Duyuru

3.02.2025 15:06:35

Ek Sınav (31. Madde) Sınavına Başvuru Yapacak Öğrencilerin Dikkatine


EK SINAV  (31. MADDE) ILE MEZUN DURUMDA OLACAK ÖGRENCILERIMIZIN DIKKATINE
31. Madde Ek Sinav Basvuru Tarihi:  03 ŞUBAT - 12 ŞUBAT  2025 TARIHLERI ARASINDA 
31. Madde Ek Sinav Tarihi:    18 ŞUBAT  2025 
14 ŞUBAT 2025   tarihinde Sinav Programi Okulumuzun web sitesinde ilan edilecektir.
SINAV YÜZYÜZE YAPILACAKTIR.
Sinava basvuru yapacak olan ögrencilerimizin asagidaki sinav Basvuru Formunu 03 ŞUBAT - 12 ŞUBAT  2025   tarihleri arasinda doldurup   ''Gönder'' butonunu tiklamalari gerekmektedir. ( form google chrome ile açilmaktadir.)
Not: Ögrencinumarasi@ogr.uludag.edu.tr adresiyle oturum açtiktan sonra formu doldurup ''Gönder'' butonunu tiklayiniz. Formu doldurduktan sonra Gönder butonunu tiklamaz iseniz talebiniz tarafimiza ulasmayacaktir. 

EK SINAV  (31. MADDE) SINAV BASVURUSU IÇIN TIKLAYINIZ!

* Belirtilen link disinda yapilan basvurular dikkate alinmayacak ve elden basvuru kabul edilmeyecektir. 
Not: Azami süreyi dolduran ögrenciler (2020 ve önceki yillardan girisi olanlar) ve 1. sinif ögrencileri 31. Madde sinavina katilamazlar.
Ek sinav hakki talep edecek ögrencilerimiz asagidaki kosullari saglamalidir:
BUÜ Önlisans ve Lisans Ögretim Yönetmeligi
MADDE 31 – (1) Lisans veya önlisans programindaki tüm dersleri alan, devam kosulunu yerine getirerek yariyil/yil sonu sinavlarina giren ögrenciye, asagidaki kosullarda ek sinav hakki verilir:
a) Not ortalamasina katilan en çok iki dersten (FF) veya (FD) notu alan veya bir dersten çok olmamak sartiyla, kredisiz dersinden (K) alan ögrenciye bir sonraki yariyilin/yilin basina kadar ek sinav hakki verilir.
b) Son iki yariyilda (FF) veya (FD) notu almadiklari halde, mezun olmalari için, gerekli 2.00 GANO’yu saglayamayan ögrencilere, GANO’sunu 2.00’ye yükseltmeleri için (DD), (DC), (CC) notunu aldiklari kredili en çok iki ders için ek sinav hakki verilir.
Bu maddede belirlenen ek sinav haklari her ögrenciye sadece bir defa taninir.
 
ÖNEMLI DUYURU
Mezuniyet asamasinda olup "Bursa Uludag Üniversitesi Önlisans ve Lisans Egitim Ögretim Yönetmeligi"nin 31. maddesine göre 18.02.2025 tarihinde sinava girecek ögrenciler ek sinavlar sonunda basarisiz olduklari Bahar Yariyilina ait derslerin kaydini katki payi/ögrenim ücretlerini yatirarak,  18 Şubat 2025 – 21 Şubat  2025 tarihleri arasinda  mazeret ders kaydı haftasinda otomasyon sistemi üzerinden yapacaklardir.
Belirtilen tarih araliginda sinav sonuçlari belli olmayan ögrenciler ise sonuçlari otomasyon sistemine islendikten bes (5) is gün içinde ders alma talebinde bulunacaklardir. Ders alma basvurulari tbmyosor@uludag.edu.tr adresine yapilacaktir.
Sistem kesin kayda göre çalisacagindan, ders/dersler seçildigi anda kesin kayda dönüsecek ve ders degisikligi yapilamayacaktir. Ögrencilerin ders kayit islemlerini, seçmek istedikleri dersleri belirledikten sonra yapmalari gerekir.
Tüm ögrencilere önemle duyurulur.

 


Bilgi

Okunma Sayısı: 260
Eklenme Tarihi: 3.02.2025 15:06:35
Güncelleme Tarihi: 3.02.2025 16:17:06

Paylaş