2019-2020 EGITIM-ÖGRETIM YILI
YAZ STAJI (PANDEMI NEDENI ILE YAPILAN YENI DÜZENLEME)
2019-2020 Egitim-Ögretim Yili için tüm ögrenciler staj/uygulama egitimlerini yaz dönemi dahil uygun zamanda 04.06.2020 tarihli senato kararinin 11. maddesi geregi yapabileceklerdir.
Ögrencilerimiz Staj Uygulamasini iki sekilde yapabilecektir;
1- Koruyucu önlemleri aldigini bildiren yerlerde (fabrika, isyeri, saglik birimi vb.) yapabileceklerdir.
2- Dijital imkanlarla uzaktan ögretim yoluyla, simülasyon, proje, vaka analizi vb. faaliyetlerle de Akademik Birimlerde tamamlayabileceklerdir.
STAJLARINI IS YERINDE YAPACAK ÖGRENCILERIMIZ IÇIN;
- Staj yapilacak yer ile ilgili bölüm baskani ögretim elemanindan onay alinacaktir.
- a) Zorunlu Staj Evraklari
https://www.uludag.edu.tr/dosyalar/inegol/dilekce/23_zorunlu_staj_basvuru_formu.pdf
https://www.uludag.edu.tr/dosyalar/inegol/dilekce/24_zorunlu_staj_beyanname_formu.pdf
https://www.uludag.edu.tr/dosyalar/inegol/dilekce/25_zorunlu_staj_kabul_isyeri_formu.pdf
b) Müstehaklik Belgesi ( E-devlet üzerinden SGK dan alinacak)
c) Staj Yapilacak Is Yerinin Pandemi ile Ilgili Gerekli Tedbirleri Aldigini Gösterir Taahhütname (Asagidaki form is yerine imzalatilabilir veya geçerliligi olan ve is yerinden verilen farkli bir belge de olabilir.)
https://uludag.edu.tr/dosyalar/inegol/dilekce/31_staj_koruyucu_onlem_taahhutnamesi.pdf
Yukarida verilen evraklarda ögrenci ve is yeri tarafindan doldurulmasi gereken kisimlar eksiksiz doldurularak tüm evraklar hem bölüm baskani ögretim elemanina(mail adresleri yazinin sonunda tabloda verilmistir.) hem de ögrenci isleri mailine( neslidemir@uludag.edu.tr) gönderilecektir. Mailler ögrencino@ogr.uludag.edu.tr adresleri üzerinden gönderilmelidir.
- Bölüm Baskani Ögretim elemaninin onayi ve sigorta girislerinin yapilabilmesi için evraklarin staja baslama tarihinden en az 5 is günü önce gönderilmis olmasi gerekir.
- Bölüm baskani ögretim elemani, ögrencinin stajini onaylayip onaylamadigina dair ögrenciye geri bildirim yapmalidir. Stajina onay verilen ögrenciler stajlarini baslatabilecektir.
- Staj Bitis tarihi en geç 04 Eylül 2020 tarihinde bitecek sekilde olmalidir.
- Staj degerlendirme tarihi her bölüm için ilgili bölüm baskani tarafindan belirlenecektir.
- Herhangi bir hastalik veya kaza sebebiyle raporlu olunmasi durumunda SGK’ya bildirim yapilabilmesi için en geç 3 gün içinde hem bölüm baskanina haber verilmeli, hem okula rapor evraki mail veya faks (+90 224 715 33 61) yoluyla iletilmelidir.
- Staj Dosyasi okulumuz anasayfasinda “Form Dilekçe” basligi altina yüklenecek ve buradan indirilebilecektir.
- Yaz okulunda ders alan ögrencilerimiz 2019-2020 Egitim-Ögretim Yili ile sinirli kalmak kaydiyla staj ve yaz ögretimini ayni anda yapabileceklerdir.
STAJLARINI PROJE/ÖDEV OLARAK YAPACAK ÖGRENCILERIMIZ IÇIN;
1-“Proje/Ödev Staj Basvuru Formu” Ilgili bölüm baskani ögretim elemanina danisilarak Proje/Ödev konusu belirlendikten sonra doldurulacaktir.
https://uludag.edu.tr/dosyalar/inegol/dilekce/32_proje_odev_staj_basvuru_formu.doc
2- Evrakta ögrenci tarafindan doldurulmasi gereken kisimlar eksiksiz doldurulduktan ve imzalandiktan sonra hem bölüm baskani ögretim elemanina(mail adresleri yazinin sonunda tabloda verilmistir.) hem de ögrenci isleri mailine( neslidemir@uludag.edu.tr) gönderilecektir.
Mailler ögrencino@ogr.uludag.edu.tr adresleri üzerinden gönderilmelidir.
3- Proje/Ödev Staj Basvurulari en geç 03 Temmuz 2020 tarihine kadar tamamlanmalidir.
4- Proje/Ödev teslim ve degerlendirme tarihleri her bölüm için ilgili bölüm baskani ögretim elemani tarafindan belirlenecektir.
5- Proje/Ödev Degerlendirme sonuçlari yapilan çalismanin kaç günlük staja karsilik sayildigi belirtilerek “Staj Sonuç Bildirim Formu” ile bildirilecektir.
6- Proje/Ödev ile staj yapilmasi ile ilgili uygulamada degisiklik olma durumuna istinaden anasayfamizda yapilan duyurularin mutlaka takip edilmesi gerekmektedir.