YAZAR |
KONU |
SORUMLU ÖĞRETİM ÜYESİ |
MASUME TURAN
|
Bir Tıp Fakültesi Birinci Sınıf Öğrencilerinde Kişilik Tipleri ile Siberkondri Düzeyleri Arasındaki İlişki
|
PROF. DR. ALİS ÖZÇAKIR
|
AFRA KANTAR
|
Ekolojik Zeka ve Sağlıklı Yaşam Farkındalığı İlişkisinin Değerlendirilmesi
|
PROF. DR. ALİS ÖZÇAKIR
|
BEYZANUR ABDULKADER
|
Bursa İlinde Yaşayan Geçici Koruma Altındaki Mülteciler ile İkamet İzni Bulunan Göçmenlerin Son 5 Yıldaki Anti-HCV Prevalansının Saptanması:Retrospektif Çalışma
|
PROF. DR. ZÜLEYHA ALPER
|
YILDIRIM ESEN
|
Bursa Uludağ Üniversitesi Aile Hekimliği Anabilim Dalı Websitesinin Değerlendirilmesi ve iyileştirilmesi
|
PROF. DR. ZÜLEYHA ALPER
|
YAKUB UÇAR
|
Tip 2 Diabetes Mellitus Tanılı Hastalardaki Eğitim Müdahalesiyle Hastaların Metabolik ve Antropometrik Ölçümlerindeki Değişimin İncelenmesi
|
PROF. DR. ALİS ÖZÇAKIR
|
AYCAN TAŞKIN
|
Bursa İlinde AH Üstün Yetenekli Çocuklar ile İlgili Bilgi Düzeyleri ve Mesleki Doyumlarının İncelenmesi
|
PROF. DR. YEŞİM UNCU
|
SEDANUR PALABIYIK
|
Bursa’da 40-69 Yaş Kadınların Meme Kanseri Bilgi Düzeyleri İle Meme Kanseri Korkularının Erken Tanı Davranışlarına Etkisi
|
PROF. DR. YEŞİM UNCU
|
FEYZA BULUT
|
Bursa Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Aile Hekimliği Uzmanlık Eğitiminde Simülasyon Temelli Eğitimlerin Kullanılması:Sanal Hasta Örneği
|
PROF. DR. ZÜLEYHA ALPER
|
ÜMMÜGÜLSÜM ŞAHİN
|
Antenatal Eğitim Müdahalesinin Prenatal Patrenal Bağlanma Ve Baba Kaygı Düzeyi Üzerine Etkisi
|
PROF. DR. ALİS ÖZÇAKIR
|
OĞUZ ALP KÖROĞLU
|
Adölesanlarda Dijital Oyun Ve Sosyal Medya Kullanımı Ve Etkileri
|
PROF. DR. YEŞİM UNCU
|
BÜŞRA KURDAL
|
Aşı Tereddütü
|
PROF. DR. ALİS ÖZÇAKIR
|
TÜLAY GÜNDÜZCÜ
|
Bursa Nilüfer 34 Nolu 23 Nisan Aile Sağlığı Merkezi’ne bağlı Prediyabet Tanılı Hastaların İnsülin Direnci, Yaşam Tarzı, Bilgi, Tutum ve Davranış Düzeyinin Değerlendirilmesi
|
PROF. DR. YEŞİM UNCU
|
HASİBE ŞAHİN
|
Bursa’da Çalışan Bir Grup Aile Hekiminin Çocuk İhmali ve İstismarı Hakkında Bilgi ve Farkındalık Düzeyleri ile Adli Bildirim Yapma Konusundaki Yaklaşımları
|
PROF. DR. ALİS ÖZÇAKIR
|