Başvuru Dokümanları

Meslek Yüksekokulumuz işlemlerinizde kullanabileceğiniz form örnekleri aşağıdaki satırlarda sunulmuş olup; indirmek için altta verilen Bursa Uludağ Üniversitesi Kalite ve İç Kontrol Yönetim Sistemi linkini tıklatınız.

Bursa Uludağ Üniversitesi Kalite ve İç Kontrol Yönetim Sistemi (KİKSİS) linki:    

https://kalite.uludag.edu.tr/kiksis/dokuman_main.php

 

ÖĞRETİM ELEMANLARI İÇİN:

1- Sınav Kağıdı (FR 1.2.2_01)

2- Sınav Evrak Kayıt Formu  (FR 1.2.2_02) 

3- Sınav Evrak Takip ve Teslim Formu (FR 1.2.2_03)

4- İlan Edilimiş Sınav Notu Geri Çekme Talep Formu  (FR 1.2.2_04)

5- Sınav Tutanağı (FR 1.2.2_05)

6- Ders Erteleme ve Telafi Formu (FR 1.2.1_01)

 

ÖĞRENCİLER İÇİN:
SIK KULLANILAN BAZI İŞLEMLERİNİZDE GEREKLİ FORMLARIN İSİMLERİ VE FORM NUMARALARI

1- Özel Öğrenci Başvuru Formu  (FR 3.4.1_01) 

2- Kayıt Dondurma İstek Formu  (FR 3.4.1_02)

3- Kayıt Silme İstek Formu  (FR 3.4.1_03)

4- Ders Muafiyet ve İntibak Başvuru Formu  (FR 3.4.1_17) - Yeni/SHMYO

5- Ders Ekle/Sil Formu  (FR 3.4.2_01)

6- Mazeretli Ders Kaydı Yenileme Formu (FR 3.4.2_03)

7- Yaz Öğretiminde Diğer Üniversitelerden Ders Alma Başvuru Dilekçesi (FR 3.4.3_04)

8- İlişik Kesme Belgesi Formu (FR 3.4.9_01)

9- Kütüphane İlişik Kesme Belgesi Formu (FR 3.4.9_02)

10-Ek Sınav Talep Formu  (FR 4.2.1_01)

11- Mazeret Sınavı Talep Formu  (FR 4.2.1_02)

12- Ödeme İadesi Başvuru Formu  (FR 4.2.1_31)

13- Öğrenci Yemek Bursu Başvuru Formu  (FR 4.2.1_48)

14- Öğrenci Şifre Talep Formu  (FR 4.2.1_55)

15- Katkı Payı Öğrenim Ücreti Mazeret Formu  (FR 4.2.1_56)

16- Öğrenci Genel Dilekçe Başvuru Formu  (FR 4.2.1_57)

17- Not İtiraz Formu  (FR 4.2.2_33)

 

Bu sayfada yer almayan fakat sizin ihtiyacınız olabilecek diğer formlara Üniversitemiz Kalite ve İç Kontrol Yönetim Sistemi / Dokümanlar - Formlar başlığı altındaki linklerden >>>  https://kalite.uludag.edu.tr/kiksis/dokuman_main.php  >>> adresinden eşirebilirsiniz...

 

UYGULAMALI EĞİTİMLER YÖNERGESİ

Üniversitemiz Senatosunun 07 Nisan 2022 tarih ve 2022-09 sayılı oturumunda görüşülerek kabul edilen kararı gereği "Bursa Uludağ Üniversitesi Uygulamalı Eğitimler Yönergesi" yayımlanmıştır.
Bursa Uludağ Üniversitesi Uygulamalı Eğitimler Yönergesi'ni okumak için tıklatınız...

Uygulamalı Eğitimler için gerekli formların bulunduğu alan:   Dokümün Listeleri - Formlar başlığı altındaki linklerden
https://kalite.uludag.edu.tr/kiksis/dokuman_main.php

Uygulamalı Eğitimler için kullanılacak formlar:  

1- Uygulamalı Eğitim Başvuru Formu (FR 1.2.3_01)
         1a- Uygulamalı Eğitim Başvuru Formu (FR 1.2.3_01)     BUÜ-SHMYO - Düzeltilmiş hali

2- Uygulamalı Eğitim Sözleşmesi  (FR 1.2.3_02)

3- Uygulamalı Eğitim Dosyası Kapak Sayfası  (FR 1.2.3_03)

4- Uygulamalı Eğitim Rapor Yazım Sayfası  (FR 1.2.3_04)

5- Uygulamalı Eğitim Devam Durumunu Gösterir Çizelge Formu  (FR 1.2.3_05)

6- Uygulamalı Eğitim İşverenin Öğrenciyi Değerlendirme Formu  (FR 1.2.3_06)

7- Öğrencinin Uygulamalı Eğitimi Değerlendirme Formu  (FR 1.2.3_07)

8- Uygulamalı Eğitim Ücretlerine İşsizlik Fonu Katkısı Öğrenci ve İşveren Bilgi Formu  (FR 1.2.3_08)

9- Uygulamalı Eğitim Sonuç Bildirme Formu  (FR 1.2.3_09) (Öğrencinin bu formu indirmesine gerek yok)

10- Uygulamalı Eğitim Yerinde Denetim Formu  (FR 1.2.3_10) (Öğrencinin bu formu indirmesine gerek yok)

11- Uygulamalı Eğitim Komisyon Değerlendirme Formu   (FR 1.2.3_11) (Öğrencinin bu formu indirmesine gerek yok)

 

Not: Web sayfalarında doküman bağlantılarının verilmemesi onun yerine konu sınıflandırmasına göre yönlendirme yapılması istenildiğinden belge-doküman linkleri kaldırılmış ana sınıf/kategori yönlendirmesi yapılmıştır.

** Yönerge Eklerinde yayımlanan formlar 2022 yılında Üniversitemiz Kalite Birimi tarafından güncellenerek yenilenmiştir. 

 

 

Anasayfaya Dön

İçerik Ekleme Tarihi : [07-Eki-2019]

İçerik Görüntüleme : [37.308]