Yeşilbursa, A. (2021). 12.02.2021-12.01.2022 tarihler arasında Fırat Üniversitesi Fırat Teknokent 205 nolu AR-GE ofisinde faaliyet gösteren Hiras Yazılım Eğitim ve Danışmanlık LTD.ŞTİ. olarak "Araştırmacı Eğitimi Online Öğrenme Ortamının ve Sisteminin Geliştirilmesi ve Tasarımı" başlıklı bir AR-GE projesi kapsamında "İngilizce Akademik Yazma Eğitimi" isimli dersin online e-içeriklerinin tasarımı ve geliştirilmesi için uzaktan AR-GE araştırmacısı olarak görevlendirme.
Esim Gürsoy & Eda Nur Özcan (2021). Finding and minding the gaps for language education in Turkey: A content analysis on doctoral dissertations in ELT programs from 2010-2020. Journal of Language and Linguistic Studies, 17(Special Issue 2), 830-847.
Karatepe, Ç. (yayında). Hedged Turkish complaints in requests in the Problem-Solution text pattern. Pragmatics & Society, 11 (x), xxx-xxx.
Karatepe, Ç. (yayında). ‘The only five-star thing about this hotel is its prices’: A study on restrictive adverb ‘only’ in negative hotel reviews (pp. Xx-xx). In Hatipoğlu, Ç. & Akbaş, E. (Eds.) (yayında) Metadiscourse in Non-academic Contexts: A genre-based approach towards exploring rhetorical preferences signalling interaction with the audience. Washington DC: Lexington.
Fidan, N. & Karatepe, Ç. (2021) How do Erasmus Students Evaluate their Language Learning Experience abroad? Eurasian Journal of Educational Research (EJER), 92, 10-30.
Korkmaz, Ş. & Karatepe, Ç. (2021). Multisensory vocabulary teaching in EFL primary classrooms: Turkey context. In Giannikas, G. N. (Ed.) Teaching Practices and Equitable Learning in Children's Language Education (pp.151-170). New York: IGI Global Publishing. ISBN13 9781799864875 DOI: 10.4018/978-1-7998-6487-5