Staj İşlemleri

SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU

STAJ İŞLEMLERİ SAYFASI
 

Staj yapacak öğrencilerimizin öncelikle;
- BUÜ - Uygulamalı Eğitimler Yönergesini okuyup, incelemesi,
- SHMYO Staj Rehberini okuyup, incelemesi,
- Kamu kurumlarında staj yapmak isteyen öğrencilerimizin Cumhurbaşkanlığı Kariyer Kapısından süresi içerisinde başvurusunu yapması,
https://kariyerkapisi.cbiko.gov.tr
https://kariyerkapisi.cbiko.gov.tr/ulusalstajprogrami 
- Süresi içinde usulüne uygun şekilde başvurusunu SHMYO Müdürlüğüne yapması,
- Staj başlamadan önce "Çok Tehlikeli İş Sınıfı" kategorisinde 16 saatlik İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi'ni tamamlayarak "İş Sağlığı ve Güvenliği Sertifikası"nı alması gerekmektedir.

------------- 0 -----------

A- 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı GÜZ YARIYILINDA Dönem İçi Staj Yapacak Öğrencilerimiz İçin Staj İşlemleri Takvimi ve Duyurusu

Staj Başvuru Son Tarih: 18 Ekim 2024
Staj Tarihleri: 25 Ekim - 06 Aralık 2024  (30 İş günü)
Staj Dosyası En Son Teslim Tarihi (UKEY üzerinden): Staj Bitimini Takip Eden 5 İş Günü
Staj Değerlendirme Sınav Tarihi: 16 ARALIK 2024

 

 

ÖĞRENCİLERİMİZİN YAPACAĞINIZ İŞLEMLER (SIRASIYLA)

 

1- Staj işlemleri süreci hakkında hazırlanan alttaki videoyu izleyin.

STAJ İŞLEMLERİ İLE İLGİLİ VİDEOYU İZLEYİNİZ..... 

 

2- Staj ile ilgili (BUÜ - Uygulamalı Eğitimler Yönergesi) Yönergeyi okuyun.

Üniversitemiz Senatosunun 07 Nisan 2022 tarih ve 2022-09 sayılı oturumunda görüşülerek kabul edilen kararı gereği "Bursa Uludağ Üniversitesi Uygulamalı Eğitimler Yönergesi" yayımlanmıştır.
Bursa Uludağ Üniversitesi Uygulamalı Eğitimler Yönergesi'ni okumak için tıklatınız...

 

3- Staj ile ilgili Meslek Yüksekokulumuz Staj Rehberini inceleyiniz, programınız ile ilgili koşulları öğreniniz.

SHMYO - STAJ REHBERİ  >>> SHMYO - Ek Staj Rehberi 

 

4- Staj ile ilgili (Uygulamalı Eğitim) çalışmalarda kullanacağınız (alt alanda sıralı listelenen) dokümanları Bursa Uludağ Üniversitesi Kalite ve İç Kontrol Yönetim Sistemi  (KİKSİS) alanından indirerek hazırlayınız. 
Bursa Uludağ Üniversitesi Kalite ve İç Kontrol Yönetim Sistemi (KİKSİS) Doküman Arama Alanı Linki: 
https://kalite.uludag.edu.tr/kiksis/dokuman_main.php 

Not: Uygulamalı Eğitimler için Formlar alanını/başlığını tıklatınız... Uygulamalı Eğitimler ile ilgili formlar FR.1.2.3_01 no ile başlamaktadır...

Uygulamalı Eğitimler için kullanılacak formlar:

1- Uygulamalı Eğitim Başvuru Formu (FR 1.2.3_01)
        1a- Uygulamalı Eğitim Başvuru Formu (FR 1.2.3_01)   
(Meslek Yüksekokul öğrencilerimiz için hazırlanan şablon: BUÜ-SHMYO - Düzeltilmiş/İyileştirilmiş hali)

Dikkat!  BUÜ - Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi'nde Staj yapacak öğrencilerimiz alttaki formu indirip dolduracaklardır.       

       1b- Uygulamalı Eğitim Başvuru Formu (FR53637587_02)  BUÜ- Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi (SUAM) için Başvuru Formu

2- Uygulamalı Eğitim Sözleşmesi  (FR 1.2.3_02)

3- Uygulamalı Eğitim Dosyası Kapak Sayfası  (FR 1.2.3_03)

4- Uygulamalı Eğitim Rapor Yazım Sayfası  (FR 1.2.3_04)

5- Uygulamalı Eğitim Devam Durumunu Gösterir Çizelge Formu  (FR 1.2.3_05)

6- Uygulamalı Eğitim İşverenin Öğrenciyi Değerlendirme Formu  (FR 1.2.3_06)

Dikkat!  BUÜ - Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi'nde Staj yapacak öğrencilerimiz alttaki formu indirip dolduracaklardır. 

      6b- Uygulamalı Eğitim İşverenin Öğrenciyi Değerlendirme Formu (FR53637587_03)  - BUÜ - Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi (SUAM) için Değerlendirme Formu

7- Öğrencinin Uygulamalı Eğitimi Değerlendirme Formu  (FR 1.2.3_07)

8- Uygulamalı Eğitim Ücretlerine İşsizlik Fonu Katkısı Öğrenci ve İşveren Bilgi Formu  (FR 1.2.3_08)

9- Uygulamalı Eğitim Sonuç Bildirme Formu  (FR 1.2.3_09)

10- Uygulamalı Eğitim Yerinde Denetim Formu  (FR 1.2.3_10)

11- Uygulamalı Eğitim Komisyon Değerlendirme Formu   (FR 1.2.3_11)

Not: 9, 10 ve 11 nolu formları indirmenize gerek yoktur. Bu formlar Uygulamalı Eğitim Değerlendirme Komisyonu çalışmaları için hazırlanmıştır. 

 

Sayaç Kontrol: 04.10.2024 - 114.028

Anasayfaya Dön

İçerik Ekleme Tarihi : [07-Eki-2019]

İçerik Görüntüleme : [116.675]