Yemek Bursu Başvuru Sonuçları
Yemek bursu almaya hak kazanan öğrencelerimizin 21 Ekim – 07 Kasım 2025 tarihleri arasında aşağıda belirtilen evraklardan kendilerine uygun olanları
bursbeslenme@uludag.edu.tr e-posta adresine göndermeleri gerekmektedir.
07 Kasım 2025 tarihi itibari ile evrak beyanlarını göndermeyen öğrencilerimizin bursları iptal edilecektir.
NOT:
Şehit, Gazi yakını (1. derece), Engelli Öğrenci (%40 ve üzeri rapor) ve Milli Sporcu kontenjanından burs tahsis edilen öğrencilerimizin durumlarını gösterir belgelerini göndermeleri yeterlidir.
MÜRACAAT EVRAKLARI:
1- Nüfus Kayıt Örneği (Ebeveyn E-Devlet Hesabından Aile Bireylerini de Gösterir Şekilde)
2- Kirada oturan öğrenciler İçin Kira Kontratı
3- Ailesi kirada olan öğrenciler için Kira Kontratı
4- Öğrenime devam eden 18 Yaşından büyük kardeşler için Öğrenci Belgesi (Kardeşin E-Devlet Hesabından)
5- KYK da kalanlar için Yurt Barınma Belgesi (E-Devlet)
6- Çalışan anne-baba Maaş Bordrosu (E-Devlet veya Çalıştığı Firma)
7- Çalışmayan anne-baba için Sosyal Güvenlik Kayıt Belgesi (Ebeveyn E-Devlet Hesabından)
8- Transkript (Yeni Kayıt ve Hazırlık Sınıfı Öğrencileri hariç)
9- Kredi/Burs Durum Belgesi ( E-Devlet)
Yemek Bursu Almaya Hak Kazanan Öğrenciler Listesi için TIKLAYINIZ.
Şehit Gazi Yakını, Engelli Öğrenci ve Milli Sporcu Kontenjanından Burs Tahsis edilen öğrenciler listesi için TIKLAYINIZ.