Prof. Dr. Tuncer Tokol

PROF.DR. TUNCER TOKOL

Prof. Dr. Tuncer Tokol 1945 yılında İzmir’de doğdu. 1968 yılında İzmir İktisadi ve Ticari İlimler akademisinden mezun olduktan sonra 2012 yılında emekli olana kadar Uludağ Üniversite İktisadi İdari Bilimler Fakültesinde öğretim üyesi olarak görev yaptı. Akademik hayatı boyunca pek çok bilimsel faaliyette bulunan Prof.Dr. Tuncer Tokol uzun yıllar İşletme Bölüm Başkanlığı görevini üstlendi.

 

BAZI YAYINLARI

 

MH Altintaş, T Tokol, Cultural Openness And Consumer Ethnocentrism: An Empirical Analysis Of Turkish Consumers, Marketing Intelligence & Planning, 2007

MH Altıntaş, T Tokol, T Harcar, The Effects Of Export Barriers On Perceived Export Performance: An Empirical Research On Smes İn Turkey, Euromed Journal Of Business, 2007

T Tokol, Pazarlama Araştırması, Dora Yayın Dağıtım, 2010

E Özdemir, T Tokol, Kadın Tüketicilerce Yönelik Pazarlama Stratejileri, Anadolu Üniversitesi, 2008

Z Sabuncuoğlu, T Tokol, İşletme (7. Baskı), Bursa: Furkan Ofset, 2009

T Tokol, Pazarlama Yönetimi (10. Baskı), Ankara: Nobel Yayın Dağıtım, 2007        

T TOKOL, Tekstil İşletmelerinin Yeşil Pazarlamayı Uygulama Nedenlerinin Yeşil Pazarlama Uygulamaları Üzerindeki Etkisi, Paradoks Ekonomi Sosyoloji Ve Politika Dergisi 6 (1), 7-29, 2010

B Tenekecioğlu, T Tokol, N Çalık, R Karalar, N Timur, SA Öztürk, Pazarlama Yönetimi (2. Baskı), TC Anadolu Üniversitesi Yayını, Eskişehir 2004         

T Tokol, Küçük İşletmelerin Pazarlama Sorunları, Uludağ Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 5 (1), 129-132, 1984

E Ozdemir, T Tokol, Marketing Strategies For Women Consumers, Anadolu University Journal Of Social Sciences 8 (2), 57-80, 2008

A AKDENİZ, T TOKOL, Effects Of Reasons Of Applying Green Marketing By Businesses On Applications Of Green Marketing, Paradoks Ekonomi Sosyoloji Ve Politika Dergisi 7 (1), 9-29, 2010

Anasayfaya Dön

İçerik Oluşturma Tarihi : [14-Eki-2022 09:10]

İçerik Son Değişiklik Tarihi : [18-Eki-2022 20:03]

İçerik Görüntüleme : [242]