Açar, A. (2021). Hizmet öncesi öğretmen eğitimine ilişkin ekonomik ve politik olguların öğretmen eğitimi programlarına yansıması (Doktora Tezi). Yıldız Teknik Üniversitesi, İstanbul.
Açar, A. and Yücel Toy, B., (2021). "Economic and Political Issues in Pre-service Teacher Education Curricula in Turkey; 1998,2007, 2018” presented at the 9th International Congress on Curriculum and Instruction, İzmir, 2021.
Tosuntaş, Ş. B., Çubukçu, Z., & Beauchamp, G. (2021). A new model for the factors that affect interactive whiteboard usage of teachers and its effect on performance. Education and Information Technologies, 26(3), 3575-3592.
Kircaburun, K., Jonason, P., Griffiths, M. D., Aslanargun, E., Emirtekin, E., Tosuntaş, Ş. B., & Billieux, J. (2021). Childhood emotional abuse and cyberbullying perpetration: the role of dark personality traits. Journal of interpersonal violence, 36(21-22), NP11877-NP11893.
Kircaburun, K., Balta, S., Emirtekin, E., Tosuntas, Ş. B., Demetrovics, Z., & Griffiths, M. D. (2021). Compensatory usage of the internet: The case of mukbang watching on YouTube. Psychiatry Investigation, 18(4), 269.
Tosuntaş, Ş. B., CUBUKCU, Z., & Beauchamp, G. (2021). Teacher performance in terms of technopedagogical content knowledge competencies. Kastamonu Eğitim Dergisi, 29(1), 63-83.
Yüksel, S. (2021). Örtük Program ve Değerlerr. F. Ersoy Ünal & P. Ünüvar (ed.). Karakter ve Değerler Eğitimi. ISBN:978-605-170-293-3. Anı Yayınları.