Duyuru
24.05.2016 00:00:00
(22 F) NÖROSIRURJI ANABILIM DALI'NA 10 KALEM TIBBI MALZEME ALIMI
|
56 T.C. ULUDAG ÜNIVERSITESI REKTÖRLÜGÜ Döner Sermaye Isletme Müdürlügü
|
Döner Sermaye Isletme Müdürlügümüzce, U.Ü.Saglik Uyg. ve Ars Mrk. Hastanesi Nörosirürji Anabilim Dali’na 10(On) Kalem Tibbi Malzeme, 4734 Sayili Kamu Ihale Kanununun 22. Maddesi (f) fikrasi uyarinca, idari ve teknik sartname düzenlenerek, teminat alinmaksizin sözlesme yapilarak idari sartlarda belirtilen hususlar göz önünde bulundurularak satin alinacaktir. Istenen malzemeler firmanizca belirtilen sartlarla karsilanabiliyorsa, hazirlanacak teklif mektuplarinin “U.Ü.Döner Sermaye Isletme Müdürlügü Tip Satinalma Bürosu 16059 Görükle Nilüfer Bursa” adresine asagida belirtilen tarih ve saate kadar makbuz karsiliginda verilmesi gerekmektedir.
Teklif Verme Tarihi ve Saati : 14/06/2016 Saat : 09:30 Proje No: 2016/56
Bölümü : Nörosirürji Anabilim Dali Tibbi Malzemeleri
Eki: (1) Adet Sözlesme Tasarisi
Ek: 1 Sayfa Teknik Sartname
Ihale Listesi ve Teknik Sartnameler http://uudsim.uludag.edu.tr adresinden temin edilecektir.
IDARI SARTLAR:
Madde 1. Isteklilerin ihaleye katilabilmeleri için asagida sayilan belgeleri teklifleri kapsaminda sunmalari gerekir:
- Tebligat için adres beyani ve ayrica irtibat için telefon ve varsa faks numarasi ile elektronik posta adresi,
- Mevzuati geregi kayitli oldugu Ticaret ve/veya Sanayi Odasi veya Meslek Odasi belgesi;
- Gerçek kisi olmasi halinde, ihaleye iliskin ilk ilanin yapildigi yil içerisinde alinmis, Ticaret ve/veya Sanayi Odasi veya Meslek Odasina kayitli oldugunu gösterir belge,
- Tüzel kisi olmasi halinde, mevzuati geregi tüzel kisiligin siciline kayitli bulundugu Ticaret ve/veya Sanayi Odasindan, ihaleye iliskin ilk ilanin yapildigi yil içerisinde alinmis, tüzel kisiligin sicile kayitli olduguna dair belge,
- Teklif vermeye yetkili oldugunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
- Gerçek kisi olmasi halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
- Tüzel kisi olmasi halinde, ilgisine göre tüzel kisiligin ortaklari, üyeleri veya kuruculari ile tüzel kisiligin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususlari tevsik eden belgeler ile tüzel kisiligin noter tasdikli imza sirküleri,
- Vekaleten ihaleye katilma halinde, istekli adina katilan kisinin ihaleye katilmaya iliskin noter tasdikli vekaletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi,
Madde 2. Mesleki ve teknik yeterlige iliskin aranacak belgeler ve bu belgelerin tasimasi gereken kriterler:
Not: Ihaleye ait istenilen her türlü belge teklif mektubu ile birlikte verilmelidir. Belge eksigi olan teklifler kesinlikle degerlendirmeye alinmayacaktir.
2.1. Ihale listesinde yer alan malzemelerin Teknik sartnamelerinde istenilen tüm belgeler teklif mektubuyla birlikte verilmesi zorunludur.
2.2. FIRMALAR TEKLIF ETTIKLERI KALEMLERE AIT NÜMUNELERINI TEKLIF VERME SAATINE KADAR SAGLIK UYGULAMA VE ARASTIRMA MERKEZI HASTANESI 7. KATTA BULUNAN NÜMUNE ODASINA TUTANAK KARSILIGINDA TESLIM EDECEKTIR. KATALOGLARINI, FOTOGRAFLARINI TEKLIF VERME SAATINE KADAR TEKLIF MEKTUPLARI ILE BIRLIKTE SATINALMA KOMISYONU BASKANLIGI’NA TESLIM ETMEK ZORUNDADIRLAR. NÜMUNE GETIRMEYEN FIRMALARIN TEKLIFLERI DEGERLENDIRMEYE ALINMAYACAKTIR.
Teklif verilen ürünlerin setlerinde bulunan tüm implante edilebilir malzemelerin listesi, UBB kodlari ve birim fiyatlari tablo halinde verilecektir. Ayrica vücut içine implante edilecek malzemeleri uygulamak için kullanilacak olan takma, çikarma setleri içerisindeki orijinal el aletlerinin dökümü ve kataloglari verilecektir.
2.3. 25.05.2007 tarih 26532 Sayili Mükerrer Resmi Gazete’de yayinlanarak yürürlüge giren; Sosyal Güvenlik Kurumu Saglik Uygulama Tebligi ve Tedavi Yardimlarina Iliskin Uygulama Tebligleri geregi ürünlerinizin onaylanmis ürün numaralari, hastane kodu (Jenerik kodu), firma
açiklamasi (Marka, model, üretici firma kodu), teklif birim fiyati ve para birimi (Türk Lirasi) ile birlikte bir tablo hazirlanarak evrak ve CD halinde ihale dosyasinda verilecektir. Malzemelerin ithal edildigi ülke belgelendirilmelidir.
Sözlesmenin Süresi
Madde 3. Sözlesmenin süresi 31.12.2016 tarihine kadardir.
Madde 4. Sözlesme 1 adet üzerinden ve (Türk Lirasi) cinsinden imzalanacaktir.
Madde 5. Verilecek siparislerde karar pulu (Binde 5,69) ve sözlesme pulu (Binde 9,48) Ödeme Emri (Tahakkuk Müzekkeresi) üzerinden kesilecektir.
Madde 6.
6.1. Isin Yapilma / Malin Teslim Edilme Yeri :
U.Ü.Saglik Uygulama ve Arastirma Merkezi Hastanesi Ambari.
6.2. Ise Baslama Tarihi: Sözlesmenin imzalanmasi idare tarafindan yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdigi adrese yapilacak ise baslama (Siparis yazisi) talimatinin tebliginden itibaren mal teslim edilecektir. Siparis yazisinin tebliginden itibaren, teklif mektubunda yüklenicinin teslim süresi 5 (Bes) isgünü içerisinde mal teslim edilecektir (Sözlesmeyi takiben 5 isgünü içinde hizmet verilmeye baslanacaktir). Bu süre 5 (Bes) isgününü geçemez. Isi Bitirme Tarihi 31.12.2016 dir.
6.3. Teslim Sekli : Teslimat asagida detaylari belirtilen sekilde olacaktir. Bu durum proforma faturada belirtilecektir.
6.4. Yüklenicinin Teslimat Programi : Ihale konusu malzemelerin siparisi, sözlesmenin bagitlanmasini takiben 31.12.2016 tarihine kadar hastanelerimiz ilgili bölümünden gelen reçeteler dogrultusunda verilecektir.
Alimi yapilan implantlarla birlikte gelen ve implantlarin kullanimi için elzem olan tüm enstrumantasyon setleri hastanemiz ameliyathanelerinde tam set olarak bulundurulmalidir. Eger sürekli bulundurmak mümkün olmaz ise; vaka için istenildigi anda enstruman setleri ile birlikte implantlar tam, eksiksiz ve istenildigi zamandan sonra enfazla planli ameliyatlarda 12 (Oniki) saat içinde, acil olgularda 5 (Bes) saat içinde hastanede olmalidir.
Madde 7. Teklif mektubunun sekli ve içerigi
7.1. Teklif mektubunda;
a) Ihale dökümaninin tamamen okunup kabul edildiginin belirtilmesi,
b) Teklif edilen bedelin rakam ve yazi ile birbirine uygun olarak açikça yazilmasi,
c) Üzerinde kazinti, silinti, düzeltme bulunmamasi,
d) Teklif mektubunun ad, soyad veya ticaret ünvani yazilmak suretiyle yetkili kisilerce imzalanmis olmasi,
e) Teklif mektubunda malzemenin teslim süresi belirtilecek, (Teslim süresi 5 isgününü geçmez)
f) Teklif mektubunda malzemenin sira numarasi belirtilmek zorundadir (Sira numarasi yazmayan ya da yanlis yazan firmalar söz konusu kalemlerde degerlendirme disi kalacaktir).
g) Teklif mektubunda malzemenin, hastane kodu (Jen.kodu), UBB ürün kodu, ihaleye çikilan adi, birimi ve birim fiyati, üretici firma kodu, ambalaj sekli ve markasi belirtilmelidir.
h) Birim Fiyat Teklif Cetveliyle birlikte asagidaki UBB/ SUT kodu çizelgesi de sunulacaktir.
UBB/SUT KODU ÇIZELGESI |
|||
Sira No |
Malzeme Adi |
UBB |
SUT Kodu |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Madde 8. Taahhüdün yerine getirilmemesi halinde istekli 4734 Sayili Kanunun 10. maddesi “f” bendine istinaden (Ihale tarihinden önceki bes yil içinde, ihaleyi yapan idareye yaptigi isler sirasinda is veya meslek ahlakina aykiri faaliyetlerde bulundugu bu idare tarafindan ispat edilen) idaremizin sonraki alimlarinda ihale disi birakilir. Ayrica yüklenicinin bagli oldugu Ticaret Odasi ve Il Sanayi Müdürlüklerine taahhüdünü yerine getirilmedigi yazi ile bildirilecektir.
Madde 9. Imalati veya ithalati Saglik Bakanliginin iznine tabi malzemelerin üzerindeki etikette asagidaki bilgiler bulunacaktir:
- 25.05.2007 tarih 26532 sayili mükerrer T.C. Resmi Gazete’de yayinlanarak yürürlüge giren; Sosyal Güvenlik Kurumu Saglik Uygulama Tebligi ve Tedavi Yardimlarina Iliskin Uygulama Tebligleri geregi ürünlerinizin onaylanmis ürün numaralari teklifinizle birlikte proformada mutlaka yazilacaktir. Ürün numarasi yazilmamis olan teklifler kabul edilmeyecektir.
- Imal ve ruhsat tarihi ile numarasi,
- Seri k kontrol numarasi ve son kullanma tarihi,
- Disposable malzemelerde (a) ve (b)’ye ek olarak sterilizasyon metodu ile sterilizasyon tarihi,
- Sihhi Tüketim malzemelerinin, son kullanma tarihi teslim tarihinden itibaren en az 1 (Bir) yil olacaktir.
Madde 10. Kismi Teklif Verilmesi
10.1. Bu tibbi malzeme ihalesinde kismi teklif verilebilir.
10.2 Listede belirtilen is kalemlerinin tamamina teklif sart degildir. Ancak asagida belirtilen her bir grubun ameliyatini eksiksiz yapacak tüm parçalarina fiyat verilmelidir. Fiyat mukayesesi gruba verilen tekliflerin toplami üzerinden yapilacaktir. Firmalar faturalarinda alima çikilan grubu mutlaka yazacaklardir. Firma grup içinde teklif ettikleri malzeme haricinde malzeme kullanilmasi durumunda malzemeyi faturalandiramaz. Firma hangi gruba teklif verildigini belirterek, teklif verilen grubun katalog üzerinde isaretlenerek gösterilmesi gerekmektedir. Sartnamede fiyat mukayesesi için belirtilen toplam örnek tutar ayrica belirtilecektir. Teklif verilen ürünlerin çesitli boy, çap ve uzunluklardaki implantlari bir Excel tablosunda UBB kodlari ile dökümü yapilacaktir.
Örnek :
5 mm çap 20 mm boy
5 mm çap 25 mm boy
5 mm çap 30 mm boy
6 mm çap 25 mm boy
6 mm çap 30 mm boy
Vs….
10.2.1. 10.2.1. Her bir sartnamede belirtilen fiyat mukayese usulüne göre (2 stapler, 4 vida, 2 rod, 1 transvers konektör….) fiyat mukayesesi yapilacaktir.
10.2.2. 10 Kalem Nörosirürji Tibbi Malzemeleri Listesi:
SNO |
MLZ. KODU |
BÖLÜM/BIRIM |
MLZ. ADI |
MIKTAR |
BIRIM |
1 |
JENS05914 |
(BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.) |
MIKRO VIDA, TITANYUM, KENDINDEN YIV ACAN, TUM BOYLAR (CAP 1,3 MM ± 0,1 MM) & OR5150 |
1 |
(AD.) |
2 |
JENS05843 |
(BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.) |
MIKRO VIDA, TITANYUM, KENDINDEN YIV ACAN, TUM BOYLAR (CAP 1,6 MM ± 0,1 MM) & OR5160 |
1 |
(AD.) |
3 |
JENS05844 |
(BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.) |
MESH PLAK, TITANYUM, KESILEBILEN (26 CM²- 125 CM²) & OR5000 |
1 |
(AD.) |
4 |
JENS05845 |
(BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.) |
MESH PLAK, TITANYUM, KESILEBILEN (126 CM² VE UZERI) & OR5010 |
1 |
(AD.) |
5 |
JENS05912 |
(BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.) |
MESH PLAK, TITANYUM, KESILEBILEN, MASTOID & OR5050 |
1 |
(AD.) |
6 |
JENS05913 |
(BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.) |
MESH PLAK, TITANYUM, KESILEBILEN, TEMPORAL & OR5060 |
1 |
(AD.) |
7 |
JENS04666 |
(BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.) |
MIKRO PLAK 2 DELIKLI (DEGISIK EBATLARDA) & OR5290 |
1 |
(AD.) |
8 |
JENS04667 |
(BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.) |
MIKRO PLAK 4 DELIKLI (DEGISIK EBATLARDA) & OR5290 |
1 |
(AD.) |
9 |
JENS04677 |
(BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.) |
MIKRO PLAK BURE HOLE (DEGISIK EBATLARDA) & OR5400 |
1 |
(AD.) |
10 |
JENS04679 |
(BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.) |
MIKRO PLAK ORBITAL (DEGISIK EBATLARDA) & OR5380 |
1 |
(AD.) |
Not:Marka ve kod numaralari malzemenin tanitimina yöneliktir.Malzemeye uygun her marka teklif edilebilir.
Madde 11. Ekonomik açidan en avantajli teklifin belirlenmesi
11.1. Ihale ekonomik açidan en avantajli teklifi veren isteklinin üzerinde birakilacaktir.
11.2. En düsük fiyatin ekonomik açidan en avantajli teklif olarak degerlendirildigi ihalelerde, birden fazla istekli tarafindan ayni fiyatin teklif edildigi ve bunlarin da ekonomik açidan en avantajli teklif oldugu anlasildigi takdirde, Mal Alimi Ihaleleri Uygulama Yönetmeligi hükümleri çerçevesinde sartnamenin 11.3 maddesindeki unsurlar dikkate alinmak suretiyle ekonomik açidan en avantajli teklif belirlenerek ihale sonuçlandirilacaktir.
11.3. En avantajli teklifin en düsük fiyat esasina göre belirlenecegi kalemlerde fiyatlarin esit olmasi halinde fiyat disinda isteklilerde aranilacak hususlar :
11.3.1. Daha fazla kaleme teklif verilmis olmasi (0,02)
11.3.2. Uluslar arasi Kalite Belgelerinden birine sahip olmasi (0,02)
Madde 12. Gecikme halinde alinacak cezalar
12.1. Yüklenici sözlesmeye uygun olarak mali süresinde teslim etmedigi/isi bitirmedigi takdirde en az 10 gün süreli gecikme ihtari verilecek olup gecikilen her takvim günü için teslim etmedigi miktar/tutar üzerinden %02 (Bindeiki) oraninda gecikme cezasi uygulanir. Bu süre sonunda taahhüt gerçeklesmezse 8. madde hükümleri uygulanir.
12.2. Teknik sartnamede belirtilen bakim ve kullanim sartlari yerine getirilmedigi takdirde her seferinde bir tutanak ile tespit edilecektir. Birinci tutanak tutulmasinda kullanilan malzemeler için firma hastaneye ihale birim fiyati üzerinden %10 ceza ödeyecek, eger bir ihale süresi içinde birden fazla tutanak tutulmasi halinde bu alim hastanenin istedigi takdirde iptal edilecek ve firma yine hastanenin takdiri ile daha sonraki ihalelerden men edilecektir.
Madde 13. Ödemeler Isletmemiz gelir durumuna göre Döner Sermaye Saymanliginca 150 (YÜZELLI) gün içinde yapilacaktir.
Madde 14. Proje numarasi zarfin üzerine yazilacaktir.
Madde 15. Sözkonusu alimla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, ulasim ve sigorta giderleri istekliye aittir.
Madde 16. Malzeme listesi, Döner Sermaye Isletme Müdürlügümüzün web sayfasindaki ilan metninden yararlanilabilecegi gibi, arzu eden istekliler faks isteyebilirler. Web adresimiz : http://uudsim.uludag.edu.tr dir. Teklifi kabul edilen firmaya yazili siparis verilecektir.
Madde 17. Yazili teklif isteme mektubumuza ragmen ihaleye istirakiniz mümkün olmadigi takdirde, bu hususu Yazili bildirmeniz rica olunur.
Madde 18. Idaremiz ihaleyi yapip-yapmamakta, diledigi miktarlarda yapmakta ve uygun bedeli tespitte serbesttir.
Madde 19.
DIGER HUSUSLAR
1-Teklif edilen ürünlerin GMDN kodlarinin ürünlerin tanimlariyla eslesmesi, onayli olmasi ve SGK’nin negatif listesinde olmamasi gerekmektedir. Firmalarca ürünleri hakkinda kagit veya elektronik ortamda yapilan tüm veri bildirimlerinin, verilen bilgi ve belgelerin yanlisligi sonucu, GMDN kodlarinin ürünlerin tanimlariyla uygun eslesmemesi, ürünlerin onayinin olmamasi, SGK’nin negatif listesinde bulunmasi durumlarinda, bu ürünler ile ilgili firmalarin haksiz ödeme talebinde bulundugunun ve/veya bu durumda olan ürünlerin ödemesinin gerçeklestiginin tespiti halinde, olusmus veya olusacak kurum ve üçüncü kisilerin SGK kesintisinden dolayi olusacak zarari teklif veren firmalar tarafindan ödenecek ve bu durumdan kaynaklanan her türlü hukuki ve cezai sorumluluk teklif veren firmalara ait olacaktir. Bayiler teklif ettikleri ürünlerin satisi konusunda ana firma tarafindan geçerli bayilik tarihine sahip olmalidir ve geçerli bayilik tarihleri belgelendirilmelidir. Bayilik tarihlerinde olusacak herhangi bir güncelleme/degisiklik idareye ibraz edilmelidir. Teklif edilen malzemenin UBB barkodunun TITUBB kayitlarinda SGK onay tarihi belirtilmelidir.
2- Belge geçerlilik süreleri dolmus EC Sertifikalarina ait kayitlarin geçerlilik süresi yenilenmis olan sertifikalarla güncellenmesi gerekmektedir. Söz konusu güncelleme islemi yapilincaya kadar geçen süreçte (üretimi veya ithalati devem etmeyecek oldugundan güncellenmeyen belgeler dahil) geçerlilik süresi dolmus belgelere bagli ürünlere ait kayitlarin TITUBB “Bilgi Bankasi” sorgulama ekraninda yer alan “Ürün Geçmis Durumlari” kismindaki kahverengi renkle temsil edilen “EC Sertifikasi Geçerlilik Süresi Bitmis” ifadesi kayit/bildirim sürecinin tamamlandigini ancak, ürüne ait EC Sertifikasinin bir yada bir kaçinin belge geçerlilik süresinin bittigini göstermektedir.
Bu durumdaki ürünün belge geçerlilik süresi içerisinde üretilip üretilmedigi kontrol edilecek olup, ürünün üretim tarihi, belge geçerlilik süresi içerisinde ise aliminin yapilmasinda bir sakinca bulunmamaktadir.
3- HASTA BAZLI MALZEMELERIN, TALEP EDILDIGI HASTAYA KULLANILAMAMASI HALINDE SÖZ KONUSU MALZEME ÖZELLIKLERINE UYGUN BASKA BIR HASTAYA KULLANILABILIR. ANCAK BU MALZEME 10 GÜN IÇERISINDE KULLANILMAMASI DURUMUNDA ILGILI MALZEME, TEMIN EDILEN FIRMA TARAFINDAN IADE FATURASIYLA GERI ALINACAKTIR.
4- SUT Kodu eslesmelerinden dogan hatalarin hukuki ve cezai sorumlulugu yükleniciye ait olacaktir.
5- SUT tebliginde yapilan kurum lehine olmayan degisikliklerde kurum sözlesmeyi tek tarafli feshedebilecektir.
6- Firma ürün teslimatini gerçeklestirmis olsa bile UBB degisikligi ve güncellemeleri idaremize bildirmekle yükümlü olup, bildirmedigi takdirde olasi SGK kesintilerinin hukuki ve cezai müeyyidesi yükleniciye ait olacaktir.
7-Tarih farki ile teslim edilen faturalarin ekine malzemenin hastaya kullanildigi tarihteki TITUBB onay durumunu gösteren belgenin imzalanarak sunulmasi zorunludur.
8- IHALE DOSYASI DIZI PUSULASI OLUSTURULARAK EVRAK SIRASINA GÖRE SEREPATÖRLE AYRILARAK HAZIRLANACAKTIR.
9- BU SARTNAMEDE BELIRTILMEYEN HUSUSLARDA; TEKNIK SARTNAMEDE BELIRTILEN HUSUSLAR, 4734 VE 4735 SAYILI KANUN HÜKÜMLERI GEÇERLIDIR.
TEKNIK SARTNAMELER :
Bakim ve Kullanim Sartlari :
- Alimi yapilan implantlarla birlikte gelen ve implantlarin kullanimi için elzem olan tüm enstrumantasyon setleri hastanemiz ameliyathanelerinde tam set olarak bulundurulmalidir. Eger sürekli bulundurmak mümkün olmaz ise; vaka için istenildigi anda enstruman setleri ile birlikte implantlar tam, eksiksiz ve istenildigi zamandan sonra enfazla planli ameliyatlarda 12 (Oniki) saat içinde, acil olgularda 5 (Bes) saat içinde hastanede olmalidir.
- Vaka sirasinda ihtiyaç duyuldugu zaman malzemelerin teknik kullaniminda yetkin, steril olarak ameliyata dahil olabilme konusunda onaylanmis yetkili kurumlardan egitim almis, sertifikali firma sorumlusu hazir bulundurulmalidir.
- Setlerin tamam oldugu firma sorumlulari tarafindan her vaka sonrasi degerlendirilmeli, eksikler tamamlanmalidir.
- Birbirini izleyen seriler halinde satinalinacak olan implantlar (Örnegin tüm çaplardan tüm boylar) her zaman tam olarak bulundurulmalidir.
- Yukarida listelenen sartlar yerine getirilmedigi takdirde her seferinde bir tutanak ile tespit edilecektir. Bu implant grubu ile ilgili üçüncü ve daha sonraki tutanak tutulmalarinda kullanilan implantlar için hastane firmaya ihale birim fiyati üzerinden %10 ceza verecek, eger bir ihale süresi içinde bes ve daha fazla tutanak tutulmasi gerekir ise bu alim hastanenin istedigi takdirde iptal edilecek ve firma yine hastanenin takdiri ile daha sonraki ihalelerden men edilecektir.
SÖZLESME TASARISI :
Sözlesmenin Taraflari
Madde 1- Bu sözlesme, bir tarafta Uludag Üniversitesi Döner Sermaye Isletme Müdürlügü (Bundan sonra “Idare” olarak anilacaktir.) ile diger tarafta “…………………………….” (Bundan sonra “Yüklenici” olarak anilacaktir) arasinda asagida yazili sartlar dahilinde akdedilmistir.
Taraflara Iliskin Bilgiler
Madde 2.
2.1. Idarenin adresi : T.C. Uludag Üniversitesi Döner Sermaye Isletme Müdürlügü Görükle/BURSA olup,
Tel.No. : (0.224) 295 41 98 – 295 41 74
Faks No. : (0.224) 295 41 99
Elektronik Posta : dsim@uludag.edu.tr
Web Sayfasi : http://uudsim.uludag.edu.tr/ dir.
2.2. Yüklenicinin Tebligat Adresi : olup,
Tel No. :
Faks No. :
E-Posta Adresi (Varsa) :
2.3. Her iki Taraf madde 2.1 ve 2.2 de belirtilen adreslerini tebligat adresleri olarak kabul etmislerdir. Adres degisiklikleri usulüne uygun sekilde karsi tarafa teblig edilmedikçe en son bildirilen adrese yapilacak teblig ilgili tarafa yapilmis sayilir.
2.4. Taraflar yazili tebligati daha sonra süresi içinde yapmak kaydiyla, elden teslim, posta veya posta kuryesi, faks veya elektronik posta gibi diger yollarla bildirimde bulunabilir.
Sözlesmenin Konusu
Madde 3.
3.1. Idarenin ihtiyaci olan ve ekli listedeki miktar, tip, özellik ve sair detaylari bulunan 10 (On) Kalem Nörosirürji Anabilim Dali tibbi malzemelerinden olusan ihale dokümani, sartname ve bu sözlesmede belirlenen sartlar dahilinde Yüklenici tarafindan saglanmasi isidir.
3.2. Bu sözlesme ile temin edilecek mal, Sözlesme ve eklerinde belirtilmis bulunan her türlü ayrintiya uygun ve teknik sartnamesinde belirtildigi sekilde teslim edilecektir.
Sözlesmenin Türü ve Bedeli
Madde 4. Bu sözlesme teklif birim fiyat sözlesme olup, idarece hazirlanmis cetvelde yer alan her bir is kaleminin 1(bir) adet miktari ile bu is kalemleri için yüklenici tarafindan teklif edilen birim fiyatlarin çarpimi sonucu bulunan tutarlarin toplami olan ………….. (rakam/yaziyla) bedel üzerinden akdedilmistir. Ancak siparis miktarlari ilgili birimin ihtiyaci olan miktar kadar verilecektir. Sözlesmenin BIR adet üzerinden yapilmasinin nedeni sözkonusu malzemelerin birim fiyatinin belirlenmesi, ayrica bu malzemelerin yil içerisinde kullanilacagi miktarin tam olarak bilinememesidir.
Verilecek siparislerde karar pulu (Binde 5,69) ve sözlesme pulu (Binde 9,48) Ödeme Emri (Tahakkuk Müzekkeresi) üzerinden kesilecektir.
Alinan mallarin ve yapilan islerin bedellerinin ödenmesinde, birim fiyat teklif cetvelinde yüklenicinin teklif ettigi ve sözlesme bedelinin tespitinde kullanilan birim fiyatlar esas alinir.
Madde 5. Sözlesme 1 adet üzerinden ve (Türk Lirasi) cinsinden imzalanacaktir.
Madde 6. Faturalar TL. cinsinden kesilecektir.
Madde 7.
Sözlesmenin Ekleri
Madde 8.
8.1. Ihale dokümani, bu sözlesmenin eki ve ayrilmaz parçasi olup Idareyi ve Yükleniciyi baglar. Ancak, Sözlesme hükümleri ile ihale dokümanini olusturan belgelerdeki hükümler arasindan çeliski veya farkliliklar olmasi halinde ihale dokümaninda yer alan hükümler esas alinir. Ihale dokümani arasindaki öncelik siralamasi asagidaki gibidir.
1)Idari sartlar ve ihtiyaç listesi
2)Teknik sartname
Sözlesmenin Süresi
Madde 9. Sözlesmenin süresi ise baslama tarihinden itibaren 31 / 12 /2016 tarihine kadardir.
Malin/Isin Teslim Alma Sekil ve Sartlari ile Teslim Programi
Madde 10.
10.1.Isin Yapilma /Malin Teslim Edilme Yeri
Uludag Üniversitesi Saglik Uygulama ve Arastirma Merkezi Hastanesi Ambari
10.2. Ise Baslama Tarihi : Sözlesmenin imzalanmasi idare tarafindan yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdigi adrese yapilacak ise baslama (siparis yazisi) talimatinin tebliginden itibaren mal teslim edilecektir.
Siparis yazisinin tebliginden itibaren, teklif mektubunda yüklenicinin belirttigi teslim süresi içinde (5) isgünü içerisinde mal teslim edilecektir (Sözlesmeyi takiben 5 isgünü içinde hizmet verilmeye baslanacaktir). Bu süre 5 is gününü geçemez. Isi Bitirme Tarihi 31.12.2016 dir.
10.3. Teslim Sekli Teslimat asagida detaylari belirtilen sekilde olacaktir.
10.4.Yüklenicinin Teslimat Programi : Ihale konusu malzemelerin siparisi, sözlesmenin bagitlanmasini takiben 31 / 12 /2016 tarihine kadar hastanemiz ilgili bölümünden gelen reçeteler dogrultusunda verilecektir.
Alimi yapilan implantlarla birlikte gelen ve implantlarin kullanimi için elzem olan tüm enstrumantasyon setleri hastanemiz ameliyathanelerinde tam set olarak bulundurulmalidir. Eger sürekli bulundurmak mümkün olmaz ise; vaka için istenildigi anda enstruman setleri ile birlikte implantlar tam, eksiksiz ve istenildigi zamandan sonra en fazla planli ameliyatlarda 12 (Oniki) saat içinde, acil olgularda 5 (Bes) saat içinde hastanede olmalidir.
Madde 11. TESLIM ALMA – TESLIM ETME MUAYENE VE KABUL SARTLARI :
A- Uludag Üniversitesi Saglik Uygulama ve Arastirma Merkezi Hastanesi Ambaridir.
B-Satin alinan mallarin muayenesi ihale yetkilisi tarafindan tayin edilen Döner Sermaye Isletmesi Muayene Komisyonunca yapilir.
C-Malin teslim alinmasinda, 4734 Sayili Kanun uyarinca çikarilan Muayene ve Kabul Yönetmeligi hükümleri uygulanacaktir.
Madde 12.GECIKME HALINDE ALINACAK CEZALAR
12.1.Yüklenici sözlesmeye uygun olarak mali süresinde teslim etmedigi/isi bitirmedigi takdirde idarece en az 10 gün süreli gecikme ihtari verilecek olup, gecikilen her takvim günü için teslim etmedigi miktar/tutar üzerinden %02 (Bindeiki) oraninda gecikme cezasi uygulanir. Bu süre sonunda taahhüt gerçeklesmezse 13.madde hükümleri uygulanir.
Madde 13.SÖZLESMENIN FESHI :
Taahhüdün yerine getirilmemesi halinde istekli 4734 sayili Kanunun 10.maddesi “f” bendine istinaden (Ihale tarihinden önceki bes yil içinde, ihaleyi yapan idareye yaptigi isler sarisinda is veya meslek ahlakina aykiri faaliyetlerde bulundugu bu idare tarafindan ispat edilen) idaremizin sonraki alimlarinda ihale disi birakilir. Ayrica yüklenicinin bagli oldugu Ticaret Odasi ve Il Sanayi Müdürlüklerine taahhüdünü yerine getirmedigi yazi ile bildirilecektir.
Madde 14.MÜCBIR SEBEPLER VE SÜRE UZATIMI VERILEBILME SARTLARI :
4734 Sayili Sözlesme Kanununun 10.maddesi hükümleri geçerlidir.
Madde 15.VERGI RESIM VE HARÇLARLA SÖZLESME GIDERLERININ KIMIN TARAFINDAN ÖDENECEGI :
KDV hariç tüm giderler Müteahhide aittir.
Madde 16.ÖDEME YERI VE SARTLARI ILE AVANS VERILIP VERILMEYECEGI :
Teslim ve muayene sartlarina uygun olarak getirilen mallarin bedelleri, teslim tarihinden sonra düzenlenecek verile emirlerine ve Isletmemiz gelir durumuna göre Üniversitemiz Döner Sermaye Saymanliginca 150 (YÜZELLI) gün içinde ödenir. Avans verilmeyecektir.
Madde 17.FIYAT FARKI :
Verilmeyecektir.
Madde 18.IHTILAFLARIN ÇÖZÜM SEKLI :
4734 Sayili Kamu Ihale Kanunu hükümleri uygulanacak olup, Bursa Mahkemeleri yetkilidir.
Madde 19: Diger Hususlar
1-Teklif edilen ürünlerin GMDN kodlarinin ürünlerin tanimlariyla eslesmesi, onayli olmasi ve SGK’nin negatif listesinde olmamasi gerekmektedir. Firmalarca ürünleri hakkinda kagit veya elektronik ortamda yapilan tüm veri bildirimlerinin, verilen bilgi ve belgelerin yanlisligi sonucu, GMDN kodlarinin ürünlerin tanimlariyla uygun eslesmemesi, ürünlerin onayinin olmamasi, SGK’nin negatif listesinde bulunmasi durumlarinda, bu ürünler ile ilgili firmalarin haksiz ödeme talebinde bulundugunun ve/veya bu durumda olan ürünlerin ödemesinin gerçeklestiginin tespiti halinde, olusmus veya olusacak kurum ve üçüncü kisilerin SGK kesintisinden dolayi olusacak zarari teklif veren firmalar tarafindan ödenecek ve bu durumdan kaynaklanan her türlü hukuki ve cezai sorumluluk teklif veren firmalara ait olacaktir. Bayiler teklif ettikleri ürünlerin satisi konusunda ana firma tarafindan geçerli bayilik tarihine sahip olmalidir ve geçerli bayilik tarihleri belgelendirilmelidir. Bayilik tarihlerinde olusacak herhangi bir güncelleme/degisiklik idareye ibraz edilmelidir. Teklif edilen malzemenin UBB barkodunun TITUBB kayitlarinda SGK onay tarihi belirtilmelidir.
2- Belge geçerlilik süreleri dolmus EC Sertifikalarina ait kayitlarin geçerlilik süresi yenilenmis olan sertifikalarla güncellenmesi gerekmektedir. Söz konusu güncelleme islemi yapilincaya kadar geçen süreçte (üretimi veya ithalati devem etmeyecek oldugundan güncellenmeyen belgeler dahil) geçerlilik süresi dolmus belgelere bagli ürünlere ait kayitlarin TITUBB “Bilgi Bankasi” sorgulama ekraninda yer alan “Ürün Geçmis Durumlari” kismindaki kahverengi renkle temsil edilen “EC Sertifikasi Geçerlilik Süresi Bitmis” ifadesi kayit/bildirim sürecinin tamamlandigini ancak, ürüne ait EC Sertifikasinin bir yada bir kaçinin belge geçerlilik süresinin bittigini göstermektedir.
Bu durumdaki ürünün belge geçerlilik süresi içerisinde üretilip üretilmedigi kontrol edilecek olup, ürünün üretim tarihi, belge geçerlilik süresi içerisinde ise aliminin yapilmasinda bir sakinca bulunmamaktadir.
3- HASTA BAZLI MALZEMELERIN, TALEP EDILDIGI HASTAYA KULLANILAMAMASI HALINDE SÖZ KONUSU MALZEME ÖZELLIKLERINE UYGUN BASKA BIR HASTAYA KULLANILABILIR. ANCAK BU MALZEME 10 GÜN IÇERISINDE KULLANILMAMASI DURUMUNDA ILGILI MALZEME, TEMIN EDILEN FIRMA TARAFINDAN IADE FATURASIYLA GERI ALINACAKTIR.
4- SUT Kodu eslesmelerinden dogan hatalarin hukuki ve cezai sorumlulugu yükleniciye ait olacaktir.
5- SUT tebliginde yapilan kurum lehine olmayan degisikliklerde kurum sözlesmeyi tek tarafli feshedebilecektir.
6- Firma ürün teslimatini gerçeklestirmis olsa bile UBB degisikligi ve güncellemeleri idaremize bildirmekle yükümlü olup, bildirmedigi takdirde olasi SGK kesintilerinin hukuki ve cezai müeyyidesi yükleniciye ait olacaktir.
7-Tarih farki ile teslim edilen faturalarin ekine malzemenin hastaya kullanildigi tarihteki TITUBB onay durumunu gösteren belgenin imzalanarak sunulmasi zorunludur.
8- IHALE DOSYASI DIZI PUSULASI OLUSTURULARAK EVRAK SIRASINA GÖRE SEREPATÖRLE AYRILARAK HAZIRLANACAKTIR.
9- BU SARTNAMEDE BELIRTILMEYEN HUSUSLARDA; TEKNIK SARTNAMEDE BELIRTILEN HUSUSLAR, 4734 VE 4735 SAYILI KANUN HÜKÜMLERI GEÇERLIDIR.
Madde 20.Sözlesmenin Imzalanmasi :
Is bu sözlesme bu madde de dahil (20) maddeden ibaret olup, taraflarca birlikte ……/……/…… tarihinde düzenlenerek imzalanmistir.
IDARE Yüklenici
U.Ü.Döner Sermaye Isletme Md.adina;
10 Kalem Nörosirürji Anabilim Dali Tibbi Malzemeleri Listesi:
SNO |
MLZ. KODU |
BÖLÜM/BIRIM |
MLZ. ADI |
MIKTAR |
BIRIM |
1 |
JENS05914 |
(BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.) |
MIKRO VIDA, TITANYUM, KENDINDEN YIV ACAN, TUM BOYLAR (CAP 1,3 MM ± 0,1 MM) & OR5150 |
1 |
(AD.) |
2 |
JENS05843 |
(BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.) |
MIKRO VIDA, TITANYUM, KENDINDEN YIV ACAN, TUM BOYLAR (CAP 1,6 MM ± 0,1 MM) & OR5160 |
1 |
(AD.) |
3 |
JENS05844 |
(BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.) |
MESH PLAK, TITANYUM, KESILEBILEN (26 CM²- 125 CM²) & OR5000 |
1 |
(AD.) |
4 |
JENS05845 |
(BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.) |
MESH PLAK, TITANYUM, KESILEBILEN (126 CM² VE UZERI) & OR5010 |
1 |
(AD.) |
5 |
JENS05912 |
(BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.) |
MESH PLAK, TITANYUM, KESILEBILEN, MASTOID & OR5050 |
1 |
(AD.) |
6 |
JENS05913 |
(BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.) |
MESH PLAK, TITANYUM, KESILEBILEN, TEMPORAL & OR5060 |
1 |
(AD.) |
7 |
JENS04666 |
(BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.) |
MIKRO PLAK 2 DELIKLI (DEGISIK EBATLARDA) & OR5290 |
1 |
(AD.) |
8 |
JENS04667 |
(BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.) |
MIKRO PLAK 4 DELIKLI (DEGISIK EBATLARDA) & OR5290 |
1 |
(AD.) |
9 |
JENS04677 |
(BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.) |
MIKRO PLAK BURE HOLE (DEGISIK EBATLARDA) & OR5400 |
1 |
(AD.) |
10 |
JENS04679 |
(BEYIN VE SINIR CER.AD./BEYIN VE SINIR CER.AD.) |
MIKRO PLAK ORBITAL (DEGISIK EBATLARDA) & OR5380 |
1 |
(AD.) |
Not:Marka ve kod numaralari malzemenin tanitimina yöneliktir.Malzemeye uygun her marka teklif edilebilir.
BIRIM FIYAT TEKLIF MEKTUBU |
|
|
…….. IHALE KOMISYONU BASKANLIGINA.. /.. /.... |
|
|
Proje Numarasi |
2016/56 |
|
Ihalenin adi |
|
|
Teklif sahibinin adi ve soyadi/ ticaret unvani |
|
|
Uyrugu |
|
|
TC Kimlik Numarasi1(gerçek kisi ise) |
|
|
Vergi Kimlik Numarasi |
|
|
Tebligat adresi |
|
|
Telefon ve faks numarasi |
|
|
Elektronik posta adresi (varsa) |
|
|
1) Yukarida proje numarasi ve adi yer alan ihaleye iliskin ihale dokümanini olusturan tüm belgeler tarafimizdan okunmus, anlasilmis ve kabul edilmistir. Teklif fiyata dahil oldugu belirtilen tüm masraflar ihale dokümaninda yer alan tüm düzenlemeleri dikkate alarak teklif verdigimizi, dokümanda yer alan yükümlülükleri yerine getirmememiz durumunda uygulanacak yaptirimlari kabul ettigimizi beyan ediyoruz. 2) Yukarida yer alan [ elektronik posta adresime tebligat yapilmasini kabul ediyorum./ faks numarama tebligat yapilmasini kabul ediyorum./ elektronik posta adresime ve faks numarama tebligat yapilmasini kabul ediyorum./ elektronik posta adresime ve faks numarama tebligat yapilmasini kabul etmiyorum.] 3) Ihale konusu isin [
Adi - SOYADI/Ticaret Unvani Kase ve Imza6 |
|
......................................................................
EK- Birim Fiyat Teklif Cetveli 1/2
BIRIM FIYAT TEKLIF CETVELI
Proje numarasi : 2016/56
|
A1 |
B2 |
|||
Sira No |
Mal Kaleminin Adi ve Kisa Açiklamasi Hastane Kodu UBB Ürün Kodu |
Birimi |
Miktari |
Teklif Edilen Birim Fiyat (Para birimi belirtilerek) |
Tutari (Para birimi belirtilerek) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|