sonuçlari ile geri bildirim raporlarini degerlendirmek,

c)  Egitim dönemlerinin baslama ve bitis tarihlerini belirleyerek Nisan ayinin içinde Egitim Komisyonuna sunmak,

ç)   Dönem Koordinatörlerinden gelen ders programi taslaklarini degerlendirerek Nisan ayi içinde Egitim Komisyonuna sunmak,

d)   Yönetim Kurulunun egitimle ilgili aldigi kararlari degerlendirerek Egitim Komisyonuna sunmak,

e)   Seçmeli Ders Koordinatöründen gelen alan içi ya da alan disi seçmeli ders veya staj önerilerini degerlendirmek,

f)   Ölçme Degerlendirme Kurulu ve Ögrenci Danismanligi Kurulundan gelen geri bildirimleri ve raporlari degerlendirerek Egitim Komisyonuna sunmak,

g)   Her Egitim-Ögretim Yili sonunda isverenler danisma kurulu ve mezunlar danisma kurulundan gelen egitimle ilgili önerileri degerlendirerek Egitim Komisyonuna sunmak,

g)  Egitim programlarinin Mezuniyet Öncesi Dis Hekimligi Egitimi Ulusal Çekirdek Egitim Programi (DUÇEP) ile uyumunun saglanmasi ve Bursa Uludag Üniversitesi Dis Hekimligi Fakültesi Mezuniyet Öncesi Dis Hekimligi Egitimi Çekirdek Egitim Programinin (BUDUÇEP) gelistirilmesi konularinda dönem koordinatörleri ve yürütücüler ile her EgitimÖgretim Yilinda en az bir kez toplanti düzenleyerek egitim programini degerlendirmek,

h)   Tüm egitim dönemlerinde yatay, dikey ve derinlemesine entegrasyonun olusturulmasi ve sürdürülmesini saglamak,

i)   Program yeterlilikleri ve “Türkiye Yüksekögretim Yeterlilikler Matrisi” çizelgelerini hazirlamak ve Egitim Komisyonuna sunmak,

i)   Fakültenin ulusal veya uluslararasi akreditasyon çalismalarina hazirlik yapmak.



Bilgi

Okunma Sayısı: 4422
Eklenme Tarihi: 17.12.2020 11:16:08
Güncelleme Tarihi: 7.02.2025 09:46:43

Paylaş