Paydaşımız Ol

Topluma Hizmet Uygulamaları

Proje Ortaklığı Başvurusu

Genel Bilgiler

Başvuru

Başvuru formunu tamamen bilgisayar ortamında doldurup egitimthu@uludag.edu.tr  mail adresine “Proje Ortaklığı Başvuru”  Konu başlığı ile gönderiniz.

Kontrol

Başvuru formunda yer alan bütün sorulara cevapladığınızdan ve iletişim bilgilerinizin doğruluğundan emin olunuz.  

Başvuru Takvimi

Topluma Hizmet Uygulamaları dersi kapsamında proje ortaklığı başvuruları her akademik yılın güz dönemi için temmuz-ağustos aylarında bahar dönemi için aralık-ocak aylarında alınacaktır.

Değerlendirme

İlk değerlendirme Topluma Hizmet Uygulamaları Koordinatörler kurulu tarafından yapılacaktır. Değerlendirme sonucu, başvuruda bulunan kurum ve kuruluşların proje önerileri, topluma hizmet uygulaması yönergesinde belirtilen genel ilkelere uygun olup olmadığına göre değerlendirilerek uygun görülen projeler veya paydaşlar, anabilim dallarında dersi seçen öğretmen adaylarının proje danışmanları tarafından projelere yönlendirilmesi veya paydaşlar ile iletişime geçilmesi sağlanacaktır.  topluma hizmet uygulaması yönergesinde belirtilen genel ilkeler ise şöyledir:

  1. Topluma hizmet uygulamaları projelerinde ve bu projelerde yer alan etkinliklerde amaçlananlar, sergilenen tavır ve mesajlar, Atatürk ilke ve inkılâplarını koruyucu, bilim ve aklı rehber edinen, ulusal birlik ve bütünlüğünü destekleyici nitelikte olmalıdır.
  2. Topluma hizmet uygulamaları, öğretmen adaylarında toplumsal duyarlılık ve farkındalık; işbirliği, dayanışma, etkili iletişim ve öz değerlendirme becerilerini; toplumsal sorumluluk bilincini ve öz güveni geliştirmeyi ve desteklemeyi hedeflemelidir.
  3. Topluma hizmet uygulamaları projelerinde tanımlanan etkinlikler, hedef kitlede –içinde bulunduğu olumsuz veya yetersiz koşullara bakılmaksızın- okumayı özendirici; bilimsel, eleştirel, yaratıcı düşünmeyi ve öz güveni destekleyici; öğrenmeyi, araştırmayı, incelemeyi ve gelişmeyi güdeleyici olmalıdır.

 

Anasayfaya Dön

İçerik Ekleme Tarihi : [29-Mar-2021]

İçerik Görüntüleme : [89]