T.C.
BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
İNEGÖL MESLEK YÜKSEKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
2021–2022 EĞİTİM - ÖĞRETİM YILI YÜKSEKOKULUMUZ
İLK VE ACİL YARDIM ROGRAMI ÖĞRENCİLERİNİN ZORUNLU YAZ STAJI BAŞVURULARI
STAJ BAŞVURU EVRAKLARI
FR 1.2.3_01 Uygulamalı Eğitim Başvuru Formu ( 3 adet )
FR 1.2.3_02 Uygulamalı Eğitim Sözleşmesi ( 3 adet )
FR 1.2.3_08 Uygulamalı Eğitim Ücretlerine İşsizlik Fonu Katkısı Öğrenci ve İşveren Bilgi Formu (1 adet )
Özel kurumlarda Staj yapacağı işyerinden ücret alacaklar ( FR 1.2.3-08 Uygulamalı Eğitim Ücretlerine İşsizlik Fonu Katkısı Öğrenci ve İşveren Bilgi Formu’nu ) işyerlerine onaylatarak ve maaş banka dekontunun aslı ve dekont da (staj ücreti ibaresi) olacak şekilde, staj bitim tarihinden sonra tarafımıza elden teslim edilecektir.
SGK Kurumu veya E-DEVLET üzerinden alınacak MÜSTEHAKLIK BELGESİ
Staj yapacak öğrencilerin yukarıda belirtilen (FR 1.2.3_ 01 Uygulamalı Eğitim Başvuru formu ( 3 adet ) ve FR 1.2.3_ 02 Uygulamalı Eğitim Sözleşmesi ( 3 adet ), SGK Kurumu veya E-DEVLET üzerinden alınacak MÜSTEHAKLIK BELGESİ ) evraklarının imza onayları ve bilgi beyanlarını eksiksiz bir şekilde tamamlayarak 30 MAYIS 2022 Tarihine kadar Yüksekokulumuz SGK birimine teslim etmeleri gerekmektedir.
İş kazası raporları ve sağlık raporlarını aynı gün içerisinde tarafımıza bildirilmesi gerekmektedir.
İletişim bilgileri özellikle cep tel. kişiye ait olan numaraları doğru bir şekilde evraklarda beyan edilecektir.
Sosyal Güvenlik Kurumu sistemi üzerinden düzenlenen işe giriş bildirgeleri düzenlendikten sonra herhangi bir tarih değişikliği sistemsel olarak yapılmayacaktır.
İşe giriş bildirge örneklerini E –DEVLET üzerinden alınacaktır.
STAJ BAŞVURU EVRAKLARINI EN GEÇ 30 MAYIS 2022 TARİHİNE KADAR İNEGÖL MYO SGK BİRİMİNE ELDEN TESLİM ETMELERİ GEREKMEKTEDİR.
Anasayfaya Dön Güncel Duyurular