Yaz Öğretimi Akademik Takvimi için TIKLAYINIZ.
Yaz Öğretimi Kapsamında Yapılacak Uygulamalara İlişkin Alınan Senato Kararı için TIKLAYINIZ.
Yaz Öğretimi Ücretleri Tablosu için TIKLAYINIZ.
Yaz Öğretimi Kapsamında Açılacak Derslere İlişkin Hazırlıklar için TIKLAYINIZ.
Mezuniyet Aşamasında Fazladan Alınacak Ders Başvuru Formu için TIKLAYINIZ.
Misafir Öğrencilerin Yaz Öğretimi Kayıt Duyurusu için TIKLAYINIZ.
2019-2020 Eğitim-Öğretim Yılı Yaz Öğretimi Kapsamında Açılacak Dersler için TIKLAYINIZ.
"GoogleHangouts Meet" Kullanıcı Kılavuzu (Yaz Öğretimi)"
Yaz Öğretimi Ücretlerinin Kredi Kartı Üzerinden Ödenmesi!
2019-2020 Eğitim-Öğretim Yılı Yaz Öğretimi kapsamında yapılacak ders kaydı işlemleri sırasında yansıtılan ders ücretlerinin (Akademik Takvimde belirtilen tarih aralıkları içerisinde: 21-23 Temmuz 2020) ödeme aşamasında; “Öğrenci Otomasyon Sistemi” üzerinde yer alan “1420 no’lu Kredi Kartı Ödeme” menüsünü kullanarak 3D Secure (Güvenli Alışveriş) özelliği ile ödeme işlemlerini sağlayabileceklerdir.
Kredi kartı aracılığıyla ödeme işlemlerini gerçekleştiren öğrencilerin daha sonra “Öğrenci Otomasyon Sistemi”ne giriş yaparak “Ön Kayıt” olarak görünen derslerinin “Kesin Kayıt”a dönüşmesi için “Kaydet/Tamam” işlemi yapmaları gerekmektedir.
Kredi kartı üzerinden ödeme işlemi yapmak istemeyen öğrenciler ise; ön kayıt işlemleri sonrasında belirtilen tarih aralıklarında Türkiye Halk Bankasına ders saati ücretini yatırmaları gerekmektedir. Yatırılan ücretlerin otomasyon sistemine hatasız yansıması ve ders kayıtları sırasında mağduriyet yaşanmaması için, ücretin tam yatırılması, verilen hesabın dışında başka bir hesaba ücret yatırılmaması, EFT/havale işlemi yapılmaması gerekmektedir. Bankaya öğrenci kimlik kartı ibraz edilerek işlem gerçekleştirilmesi önerilmektedir. Farklı birimden ders alan/alacak öğrenciler ilgili birim için belirlenen ücrete tabidirler.
NOT: COVID-19 pandemi süreci nedeniyle yaz öğretiminde beyana dayalı olarak ödeme yapılmayacaktır. Öğrenci Otomasyon Sistemi üzerinde ders alma yaptıktan sonra oluşan ücret bankaya yansıyacaktır. Bu miktar, Halkbank ATM'leri ve Halkbank İnternet Şubesinin Bursa Uludağ Üniversitesi için açılan ücret yatırma menüsünden ödenebilecektir. Ayrıca dönem içinde olduğu gibi şubeden de öğrenci numarasıyla tanımlanan borç ödenebilecektir.
"YAZ ÖĞRETİMİ ÜCRET İADELERİ"
NOT: Yaz Öğretimi kesin kayıt/ücret yatırma tarihleri sonrasında (varsa) ücret iade işlemleri yazılı başvurular (dilekçe) üzerine yapılacaktır.
1- Kredi Kartı üzerinden yapılan ödemeler ilişkin ücret iadeleri (Dekont istenmemektedir) [Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı]
2- EFT/Havale veya Banka Şubesi aracılığıyla Katkı Payı/Öğrenim Ücreti (Harç) hesabı yerine Üniversitenin farklı hesap numarasına ödeme yapan öğrencilerin ücret iadeleri (Dekont gerekmektedir) [İlgili Birimler]
3- Sistemsel sorun nedeniyle fazla ücret ödeyen öğrencilerin ücret iadeleri (Dekont istenmemektedir) [İlgili Birimler]
4- Kapanan dersler sonrasında ücret iade talebinde bulunan öğrencilerin işlemleri Fakülte/Meslek Yüksekokulları tarafından yapılacağından ilgili birimlere başvuru yapmaları gerekmektedir. [İlgili Birimler]
Ücret İade Dilekçesi için TIKLAYINIZ.
(1. madde kapsamında ücret iade talebinde bulunacak öğrenciler başvurularını "evrakkayit@uludag.edu.tr" adresine, 2, 3 ve 4. madde kapsamında iade talebinde bulunacak öğrenciler Fakülte/Meslek Yüksekokullarına başvuru yapmaları gerekmektedir.)
Tüm öğrencilere önemle duyurulur!
ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI
Anasayfaya Dön Güncel Duyurular