2019-2020 Eğitim-Öğretim Yılı Staj Duyurusu

2019-2020 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI

YAZ STAJI (PANDEMİ NEDENİ İLE YAPILAN YENİ DÜZENLEME)

2019-2020 Eğitim-Öğretim Yılı için tüm öğrenciler staj/uygulama eğitimlerini yaz dönemi dahil uygun zamanda 04.06.2020 tarihli senato kararının 11. maddesi gereği yapabileceklerdir.

Öğrencilerimiz Staj Uygulamasını iki şekilde yapabilecektir;

1- Koruyucu önlemleri aldığını bildiren yerlerde (fabrika, işyeri, sağlık birimi vb.) yapabileceklerdir.

2- Dijital imkanlarla uzaktan öğretim yoluyla, simülasyon, proje, vaka analizi vb. faaliyetlerle de Akademik Birimlerde tamamlayabileceklerdir.

 

STAJLARINI İŞ YERİNDE YAPACAK ÖĞRENCİLERİMİZ İÇİN;

  1. Staj yapılacak yer ile ilgili bölüm başkanı öğretim elemanından onay alınacaktır.
  2. a) Zorunlu Staj Evrakları

 

https://www.uludag.edu.tr/dosyalar/inegol/dilekce/23_zorunlu_staj_basvuru_formu.pdf

              https://www.uludag.edu.tr/dosyalar/inegol/dilekce/24_zorunlu_staj_beyanname_formu.pdf

              https://www.uludag.edu.tr/dosyalar/inegol/dilekce/25_zorunlu_staj_kabul_isyeri_formu.pdf

     b) Müstehaklık Belgesi ( E-devlet üzerinden SGK dan alınacak)

     c) Staj Yapılacak İş Yerinin Pandemi ile İlgili Gerekli Tedbirleri Aldığını Gösterir Taahhütname (Aşağıdaki form iş yerine imzalatılabilir veya geçerliliği olan ve iş yerinden verilen farklı bir belge de olabilir.)

https://uludag.edu.tr/dosyalar/inegol/dilekce/31_staj_koruyucu_onlem_taahhutnamesi.pdf

 

Yukarıda verilen evraklarda öğrenci ve iş yeri tarafından doldurulması gereken kısımlar eksiksiz doldurularak tüm evraklar hem bölüm başkanı öğretim elemanına(mail adresleri yazının sonunda tabloda verilmiştir.) hem de öğrenci işleri mailine( neslidemir@uludag.edu.tr) gönderilecektir. Mailler öğrencino@ogr.uludag.edu.tr adresleri üzerinden gönderilmelidir.

  1. Bölüm Başkanı Öğretim elemanının onayı ve sigorta girişlerinin yapılabilmesi için evrakların staja başlama tarihinden en az 5 iş günü önce gönderilmiş olması gerekir.
  2. Bölüm başkanı öğretim elemanı, öğrencinin stajını onaylayıp onaylamadığına dair öğrenciye geri bildirim  yapmalıdır.  Stajına onay verilen öğrenciler stajlarını başlatabilecektir.
  3. Staj Bitiş tarihi en geç 04 Eylül 2020 tarihinde bitecek şekilde olmalıdır.
  4. Staj değerlendirme tarihi her bölüm için ilgili bölüm başkanı tarafından belirlenecektir.
  5. Herhangi bir hastalık veya kaza sebebiyle raporlu olunması durumunda SGK’ya bildirim yapılabilmesi için en geç 3 gün içinde hem bölüm başkanına haber verilmeli, hem okula rapor evrakı mail veya faks (+90 224 715 33 61) yoluyla iletilmelidir.
  6. Staj Dosyası okulumuz anasayfasında “Form Dilekçe” başlığı altına yüklenecek ve buradan indirilebilecektir.
  7. Yaz okulunda ders alan öğrencilerimiz 2019-2020 Eğitim-Öğretim Yılı ile sınırlı kalmak kaydıyla staj ve yaz öğretimini aynı anda yapabileceklerdir.

 

STAJLARINI PROJE/ÖDEV OLARAK YAPACAK ÖĞRENCİLERİMİZ İÇİN;

1-“Proje/Ödev Staj Başvuru Formu” İlgili bölüm başkanı öğretim elemanına danışılarak Proje/Ödev konusu belirlendikten sonra doldurulacaktır.

https://uludag.edu.tr/dosyalar/inegol/dilekce/32_proje_odev_staj_basvuru_formu.doc

 

2- Evrakta öğrenci tarafından doldurulması gereken kısımlar eksiksiz doldurulduktan ve imzalandıktan sonra hem bölüm başkanı öğretim elemanına(mail adresleri yazının sonunda tabloda verilmiştir.) hem de öğrenci işleri mailine( neslidemir@uludag.edu.tr) gönderilecektir.

Mailler öğrencino@ogr.uludag.edu.tr adresleri üzerinden gönderilmelidir.

3- Proje/Ödev Staj Başvuruları en geç 03 Temmuz 2020 tarihine kadar tamamlanmalıdır.

4- Proje/Ödev teslim ve değerlendirme tarihleri her bölüm için ilgili bölüm başkanı öğretim elemanı tarafından belirlenecektir.

5- Proje/Ödev Değerlendirme sonuçları yapılan çalışmanın kaç günlük staja karşılık sayıldığı belirtilerek “Staj Sonuç Bildirim Formu” ile  bildirilecektir.

6- Proje/Ödev ile staj yapılması ile ilgili uygulamada değişiklik olma durumuna istinaden anasayfamızda yapılan duyuruların mutlaka takip edilmesi gerekmektedir.

 

PROGRAM ADI

BÖLÜM BAŞKANI ADI SOYADI

MAİL ADRESİ

MAKİNE 

Öğr. Gör. Zafer YILDIZ

yildizzfr@uludag.edu.tr

ELEKTRİK

Öğr. Gör. Ömer ERİŞ

omereris@uludag.edu.tr

MOBİLYA DEKORASYON

Öğr. Gör. Mustafa KASTAN

mkastan@uludag.edu.tr

İNŞAAT

Öğr. Gör. Engin KALAY

enginkalay@uludag.edu.tr

TEKSTİL

Öğr. Gör. Dr.Mürüvvet MANGUT

mangut@uludag.edu.tr

MUHASEBE

Öğr. Gör. Zekerya  ÇİFTÇİ

zekerya@uludag.edu.tr

İŞLETME

Öğr. Gör. Dr. F. Gül UYSAL

gcicekci@uludag.edu.tr

DIŞ TİCARET

Öğr. Gör. Mehmet SİNAY

msinay@uludag.edu.tr

PAZARLAMA

Öğr. Gör. Özlem ŞAKAR

ulucay@uludag.edu.tr

ÇOCUK GELİŞİMİ

Öğr. Gör. Dr. Elif SEZGİN

elifyalcintas@uludag.edu.tr

 

Sosyal-Paylaşım

Anasayfaya Dön Güncel Duyurular

İçerik Ekleme Tarihi : [15-Haz-2020 11:32]

İçerik Son Değişiklik Tarihi : [18-Haz-2020 10:31]

Duyuru Görüntüleme : [4.013]