T.C.
BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
İNEGÖL MESLEK YÜKSEKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
2020–2021 EĞİTİM - ÖĞRETİM YILI İLK VE ACİL YARDIM PROGRAMI ÖĞRENCİLERİNİN YAZ STAJI BAŞVURULARI
STAJ BAŞVURU EVRAKLARI
(Staj yapacağı işyerinden ücret alacaklar bu formu işyerlerine onaylatarak ve maaş dekontunun aslı staj bitim tarihinden sonra posta yada elden teslim edilecektir.)
SGK Kurumu veya E-DEVLET üzerinden alınacak MÜSTEHAKLIK BELGESİ
Staj yapacak öğrencilerin yukarıda belirtilen evrakları bilgisayar ortamında doldurarak imyosgk@uludag.edu.tr adresine en geç 07 HAZİRAN 2021 tarihine kadar göndermeleri gerekmektedir.
Belirtilen mail adresi dışında, başka mail adreslerine yapılan başvurular, adınıza kayıtlı mail adresleri dışında farklı mail adreslerinden yapılan başvurular ve toplu gönderilmeyen ayrı ayrı gönderilen evraklar dikkate alınmayacak ve işlem yapılmayacaktır.
İş kazası raporları ve normal sağlık raporları aynı gün içerisinde tarafımıza bildirilmesi gerekmektedir.
İletişim bilgileri özellikle cep tel. kişiye ait olan numaralar doğru bir şekilde evraklarda beyan edilecektir.
Staj yapacak öğrenciler aynı zamanda Yaz Öğretiminde ders alabilirler.
Sosyal Güvenlik Kurumu sistemi üzerinden düzenlenen işe giriş bildirgeleri düzenlendikten sonra herhangi bir tarih değişikliği sistemsel olarak yapılmayacaktır.
İşe giriş bildirge örneklerini E –DEVLET üzerinden alınacaktır.
YAZ STAJI TARİHLERİ
09 TEMMUZ 2021 – 27 AĞUSTOS 2021 tarihleri arasında 30 iş günü staj yapılacaktır.
Staj bitimi sonunda staj dosyaları en geç 31 AĞUSTOS 2021 tarihine kadar Bölüm Başkanına teslim edilecektir.
STAJ DOSYASI EVRAKLARI
Anasayfaya Dön Güncel Duyurular