1. Kayıt yenileme işlemleri hangi tarihlerde yapılıyor?
* Kayıt yenileme işlemleri her yarıyılın başlamasından önce Senato tarafından kabul edilir ve akademik takvimde belirtilerek WEB Sayfası aracılığı ile ilan edilir. * Kayıt yenileme tarihleri genellikle derslerin başlamasından önceki haftayı kapsar.
2. Kayıt işlemlerimi okula gelmeden yapabilir miyim?
* Evet, kayıt yenileme işlemlerini okula gelmeden Öğrenci Otomasyon Sistemini üzerinden kullanıcı adınız ve şifreniz ile kendiniz yapabilirsiniz.
3. Kayıt işlemlerini yapmak için Öğrenci Otomasyon Sistemine nereden giriş yapacağım?
* İnternet Explorer tarayıcısı kullanılarak www.uludag.edu.tr adresinden “Öğrenci Otomasyonu” üzerinden Akademik Personel ve Öğrenci Olarak giriş yapabilirsiniz.
4. Kayıt işlemleri sırasında sorun yaşarsam kimden yardım almalıyım?
* İlk başvuracağınız yer Yüksekokulumuz Öğrenci İşleri Bürosu olmalıdır. * Öğrenci İşleri Bürosu ile sorununuzu çözemezseniz Yüksekokulumuz Sekreterine başvurmalısınız.
5. Şifremi unuttum ne yapmalıyım?
* Yüksekokulumuz Öğrenci İşleri Bürosuna gidip Şifre Talep Formu doldurarak yeni şifrenizi şahsen alabilirsiniz.
6. Kayıt tarihlerini kaçırırsam ne olur?
* Süresi içinde kayıt yenilemesini yapmayan öğrenci, o yarıyıldaki derslere devam edemez, sınavlara giremez, öğrenci belgesi alamaz ve diğer öğrencilik haklarından yararlanamaz.
7. Kayıt yenileme işlemini yapmazsam kaydım silinir mi?
* Hayır, kaydınız silinmez. Ancak kayıt yenilemediğiniz yarıyıl, öğrencilik haklarını kullanamıyor olmanıza rağmen bu süre, Yükseköğretim Kanunu ile öğrenimin bitirilmesi için tanınan azami öğrenim süresinden sayılır. Azami öğrenim süresi; 2 yıllık önlisans programları için 4 yıldır. * Kayıt yenilemediğiniz yarıyılı izleyen yarıyılda öğreniminize devam etmek istediğinizde, ders kaydınızı kayıt yenileme süresinde yapmanız ve eğer sorumlu iseniz o yarıyıla ait katkı payının tamamını ödemeniz gerekmektedir.