Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
Pazarlama Programı
Program dersleri ve ders içerikleri için tıklayın.
Genel Bilgi
Öğrenci alımına 2010-2011 öğretim yılında başlayan Pazarlama Programı 4 dönemlik bir öğretim süresine sahiptir. Öğrenciler bu süre içerisinde ilgi alanlarına göre Programla alakalı 30 iş günü staj yapma zorunluluğundadırlar. Program ilk yılında 40 örgün 40 ikinci öğretim olmak üzere 80 öğrencilik kontejanla hayata geçmiştir.
Program öğrencilerin 4 öğretim dönemi boyunca toplanma 84 kredilik ders alması gerekmektedir. 3. ve 4. dönemlerde 8+8 16 saatlik uygulama dersi alan öğrenciler mezun olabilme şartını sağlamak için 4.00 not düzeninde en azından 2.00 ortalamayı yakalamak durumundadırlar.
Programın Amacı
Pazarlama programı amacı; pazarlamayı kariyerleri olarak düşünen öğrencileri bir pazarlama uzmanı olarak yetiştirmek ve yerel, ulusal ve uluslararası örgütlerin iş gücü ihtiyaçlarını karşılamaktır. Örgütsel pazarlama amaçlarını gerçekleştirmek ve tüketici tatminini sağlamak sadece iyi yetişmiş pazarlama elemanları ile sağlanabilir. Okulumuzda bu yönde pratik yanı olan iş dünyasına katkı sağlayabilcek eleman yetiştirilmeye yönelik bir öğretim için çaba harcanmaktadır.
Mezunların Kazandıkları Unvan ve Yaptıkları İşler
Pazarlama mezunları Pazarlama Uzmanı olarak firmaların pazarlama, satış, reklam, müşteri ilişkileri departmanlarında çalışabilecekleri gibi sağlık sektörü, inşaat sektörü gibi sektörlerde ve reklam ajansları, danışmanlık firmaları gibi kurumlarda da çalışabilmektedirler.
Dikey Geçiş Yapabilecekleri Lisans Programları
Bu program, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültelerinin
İletişim Fakültelerinin
lisans programlarına dikey geçiş yapmaya uygundur. Pazarlama programında bulunan intibak dersleri sayesinde fakültelere dikey geçiş yapan öğrenciler intibak senelerinde daha az ders ve kredi alırlar.
Öğretim Elemanları;