2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı kayıt yenileme tarihlerinde katkı payı/öğrenim ücreti ödemesini yapmayan öğrenci talepleri; COVID-19 pandemi süreci nedeniyle oluşan olumsuzluklar kapsamında değerlendirildiğinde bir defaya mahsus olmak üzere 26 Mart 2021 tarihi saat 23.59'a kadar uzatılmıştır.
Bu kapsamda, mazeretli katkı payı/öğrenim ücreti ödeme talebinde bulunan öğrencilerin yazacakları dilekçelerini "oidb@uludag.edu.tr" adresine mail olarak göndermeleri, Halk Bankası aracılığıyla ödeme işlemini yapan öğrencilerin (Merkezi Öğrenci Otomasyon Birimine bağlı birimlerin "otomasyon@uludag.edu.tr" adresine, diğer öğrencilerin ise kendi birimlerine) ders seçim işlemleri için öğrenim gördükleri Fakülte/Meslek Yüksekokulu öğrenci işlerine başvuru yapmaları gerekmektedir.
Katkı Payı/Öğrenim Ücreti Yatırma Talep Formu için TIKLAYINIZ.
Mazeretli Ders Kaydı Yenileme Talep Formu için TIKLAYINIZ.
Belirtilen tarih ve saat sonrasında halen daha gerekli işlemleri yapmayan öğrencilerin bulunması durumunda talepleri değerlendirilmeyecektir.
İlgili tüm öğrencilere önemle duyurulur!
Anasayfaya Dön Güncel Duyurular