......................................................................................................................................................................................................................................................
Bursa Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Bursa Uludağ Journal of Economy and Society
Haziran/June (2021), 40(1)
e-ISSN: 2750-9190
......................................................................................................................................................................................................................................................
İçindekiler
Araştırma Makaleleri/ Research Articles
Human Capital Dimension of Digitalization: A Comparative Study for Turkey and Russia
Dijitalleşmenin İnsan Kaynağı Boyutu: Türkiye ve Rusya için Karşılaştırmalı bir Çalışma
Kırsalın Küreselleşmesi ve Tüketim: Bursa Cumalıkızık Örneği
Globalization of the Rural and Consumption: The Case of Bursa Cumalıkızık
Medet Ali Özen.......................................................................................................................................................................................................15
Ortadoğu Politikaları Bağlamında Devrim Sonrası İran Dış Politikasının Temel Bileşenleri ve Dinamikleri
Fundamental Components and Dynamics of Post Revolutionary Iran Foreign Polic in the context of the Middle East Policies
Ö. Göksel İşyar ve Damla Taşdemir Kaderli...................................................................................................................................................................................................37
Covid-19’un Uçuş Emniyet Kültürü Algılarına Etkisi: Kabin Ekipleri Üzerine Bir Araştırma
The Effect of Covid -19 on Flight Safety Culture Perceptions: A Research on Cabin Crews
Turhan Erkmen ve Elvan Karaarslan.............................................................................................................................................................................................55
Üniversite Öğrencilerinin Hastane Tercihinde Hastanenin Bilinirliği ve Kurumsal Marka İmajının Tercihler Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Hospital Awareness in University Students' Hospital Preference and the Examination of the Effect of Corporate Brand Image on Preferences
Zekai Öztürk, Egehan Özkan ve Pelin Yılık.......................................................................................................................................................................................................69
Bu eser Creative Commons Atıf-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.