T.C.
BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
İNEGÖL MESLEK YÜKSEKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
2023–2024 EĞİTİM - ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI İŞYERİ EĞİTİMİ II DERSİ BAŞVURULARI
NOT: SINIF ORTALAMASI ( GANO 1,80’NİN ) ALTINDA KALAN ÖĞRENCİLER İŞYERİ EĞİTİMİ DERSİNİ ALAMAZLAR
FR 1.2.3_ 01 Uygulamalı Eğitim Başvuru formu ( 3 adet )
FR 1.2.3_ 02 Uygulamalı Eğitim Sözleşmesi ( 3 adet )
İŞYERİ EĞİTİMİ DERSİ ALAN ÖĞRENCİLER YUKARIDA BELİRTİLEN EVRAKLARI DOLDURARAK,(FR 1.2.3_ 01 Uygulamalı Eğitim Başvuru formu ( 3 adet ) ve FR 1.2.3_ 02 Uygulamalı Eğitim Sözleşmesi ( 3 adet ), SGK Kurumu veya E-DEVLET üzerinden alınacak MÜSTEHAKLIK BELGESİ ) evraklarının imza onayları ve bilgi beyanlarını eksiksiz bir şekilde tamamlayarak ,
13 ŞUBAT 2024 tarihine kadar, Yüksekokulumuz SGK birimine elden teslim etmeleri gerekmektedir. Bu tarihten sonra yapılan başvurular değerlendirilmeyecektir.
İŞ KAZASI RAPORLARI AYNI GÜN İÇERİSİNDE TARAFIMIZA BİLDİRİLMESİ GEREKMEKTEDİR. AYRICA; SAĞLIK VE İŞ KAZASI RAPORLARI İLE SGK İŞLEMLERİNE AİT DİLEKÇELERİ imyosgk@uludag.edu.tr adresine gönderilebilir.
İPTAL İŞLEMLERİ DİLEKÇE İLE YAPILACAKTIR.
DEVLET KATKISI FONU İŞYERİ EĞİTİMİ DERSİ İÇİN ÖDENMEMEKTE OLUP; HER HANGİ BİR ÖDEME YAPILMAYACAKTIR.
İletişim bilgileri özellikle cep tel. kişiye ait olan numaraları doğru bir şekilde evraklarda beyan edilecektir; resim,işyeri ve diğer imza onayları tamamlanmış olması gerekmektedir.
Sosyal Güvenlik Kurumu sistemi üzerinden düzenlenen işe giriş bildirgeleri düzenlendikten sonra herhangi bir tarih değişikliği sistemsel olarak yapılmayacaktır.
İşe giriş bildirge örneklerini E –DEVLET üzerinden alınacaktır.
NOT: UYGULAMALI EĞİTİM BAŞVURU FORMU VE UYGULAMALI EĞİTİM SÖZLEŞMESİ FORMLARINI https://unikys.uludag.edu.tr/tr/document_categories LİNKİNİ TIKLADIKTAN SONRA DOKÜMAN KISMINA UYGULAMALI EĞİTİM YAZARAK ARAMA YAPILMASI GEREKMEKTEDİR. İSTENEN EVRAKLAR LİSTE HALİNDE EKRANA GELMEKTEDİR.
Anasayfaya Dön Güncel Duyurular